Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Joutuvatkohan ilmavoimissa opettelemaan uudelleen laskeutumaan varovaisesti F-35 myötä?Kukin taaplaa tyylillään.
Sama heppu joka lentänyt myös Red Bull Air Race kisaa?
Kannattaa huomioida että Hornetin suunniteltu vajoamisnopeus tonttiin tullessa on 20 m/s koska lentotukialuskelpoisuus. Suomen Horneteilla rajana 10 m/s ?Kukin taaplaa tyylillään.
Joku käsitys on itsellä, että maantiekäytön vuoksi Suomen Hornetit olisi tukialusversioita, eli saisi tulla kovaa laskuun. Tornihuhu?Kannattaa huomioida että Hornetin suunniteltu vajoamisnopeus tonttiin tullessa on 20 m/s koska lentotukialuskelpoisuus. Suomen Horneteilla rajana 10 m/s ?
Ei niitä ole kuin tukialusversio. Kaikki tarpeeton irtonaisempi poistettiin, mutta ne jätettiin (mm. katapultin kiinnityspiste nokkatelineessä) minkä poisto olisi maksanut liikaa. Eli ei todellakaan maantiekäytön vuoksi. Meidän maantiekäyttöön on soveltunut myös Draken ja MiG-21, joista ei edes ole kestävämpää versiota. HX:ssä vain Super Hornet oli tukialusversio, kun muuta ei ole.Joku käsitys on itsellä, että maantiekäytön vuoksi Suomen Hornetit olisi tukialusversioita, eli saisi tulla kovaa laskuun. Tornihuhu?
Näin mä vähän järkeilin jo itsekin… Yleensä se yksinkertaisin selitys on totta.Ei niitä ole kuin tukialusversio. Kaikki tarpeeton irtonaisempi poistettiin, mutta ne jätettiin (mm. katapultin kiinnityspiste nokkatelineessä) minkä poisto olisi maksanut liikaa. Eli ei todellakaan maantiekäytön vuoksi. Meidän maantiekäyttöön on soveltunut myös Draken ja MiG-21, joista ei edes ole kestävämpää versiota. HX:ssä vain Super Hornet oli tukialusversio, kun muuta ei ole.