Bushmaster
Greatest Leader
Mielestäni on, nuo kaksi paraatia kuuluu minun ja varmaan jonkun muunkin (?) perinteisiin juhlapäivän vietossa, kunhan toteutus saadaan kuntoon.
Ylen resurssit menevät monikultturisen suomen ylistämiseen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mielestäni on, nuo kaksi paraatia kuuluu minun ja varmaan jonkun muunkin (?) perinteisiin juhlapäivän vietossa, kunhan toteutus saadaan kuntoon.
Eniten mua on aina ihmetyttänyt se että kun ohjelma ei ole suora miten voi olla että sitä ei ole saatu tehtyä niin että aineisto käydään ensin läpi ja kaikki kalusto tunnistetaan ja tarkistetaan, jonka jälkeen tehdään nopea käsikirjoitus joka äänitetään.
Voisiko edes osa hommista olla PV:llä, tietotaitoa voisi yrittää siirtää YLE:lle ja edes selostajan kaveriksi hankkia jonkun kalustoa tuntevan.
On se PM16-pohjamiina, sain tiedon luotettavalta taholta.
Piipahtakaa kulissien taakse.
Kyllä minä ainakin tykkään katsoa nimenomaan nämä ohimarssit TV:stä kun ei ole oikein aikaa käydä paikanpäällä katsomassa.En tiedä onko ohimarssin kuvaamisessa ylipäänsä järkeä.
Lähettäköön siten paraatin ulos myöhemmin jos aika ei riitä.Itse asiassa on ihan mahdollista, että nyt olisi ollut jotain teknisiä ongelmia tms, joiden takia leikkauksessa on tullut kiire.
Lähettäköön siten paraatin ulos myöhemmin jos aika ei riitä.
Varatkoon myöhäisemmän ajan heti alkuunsa tai lähettäköön vaikka seuraavana päivänä. Luulisi tuon nyt onnistuvan kun on ennekin tehty ja vielä alkeellisemmilla menetelmillä, epäilen kuitenkin syynä olevan pelkkä vastenmielisyys puolustusvoimia kohtaan.TV-kanavan aikataulua ei sotketa tuntien varoitusajalla kuin äärimmäisen pakottavista syistä. Paraati voitaisiin toki jättää pois ja korvata se jollain muulla, mutta ei sille todellakaan raivata loppuillan ohjelmistosta tilaa.
Varatkoon myöhäisemmän ajan heti alkuunsa tai lähettäköön vaikka seuraavana päivänä. Luulisi tuon nyt onnistuvan kun on ennekin tehty ja vielä alkeellisemmilla menetelmillä, epäilen kuitenkin syynä olevan pelkkä vastenmielisyys puolustusvoimia kohtaan.
epäilen kuitenkin syynä olevan pelkkä vastenmielisyys puolustusvoimia kohtaan.