Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tämä oli mun suosikkiplääni! Heiluritaktiikalla tuo olisi pudottanut z koneita kuin savikiekkoja ja olisi ollut etevä pommarikin. Parasta tietenkin hajautettu tuotanto vanerista ja ehkä sotasaalismoottorienkin laaja käyttö, esim. Klimov 105 (muistaakseni se HispanoSuizan lisenssi?) Näillä sota olisi voitettu!Katso liite: 123949
Aikoinaan jatkosodan aikana suunniteltiin Mosquiton valmistusta Valtion lentokonetehtaalla. Jäi aikeeksi...
Vain jos jostain olisi saatu tarpeeksi hyvää liimaa... Ks. VL Myrsky.Tämä oli mun suosikkiplääni! Heiluritaktiikalla tuo olisi pudottanut z koneita kuin savikiekkoja ja olisi ollut etevä pommarikin. Parasta tietenkin hajautettu tuotanto vanerista ja ehkä sotasaalismoottorienkin laaja käyttö, esim. Klimov 105 (muistaakseni se HispanoSuizan lisenssi?) Näillä sota olisi voitettu!
Ensimmainen koottavani! Aivan liimassa ja vinksallaan, seka kone että Fremen 7v, mutta tuo Vulcan se oli. Lensi jopa kovan hypyn sodassa.Aivan uskomatonta, että tämä (ydärikäyttöön tarkoitettu) suihkupommittaja tuli käyttöön 10 vuotta 2. MS päättymisen jälkeen. Kone on reilusti suurempi kuin B-17 ja saa 2. MS hävittäjät näyttämään kömpelöiltä.
Ultimate Vulcan Display - Barrel Rolls, Loops & extreme low level
Itselläni oli Gloster Meteor.Ensimmainen koottavani!
Jep... Aika kultaa muistot. Tosin muistaakseni kun sain tienattua ekan 4.5mm impan, niin noita ripusteltiin puihin siimalla ja annettiin IT-tulijumalan puhua... Olin kylla liian nuori konsultoimaan argentiinalaisia asiasta silloinItselläni oli Gloster Meteor.