tulikomento
Supreme Leader
Mukavan retrohenkinen mainosfilmi Finnairin Caravellesta. Taitaa olla 70-luvulta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
USAn Tomcatit ovat olleet jo kauan aavikolla säilytyksessä.. Harmi sinänsä, olivat hienoja ja voimakkaita koneita.
Kaksi Hornetia lensi juuri Vantaanlaakson yli koilliseen H-Vantaalle päin... hitto en ehtinyt nähdä olivatko omia vai Super Hornet ja varakone? Mutta miksi omat Hornetit tukeutuisivat kalliisti vieraalle kentälle H-Vantaalle, kun on omat tukikohdat ihan pikkulennon päässä noille linnuille?
Lisäksi molemmilla oli tällä tasolla jo telineet alhaalla, ja jälkimmäinen teki pientä ässää bleedatakseen vauhtia pois, tarvitsi ilmeisesti vähän etäisyyttä ykköseen varsinaista laskua varten.
Mielenkiintoisia aikoja, perjantaita odotellen !
Yritin etsiä jotain konebongareiden (osaavien!) päivityksiä, muttei vielä sattunut tähän liittyen mitään silmään... Typhoon lentänee Virosta, kaikki muut vissiin saapuvat tänään tänne, jos olettamuksemme on oikea, eli eivät olleet omia ?Oliskohan Boeingin Super Hornet -tiimi kun saapui ?
Yritin etsiä jotain konebongareiden (osaavien!) päivityksiä, muttei vielä sattunut tähän liittyen mitään silmään... Typhoon lentänee Virosta, kaikki muut vissiin saapuvat tänään tänne, jos olettamuksemme on oikea, eli eivät olleet omia ?
Tuota Super-Hornet olettamaa tukee sekin että suomalaislentäjät tietävät tasan tarkkaan H-Vantaan laskeutumisprotokollat, eikä mitään hidastusässiä näkyisi... lennonjohto mahdollisesti käskyttänyt kaveruksille vähän vapaata ilmaa väliin jos on tultu vähän liian luu ulkona -asenteella sinne laskeutumiskäytävään ?Yritin etsiä jotain konebongareiden (osaavien!) päivityksiä, muttei vielä sattunut tähän liittyen mitään silmään... Typhoon lentänee Virosta, kaikki muut vissiin saapuvat tänään tänne, jos olettamuksemme on oikea, eli eivät olleet omia ?
Tuota Super-Hornet olettamaa tukee sekin että suomalaislentäjät tietävät tasan tarkkaan H-Vantaan laskeutumisprotokollat, eikä mitään hidastusässiä näkyisi... lennonjohto mahdollisesti käskyttänyt kaveruksille vähän vapaata ilmaa väliin jos on tultu vähän liian luu ulkona -asenteella sinne laskeutumiskäytävään ?
Toi F-35:sen kohtauskulma noilla ropellinopeuksilla on kyllä fly-by-wire -koodaamisen mestarinäyte... A-kympillä ei mitään ongelmaa!
Ai perhana! Vaihtoehdot olivat MD-11, DC-10 tai Tristar... defaulttasin ekaan jonka olen nähnyt 90-luvun jälkeen ilmassa .Flightforumin konebongarit kertovat, että kyseessä oli kaksi Super Hornetia. Lisänä tuli DC-10 ilmatankkauskone. Malliksi Googlen kuvahausta löytynyt kuva.
Katso liite: 14985
Omegahan on muuten siitä mielenkiintoinen tapaus, että se ei ole minkään Yhdysvaltain asevoimien puolustushaaran alainen, vaan se yksityisenä firmana tarjoaa noita ilmatankkauspalveluitaan. Myös muistaakseni aussit, britit ja kanukit käyttävät Omegaa.Flightforumin konebongarit kertovat, että kyseessä oli kaksi Super Hornetia. Lisänä tuli DC-10 ilmatankkauskone. Malliksi Googlen kuvahausta löytynyt kuva.
Katso liite: 14985