Loistavaa, on kevät!

koponen

Kenraali
Viestien määrän rajusta muutoksesta päätellen muutkin ovat huomanneet oudon sääilmiön ulkosalla.

Olen lumen suuri ystävä, mutta kyllä se kevät tekee eetvarttia!

Tänään lenkillä, talkkarihommissa, moottorivehkeitä rassaamassa, muuten vaan auringosta paitasillaan nauttimassa!
 
Pian pääsen kaffilan terassille leivokselle, ja kesällä pohjaonkimaan ja pyöräilemään ja treenaamaan kiipeilyä, jippii!
Talvella olen zombi.
 
Kevät on masennuksen ja itsemurhien aikaa.
Ehkä foorumin hiljeneminenkin johtuu siitä, että osa kirjoittajista sovittaa narua kaulan ympärille tajuttuaan elämän toivottomuuden.
 
pstsika kirjoitti:
Kevät on masennuksen ja itsemurhien aikaa.
Ehkä foorumin hiljeneminenkin johtuu siitä, että osa kirjoittajista sovittaa narua kaulan ympärille tajuttuaan elämän toivottomuuden.

PV-uudistus toimii halutulla tavalla; omassa lähi- ja tuttavapiirissä moni alan ammattilainen on alkanut hakeutua siviilitoimiin ja taasen innokkaimmat reservistit ovat palautelleet romppeita lakkautettavien varuskuntien varastoille.

Surullista mutta totta.
 
Miksiköhän kevätkuukaudet ovat piikkinä noissa itsensä tappamisissa ja masennusjutuissa?

Minua ainakin vituttaa ihan samalla tavalla vuodenajasta tai auringon määrästä riippumatta. Kevät ei tee siinä asiassa poikkeusta ainakaan kivempaan suuntaan jos ei huonompaankaan.
Lämpimät vuodenajat ovat hyviä siinä mielessä, että naispuoleisilla on vähemmän vaatteita päällä. Minä aion tänäkin vuonna tuijottaa häpeilemättä rintoja ja peppuja, kun joku niitä kerran vaivautuu esittelemään.
Uistelu on myös helpompaa sulan veden aikaan. Siinä ne kevään ja kesän hyvät puolet ovat.
 
pstsika kirjoitti:
Miksiköhän kevätkuukaudet ovat piikkinä noissa itsensä tappamisissa ja masennusjutuissa?
Asiasta on kai muutama väitöskirjakin kirjoitettu jos oikeasti vastausta kaipaat.
Minua ainakin vituttaa ihan samalla tavalla vuodenajasta tai auringon määrästä riippumatta. Kevät ei tee siinä asiassa poikkeusta ainakaan kivempaan suuntaan jos ei huonompaankaan.
Eniten vituttaa kaikki.
Lämpimät vuodenajat ovat hyviä siinä mielessä, että naispuoleisilla on vähemmän vaatteita päällä. Minä aion tänäkin vuonna tuijottaa häpeilemättä rintoja ja peppuja, kun joku niitä kerran vaivautuu esittelemään.
Nainen on outo olento. Käyttää koko päivän etsiäkseen kaupasta vaatteita, jotka esittelisivät mahdollisimman paljon paljasta pintaa ja muotoja ja suuttuu kun niitä sitten katsotaan ja suuttuu vielä enemmän jos ei katsota..
Uistelu on myös helpompaa sulan veden aikaan. Siinä ne kevään ja kesän hyvät puolet ovat.
Luistelu taas on hankalampaa ilman rullia. Myös suksien luistovoitelu on haasteellisempaa. Pidon löytäminen taas helpottuu. Uiminen taas onnistuu laajemmalla osalla järveä / merta, mutta vastaavasti hyttyset häiritsevät enemmän.
 
Ajattelin olla keskeyttämättä hiihtokautta tänä kesänä. Oudon lyhyet ovat nuo karhean kelin sukset, mutta eiköhän tästä selvitä.

Viime keväänä tuli pari liikenteellistä tilannetta, kun autoilijat eivät huomanneet kesäkulkimella liikkuvaa allekirjoittanutt tuijotellessaan helmoja. Saatoin toki itsekin olla alentuneessa liikennehavainnoinnin tilassa. Saapa nähdä mitä kevät tuo tullessaan.
 
noska kirjoitti:
Eniten vituttaa kaikki.

