ukkopekka
Kersantti
veffeade kirjoitti:TomTom kirjoitti:Keppiä ja porkkanaa. Rekisteröityneet käyttäjät eivät näe mainoksia, jospa se innostaisi porukkaa rekisteröitymään ja kirjoittamaan![]()
Tuotahan voisi kokeilla?.
Taitaa olla jo käytössä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
veffeade kirjoitti:TomTom kirjoitti:Keppiä ja porkkanaa. Rekisteröityneet käyttäjät eivät näe mainoksia, jospa se innostaisi porukkaa rekisteröitymään ja kirjoittamaan![]()
ukkopekka kirjoitti:veffeade kirjoitti:TomTom kirjoitti:Keppiä ja porkkanaa. Rekisteröityneet käyttäjät eivät näe mainoksia, jospa se innostaisi porukkaa rekisteröitymään ja kirjoittamaan![]()
Taitaa olla jo käytössä?
veffeade kirjoitti:ukkopekka kirjoitti:veffeade kirjoitti:TomTom kirjoitti:Keppiä ja porkkanaa. Rekisteröityneet käyttäjät eivät näe mainoksia, jospa se innostaisi porukkaa rekisteröitymään ja kirjoittamaan![]()
Taitaa olla jo käytössä?
Kyllä mulle aina silloin tällöin tulee viestiä lukiessa mainoksia ennen seuraavaa postia. Minua nuo mainoslinkit eivät haittaa. Eri asia on sitten, jos sivustolla aletaan ajamaan "mainos flasheja" tai jos aletaan hypyttämään "mainosikkunoita" kesken kaiken: En kyllä usko että TomTom ja modet moista sallisivat...
baikal kirjoitti:veffeade kirjoitti:ukkopekka kirjoitti:veffeade kirjoitti:TomTom kirjoitti:Keppiä ja porkkanaa. Rekisteröityneet käyttäjät eivät näe mainoksia, jospa se innostaisi porukkaa rekisteröitymään ja kirjoittamaan![]()
Taitaa olla jo käytössä?
Kyllä mulle aina silloin tällöin tulee viestiä lukiessa mainoksia ennen seuraavaa postia. Minua nuo mainoslinkit eivät haittaa. Eri asia on sitten, jos sivustolla aletaan ajamaan "mainos flasheja" tai jos aletaan hypyttämään "mainosikkunoita" kesken kaiken: En kyllä usko että TomTom ja modet moista sallisivat...
elä elä, sehän riippuu vain hinnasta...:lanssi:
ukkopekka kirjoitti:veffeade kirjoitti:TomTom kirjoitti:Keppiä ja porkkanaa. Rekisteröityneet käyttäjät eivät näe mainoksia, jospa se innostaisi porukkaa rekisteröitymään ja kirjoittamaan![]()
Taitaa olla jo käytössä?

Että alaisten on pakko totella johtajaa, muita vaihtoehtoja ei ole? Ja jos ei tottele mukisematta, joutuu yöksi putkaan?
pstsika kirjoitti:En tiedä miten maanpuolustus.nettiä on markkinoitu, mutta Google antaa ainakin ihan ”mielenkiintoisia” tuloksia.
TomTom varmasti saa paljon enemmän iloa irti jos näkee, että minne on laitettu suoria linkkejä tai mistä kaikkialta vierailuja on suoritettu.
Helmikuinen MÖP- suomennus kelpasi jopa jonkin toimittajan Usari-blogiin ja sai kehuja. :blush:
Eräs erikoisimmista sivuista oli "Suomen Sotilaallinen Isänmaallinen Puolue". Melko suoria viittauksia tänne ja foorumi jopa mainittiin nimeltä.

pstsika kirjoitti:Eräs erikoisimmista sivuista oli "Suomen Sotilaallinen Isänmaallinen Puolue".