Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kuka tahansa voi olla alikessu tai kokelas, mutta vain harvoista voi tulla kersantteja!Huh huh johan oli eka erä.
Jos edellisessä pelissä epäilin että riittääkö Latvian vauhti 3een erään niin samaa täytyy myös nyt epäillä Saksan kohdalta.
Vauhti kun on nyt tosi kovaa eikä kumpikaan anna milliäkään periksi.
Aivan loistavaa seurattavaa.
ps.
Samalla napsahti Kessun jämät. Tätä mä olen aina halunnut...
Kessuthan on aina kovia jätkiä.
Pitää olla kyllä eri mieltä tuosta. Granlundin ketju on ollut täysin kuutamolla melkein koko turnauksen jos ei jotain 8-0 voittoa Briteistä lasketa. Granlund on hyvä ja jakaa namupasseja joka pelissä, mutta ketjukaverit kädettömiä puurtajia joille ei maistu. Jo Tanskaa vastaan olisi pitänyt laittaa kaikki munat samaan koriin ja ykkösketju muotoon Pulju-Kapanen-Mikke. Kapasen kakkosketju ollut Suomen paras turnauksessa. No eilen ei maistunut, kuten ei muillekaan. Suomella on näissä kisoissa oikeastaan ollut 2 kakkosketjua ja 2 nelosketjua.Olen Ismo Lehkosen kanssa aika samaa mieltä, että siinä menee sitten ainoa hyökkäysketju, joka kovin maita vastaan pystyy luomaan maalipaikkoja. Se kykenee pitämään edes jonkinlaista ylivoimapeliä. Muut kolme ketjua eivät siihen pysty eivätkä ole MM-tasolla.
Mikael Granlund lähti kostamaan ja saa hyvin todennäköisesti pelikieltoa, sanoo asiantuntija – ”Mikeltä meni vati nurin”
Mikael Granlundin poikittainen maila vastustajaa kaulaan oli asiantuntijan mukaan kuriton temppu. Kapteeni saa hyvin suurella todennäköisyydellä pelikiellon teostaan.yle.fi
Sveitsi-ottelun katsoin, ja se oli ainoa ketju, jolla oli mitään palaa. Sikäli ymmärrän Lehkosen mielipiteen. Ja joo, yksinäinen oli Mikke.Pitää olla kyllä eri mieltä tuosta. Granlundin ketju on ollut täysin kuutamolla melkein koko turnauksen jos ei jotain 8-0 voittoa Briteistä lasketa. Granlund on hyvä ja jakaa namupasseja joka pelissä, mutta ketjukaverit kädettömiä puurtajia joille ei maistu.