Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vehamala kirjoitti:Nyt kun tuli harvinainen tilaisuus maistaa vähän fiinimpää juomaa, niin täytyy kysyä saitin viskiasiantuntijoilta miten arvostatte Johnnie "Double Black" Walkeria ?
Minusta erityinen savuaromi vain korostaa "tavallisen" Black Labelin hyviä puolia.
pstsika kirjoitti:Paras viski mitä olen juonut on 18 vuotias Jameson
vehamala kirjoitti:Oho, sinusta tulee helposti vaimon paras kaveri !
Hän harrastaa aina tilaisuuden tullen Irish Coffeeta eli Jameson tai Tullamore Dew ovat varsin tuttuja meillä
Hejsan kirjoitti:Voin suositella Baileys suklaamakuista ja Pisang Ambon likööriä banaanimaku.....
Hejsan kirjoitti:Voin suositella Baileys suklaamakuista ja Pisang Ambon likööriä banaanimaku.....
Mosuri kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Voin suositella Baileys suklaamakuista ja Pisang Ambon likööriä banaanimaku.....
:a-laugh::a-laugh::a-laugh:
Sininen enkeli ja vaimolle jotakin makeeta...
pstsika kirjoitti:Viskistä pitävät naiset ovat melko harvinaisia olentoja. Saati sellaiset, jotka osaavat tehdä Irish Coffeen siten, että lopputulos on hyvänmakuinen.
Erityisesti tuo jälkimmäinen on sellainen ominaisuus, johon en ole törmännyt ja se on johtanut siihen, että teen itse omat viskikahvini.
Hejsan kirjoitti:pstsika
hehe tulinko mä sotkeamaan tätäkin tråådia?
No sanoon silloin Minttuvodka....se maistuu mintulle.
noska kirjoitti:Oikein kirkas kylmä puhdas huippulaatuinen vesi on mun suosikki.
baikal kirjoitti:Onkos se muuten vähän niin, että whisky maistuu paukun kaksi, mikään dokaamisjuoma se ei taida olla?
noska kirjoitti:Oikein kirkas kylmä puhdas huippulaatuinen vesi on mun suosikki.
vehamala kirjoitti:noska kirjoitti:Oikein kirkas kylmä puhdas huippulaatuinen vesi on mun suosikki.
Ja sopii tähän topiikkiin oikein hyvin.
Tietyissä tilanteissa mikään ei voita kirkkaanpuhdasta, kylmää vettä.