Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jep, pysäyttäviä kuvia. Meillä kun ei juurikaan puhuri ylitä 30m/s. Miamissa näin taannoin hirmumyrsky katrinen aiheuttamia vaurioita. Tais olla tuuli yli 70m/s. ja infra oli saanut todella kyytiä.
Pitää paikkansa, rakennuksia kun on katsellut maailmalla, niin väkisin tulee mieleen että kun tuuli yltyyn, niin katot lähtee.. saattaapa joissain maissa raudoituksissakin hieman säästetty..
Hyviä huomioita, eipä olisi tullut mieleenkään, jos et valistaisi tässä asiassa.
Vittulut suoritetaan muualla kuin täällä, opimme kaikki joka päivä uutta, kukaan meistä ei tiedä kaikesta kaikkea. Itse olen huomannut että noissa lämpimissä kohteissa (esim. Espanja+Miami) suomalaiset kämpän omistajat sammuttaa ilmastoinnit pois ja kämpät homehtuu, sähkön säästön takia, niistä on paljon varoittavia esimerkkejä.
Mikä se tämmöinen järvien kemiallinen käsittely oikein on? Miksi?
Joo, käy järkeen. Samoja aineita taidetaan käyttää jätevedenpuhdistamisessa, jos oikein muistan näin lonkalta.Mahdollisesti jotain tälläista?^^
http://www.ymparisto.fi/fi-FI/Vesi/...t/Ravinteita_saostavat_kemialliset_kasittelyt
Kaatonokkainen bensatonkka josta on jotain naftaa kaadettu johonkin..? Näin espoolaisen veikkauksena, meidän järvistä nousee kaikenlaista sentään .Katso liite: 14663 Mikä on tuo esine pohjassa keskellä järveä? Kuvaaja epäili lentopommiksi. Tuskinpa vaan. Toisaalta talvisodassa Fokkerit operoivat järven jäältä käsin.
Itse epäilen maitotonkkaa tai kaasupulloa.