StepanRudanskij
Respected Leader
Oravat panivat ilman estoja pihakuusen alaoksalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tuota kun jatkaa jonkin aikaa niin siltä menee nuppi sekaisin, viski alkaa maistua ja sitten teillä onkin pihapiirissä viskisieppoKiusasin kirjasieppoa tänään pihapöntön vieressä. Soitin kännykällä YouTubesta kyseisen lajin viserrystä ja johan siitä laulusota syttyi.
Älä perkele tapa. Niille on oma tehtävänsä luonnossa. Tapa mielummin kaikki punkit puskista.Kyitä olen nähnyt vuosittain, joskus enemmän, joskus taas vain muutama havainto. Pihapiiristä olen tappanut pois, koska käärme on saatanallinen olento.
En mä mikään kärmeenvihaaja ole, mutta koirieni takia olen joutunut niitä joskus pihasta listimään. Muualla katson niitä melko suopeasti.Älä perkele tapa. Niille on oma tehtävänsä luonnossa. Tapa mielummin kaikki punkit puskista.
Mulla on itsellä pari chihuahuaa. Nauvossa saaressa pelkään lähinnä Merikotkia sekä punkkeja. Kyitä ei ole osunut.En mä mikään kärmeenvihaaja ole, mutta koirieni takia olen joutunut niitä joskus pihasta listimään. Muualla katson niitä melko suopeasti.
Appiukko aina välillä muistelee kun oli lapsena löytänyt hiirten poikueen. Muisti, että naapurilla on kissa joka voisi ilahtua hiiristä. Laittoi poikueen takin taskuihin ja marssi naapuritaloon. Sisällä kysyi vilpittömästi, että onko kissa kotona? Ja laski taskuista hiiret lattialle. Poikue hajaantui välittömästi ympäri kämppää. Talon emäntä ei ymmärtänyt olleskaan moista, veti herneen nenään ja heitti appiukon ulos.Isoisä joskus 30 luvun puolessa välissä vei kyitä lasipurkeissa Turun keskustaan. Heittivät niitä sitten ihmisten jalkoihin. Kyllä on kolttoset niistä ajoista muuttuneet.