Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Juhlat voitaisiin muutenkin järjestää Suomen alkuperäisessä ja oikeassa pääkaupungissa, Turussa. Toi hulahula tyttöpatsas korvataan kestävämmällä Posankalla, ja pieni amme suurella ja mahtavalla Aurajoella. Suoraan jokilaivalta kylpyyn kun pilliin vihelletään mestaruuden merkiksi.Olen kyllä samaa meltä kuin Nazareth Rasgullah (vai mikälie perskuleen nimi tällä apulaiskaupunginavustajalla on). Kyllä Mantan ympärillä voi juhlia mutta sen patsaan ja suihkulähteen voisi jättää rauhaan.
Olen kyllä samaa meltä kuin Nazareth Rasgullah (vai mikälie perskuleen nimi tällä apulaiskaupunginavustajalla on). Kyllä Mantan ympärillä voi juhlia mutta sen patsaan ja suihkulähteen voisi jättää rauhaan.
Juhlat voitaisiin muutenkin järjestää Suomen alkuperäisessä ja oikeassa pääkaupungissa, Turussa. Toi hulahula tyttöpatsas korvataan kestävämmällä Posankalla, ja pieni amme suurella ja mahtavalla Aurajoella. Suoraan jokilaivalta kylpyyn kun pilliin vihelletään mestaruuden merkiksi.
Minä ymmärsin mantan liittyvän jotenkin edesmenneeseen saksalaismerkkiin oopppeliin.Mantalla juhliminen on kiellettävä. Tämä yksi "maanvaiva" möläytti älyvapaata älämölöä. Kyllä tuo teki hyvää äärikeskustalaisille.
Kiitän ehdotuksesta, mutta maakunnan edustajana kieltäydyn tarjotusta vaihtokaupastaVaihtokauppana Helsinki palauttaa jotain turkulaisille kuuluvaa, kuten Petteri Orpon. Kaikki ovat tyytyväisiä.
Tällaisen jännitys vedon tein alkavaan peliin.
Tamba Bay vs Florida.
Ei tullut kaljarahoja sinulle.
On se prkl ettei ne saa erotettua tuota Faselia.Jotain positiivistakin tapahtuu,MM-kisoja ei pelata V-Venäjällä.Miten tuommoinen nilkki kuten Rene Fasel voi edes olla puheenjohtajana?Samanlainen mätäpaise kuin Michel Platini.Lätkäisisivät Lukashenkasta vielä kansainvälisen pidätysmääräyksen.Vai vieläkö se päästetään seuraamaan paikanpäälle Faselin vieraaksi V-Venäjän pelejä?