IL: V*tutukseen kuolee - lyhentää elämää yli 15 vuotta

Keskiviikko 7.3.2012 klo 06.00


Espoon perusturvajohtaja laskee, että ketutus lyhentää elämää 15,7 vuotta.
Terveysviranomaiset kiinnostuivat negatiivisesta elämänasenteesta aina peruspalveluministeri Maria Guzenina-Richadsonia (sd) myöten.
Tähän asti kansalaisia on varoiteltu tupakasta, päihteistä ja roskaruuasta sekä innostettu liikkumaan. Nyt maailmalla herätään siihen, että elämänasenne vaikuttaa terveyteen.
Espoossakin on yritetty kannustaa ihmisiä terveisiin elintapoihin. Tulokset vain jäävät kovin laihoiksi. Nyt kaupungin perusturvajohtaja Juha Metso sanoo, että elintapojakin enemmän terveyteen vaikuttavat suhteet muihin ihmisiin, positiivisuus ja rakkaus.
Metso nostaa esiin Paavo Väyrysen (kesk) kuuluisan kysymyksen, voiko vitutukseen kuolla.
- Kyllä voi. Jopa yli 15 vuotta ennenaikaisesti. Lääkäriseura Duodecimin tutkimuksessa on 130 000 vastaajaa Suomesta. Positiivisesti tulevaisuuteen suhtautuvat ihmiset elivät jopa 15,7 vuotta kauemmin kuin ne, joilla oli kielteinen asenne eli suomeksi sanottuna heitä vitutti vuosikymmeniä.

Miesten ongelma

Negatiivinen asenne voikin olla avain suomalaisten terveyseroihin.
- Mistä alkaa kehittyä tämä suomalaisten miesten valtava vitutusosaaminen, joka johtaa siihen että kaikki asiat alkavat kääntyä meitä vastaan? Metso kysyy.
Metson mukaan Suomalainen lääkäriseura Duodecim laatii parhaillaan kansalaisille digitaalista terveystarkastusta, jonka avulla voi mitata omaa v-käyräänsä.
- Sen perusteella voi saada valmennusohjelmaa erilaisiin tarpeisiin.
Peruspalveluministeri Maria Guzenina-Richardson säestää, että terveysasioita pitää katsoa ihan uudesta näkökulmasta. Siitä katsoen ketutus selittää kestävyysvajettakin.
- Kyse on aidosta haasteesta, millä tavalla hyvinvointia pystytään lisäämään yhteiskunnassa. Se näkyy terveyseroina, työurien lyhentymisenä ja viime kädessä kaikki kulminoituu koko Suomen tulevaisuuteen ja kestävyysvajeen taltuttamiseen.

PEKKA TIINANEN

Vahvistukset minun. Paljonkohan oma TJ on?
 
pstsika kirjoitti:
Vahvistukset minun. Paljonkohan oma TJ on?

Näin ilman lääkärin tutkintoa pikadiagnoosina 42. Suureen eli aikayksikön saat arvata itse.
 
Ei saatana, vilpitön ilo keväästä koki maanpuolustus-käsittelyn, ja ranteet auki!

Lähden heti juopottelemaan, syömään rasvaa ja suolaa sekä harrastamaan suojaamatonta seksiä. Kaikki tämä ilman syyllisyyden ja vitutuksen häivääkään, ja elinajanodote kasvaa kohisten.
 
No emmehän me kaikki ole negatiivisia.
Jo mainitsemieni kesäaktiviteettien lisäksi odotan innolla luonnonilmiöitä. Pajunkissat ja sinivuokot on jo nähty, ja piankin tulevat kreppimekot, joissa noin metrin korkeudella poukahtelevia puolipalloja ihailen silmät tapin päässä kuin ravulla.
.
Jaa maanpuolustuksellinen kevään ilmiö?
No pian paidankaulukset aukenevat, ja sadat tuhannet erilaiset leijonakorut välkkyvät isänmaallisesti kevätauringossa.
Ampumaradoilla metsän suomalaiskukkasten tuoksu sekoittuu Vihtavuoren ruudin tuoksuun, luoden patriootin lumoavan Jin/Jang - yhdistelmän.
Kypärät koristellaan suomalais-ikebanalla: saniaista ja mustikkaa.
 
koponen kirjoitti:
Ei saatana, vilpitön ilo keväästä koki maanpuolustus-käsittelyn, ja ranteet auki!

