Laaturuokatopikki

Jos noita Lidl:in perunasalaatteja arvioisin. Niin oma herkku kulkee tässä. Sitä kylläkin myydään vain kesäisin. Hinta-laatu suhde on myös kohdillaan ja rasvaa on jälleen rutkasti, siitähän se maku tulee tulee.
1429090988potatosalad2.png
Maistoin tätäkin, kylässä. Aivan eri makuinen, perunat oli pehmeiksi keitetyt eikä puoliraaat, kuten joskus näissä perunasalaateissa. Otan suosikkeihin.

Edit.
Muistoja juolusta - ranskalainen (vai onko belgialainen) patee, sitä tuodaan jouluksi Stockmaniin. Suosittelen ehdottomasti. Yksi minun top suosikkeista juhlatilaisuuksiin.
cLaM+
 
Viimeksi muokattu:
Nyt pakko ilmoittaa aloituksessa olevista suosikkisipseista havainnon. Tänään ostin niitä kun tulivat K-Kauppaan, ja ne oli yllättävän suolaisia. En tiedä oliko erä tälläinen, mutten muista että silloin, kuin ihastuin niihin, suola oli niin tyrmävästi. Oikeastaan suolapitoisuus pilasi koko sipsinautinnon.

Se oli paljon suolaisempi kun tavallinen Lay's barbecue. Huomenna,jos ehdin, niin poikkean kaupassa ja katson suolapitoisuudet muissa.
 
No nyt on Lay'sin Deep Ridged Naturel maistettu. Aika jänniä rapeita ja paksuja. Maku ihan ok, mutta itse pidän mahdollisimman rasvaisista sipseistä edelleen enemmän. :)
 
Ittelle uppoaa sipseistä ne joissa on makuna sour creme & onion :D
Ruuasta puheen olleen se pasta garbonara + paketillinen pekonia + raejuustoa. Jos haluaa oikein gurmeeta laittaa juusto raastetta :D erittäin nopeaa ja kutkuttelee ainaki minun makuhermoja siihen malliin :D
 
Täytetyt herkkusienet esim aura juustolla tai bonjor valkosipuli voilla sekä käärittynä pekoniin. Nautitaan kylmän kaljan kera.
 
Täytetyt herkkusienet esim aura juustolla tai bonjor valkosipuli voilla sekä käärittynä pekoniin. Nautitaan kylmän kaljan kera.
Juu, tämä on kyllä melkoinen kesäherkku grillistä. Mutta on siinä pitkä vyö tosi kireellä kun alkukesästä pari viikonloppua on mennyt.
 
Ittelle uppoaa sipseistä ne joissa on makuna sour creme & onion :D
Ruuasta puheen olleen se pasta garbonara + paketillinen pekonia + raejuustoa. Jos haluaa oikein gurmeeta laittaa juusto raastetta :D erittäin nopeaa ja kutkuttelee ainaki minun makuhermoja siihen malliin :D
Kiehutin pekonit kypsäksi ja lisäsin garbonarat joukkoon. Ulkonäkö lupaa nälkäiselle taivaita. Maku on mainio. Tästä reseptistä tulee mun uusi krapularuoka. :) Huomasin että pekonit kannattaa paistaa pannulla erikseen ja lisätä valmiiseen garbonaraan, koska muuten pekonit jäävät hieman nihkeiksi ja neste imee maun pois.
 
Viimeksi muokattu:
Kiehutin pekonit kypsäksi ja lisäsin garbonarat joukkoon. Ulkonäkö lupaa nälkäiselle taivaita. Maku on mainio. Tästä reseptistä tulee mun uusi krapularuoka. :) Huomasin että pekonit kannattaa paistaa pannulla erikseen ja lisätä valmiiseen garbonaraan, koska muuten pekonit jäävät hieman nihkeiksi ja neste imee maun pois.
Juurikin niin että pekonit paistetaan pannulla ja sitten lisätään pastan joukkoon :D :D
 
Juurikin niin että pekonit paistetaan pannulla ja sitten lisätään pastan joukkoon :D :D
Huomasin äsken että meikäläisen Rainbow-pekonit on nihkeitä jokatapauksessa. Jossain iltalehdessä oli juttu että leivittämällä tulee kaikkein maukkaimmat pekonit, mutta on se näköjään enemmän merkistä/laadusta kiinni.
 
Nyt löysin huippuruoan, vai oliko se huippujuoman :rolleyes:

Gaspacho-keitto purkista. Itsetehty tuoreista aineksista on ihan saman makuinen, harvoin valmis keitto on niin hyvä. Se on siis kylmäkeitto.

Alvalle El Gaspacho ORIGINAL, ingredientes 100% naturales. En tiedä, onko muualla kun Stockmanilla.
 
Viimeksi muokattu:
Juu, tämä on kyllä melkoinen kesäherkku grillistä. Mutta on siinä pitkä vyö tosi kireellä kun alkukesästä pari viikonloppua on mennyt.


Nykyään vyöt ovat kovasti lyhenevää materiaali (nahkakin)... olen huomannut että kaveripiirissä kuin myös itsellänkin vyöt kutistuvat kovaa vauhtia... :oops:
 
Naudan paistisuikaleet ukkopekka kastikkeessa.
Joukkoon chiliä,sipulia,paprikaa,lihaliemi kuutio ym mitä kaapista löytyy.

Nopea tehdä ja vie hyvin nälän :)
 
000.jpg

Eineksistäkin saa ihan hyvää ruokaa, kunhan näkee vähän vaivaa eikä vain laita mikroon.

Broilerilihapullia, jotka ensin paistettiin pannulla voissa ja sitten päälle kaadettiin ruokakermaa sekä mausteita ja annettiin muhia parikymmentäminuuttia pannulla hautumassa.
+
Valkosipulikermaperunoita lämmitysohjeen valmistusohjeen mukaisesti uunista.
+
Keitettyjä Findus pakastevihanneksia.
 
Back
Top