Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tämä, niinkuin moni muukin Ace21 ulostulo on sitä kieltä mitä kuunnellaan juuri oikeassa paikassa. Nämä ovat niitä asioita mitä pedon kitaan katsoneet kenraalit 40 -luvulla haluaisivat nähdä. Mahtavaa kun näissä ollaan mukana. Yksin harjoitellessa jää aina jotain huomaamatta.Ruotsalaisten näkemys ACE 21 -harjoituksesta.
Muodoissa on mun silmään paljon Harrieria. Onko pelkkää sattumaa, vai onko koneilla jotain yhteyttä?
Supermarine Scimitar lähdössä lennolle. Toi oli kyll huikean näköinen lähtiessään !
Tuohon en kyllä osaa vastata itse, mut näen kyllä itsekin jotain Harrieria näköistä siinä. Huhut kertovat et kone olisi vaatinut 1000h huoltoa yhtä lentotuntia kohden. Mut toi kuulostaa mielestäni aika järjettömältä jo.Muodoissa on mun silmään paljon Harrieria. Onko pelkkää sattumaa, vai onko koneilla jotain yhteyttä?
Supermarine Scimitar lähdössä lennolle. Toi oli kyll huikean näköinen lähtiessään !
Entäs tämä? "Dutch F-16, 323 squadron"
Katso liite: 51085