Lähden heti juopottelemaan, syömään rasvaa ja suolaa sekä harrastamaan suojaamatonta seksiä. Kaikki tämä ilman syyllisyyden ja vitutuksen häivääkään, ja elinajanodote kasvaa kohisten.

No älähän nyt, minä laillasi olen ihan hepakassa, kun odotan lumien sulamista ja metsäautoteiden avautumista siihen kuntoon, että huono japanilainen auto pääsee kunnialla könyämään minne milloinkin. Syön rasvaa kohtuudella, en juo lainkaan viinaa enkä muitakaan tisleitä kuin tarjottuna ruoan kanssa, tämän ikäisen miehen seksinharrastaminen on taas se ja sama, olipa tuo suojattua tahi ei, ei siinä vahinkoa tule enää kenellekään.
 
Huhun mukaan eräs sankari oli tänään niin keväthuumassa Turun rautatieaseman lähistöllä että repi vaatteensa päältään ja kokeili ikkunasta ponnistaen osaako lentää. Vielä ei ollut linnunpojan pesästä lähdölle otollinen aika ja asfaltti oli kova. Toivottavasti loput kevätintoilijat jaksavat odottaa kesää ja valita pehmeämmät laskeutumisalustat.
 
Mitä voi odottaa kansalta, jonka kirjallisuuskevään parhaimmistoa ovat: "Puhdistus", "Ahdistus", "Ummetus", "Päkistys", "Toivottomuus" ja "Vailla mahdollisuuksia", kruununa tähän pulloon: "Naistasa-arvon uudet tavoitetilat".
 
Tuosta ensin mainitusta kirjasta toteaisin, että siinä annetut neuvot puhdistukseen eivät toimi naamassa oleviin maaleihin. Ainakaan ei ole toivonut kirjoittajansa kohdalla. En sitä tosin ole lukenut kuten en muitakaan edellä mainittuja.

Täällä etelässä on mielenkiintoista lueskella kuinka siellä ylempänä toivotaan lumen lähtöä. Täällä sitä kun saa oikein haeskella ja jostain varjoisista ojan pohjista suomailla saattaa vielä löytää. SItä vastoin todenn'köisyys nähdä vappuna minihameita on jo melko suuri.
 
Kesä on kohta ohi ja tulee taas loskakelit ja pimeää.
Hyvä puoli syksyn ja talven saapumisessa on se, että ihmiset palaavat normaalitilaan ja tuo jatkuva hymyily, ärsyttävä tekopirteys sekä lomahössötys lakkaavat. Tulisipa oikein vittumaiset kelit syksylle ja kohtuullisen nopeasti. Talvikin saisi pitkästä aikaa olla ihan oikeasti kylmä. Ja pitkä.
 
Onneksi on ollut edes huonot lomailmat ja paljon hyttysiä. Vituttaa tollanen virne ihmisten naamalla. Apatiaa takaisin. Lama päälle. Synkkyyttä, pimeyttä ja veroja ylös ja lainojen korot kattoon. (Ostin nimittäin justiin masennuslääkkeitä valmistavan firman osakkeita)
 
Jatketaan siis lomahössötyksellä.

Mites noska olet lomaa viettänyt?
Itse olen saanut tuollaiset lomautelut loppumaan, kun olen vastannut, että ekan viikon kalastan, juon viinaa ja saunon. Jos tuon jälkeen vielä vituttaa, niin toinen viikko menee ilman kalastusta ja tarpeen vaatiessa jatkan koko loman tuollatavoin.
Sitten voikin 4 viikon putken jälkeen palata ”rentoutuneena” takaisin arkiseen paskaan.

Toivotan menestystä osakekaupoille. Ei noiden pillerien kysyntä ainakaan tulevaisuudessa tule vähenemään.
 
En ole viettänyt lomaa lainkaan. Viime talven ulkomaan reissuun palo aiemmat lomat ja tulevaan reissuun loput.

Sen varaan olen itsekin laskenut, että kun sijoittaa aseteknologiaan ja lääketeollisuuteen niin voitto on taattu.
 
Back
Top