maanpuolustus.net markkinointi?

veffeade kirjoitti:
TomTom kirjoitti:
Keppiä ja porkkanaa. Rekisteröityneet käyttäjät eivät näe mainoksia, jospa se innostaisi porukkaa rekisteröitymään ja kirjoittamaan :)

Tuotahan voisi kokeilla?.

Taitaa olla jo käytössä?
 
ukkopekka kirjoitti:
veffeade kirjoitti:
TomTom kirjoitti:
Keppiä ja porkkanaa. Rekisteröityneet käyttäjät eivät näe mainoksia, jospa se innostaisi porukkaa rekisteröitymään ja kirjoittamaan :)

Tuotahan voisi kokeilla?.

Taitaa olla jo käytössä?

Kyllä mulle aina silloin tällöin tulee viestiä lukiessa mainoksia ennen seuraavaa postia. Minua nuo mainoslinkit eivät haittaa. Eri asia on sitten, jos sivustolla aletaan ajamaan "mainos flasheja" tai jos aletaan hypyttämään "mainosikkunoita" kesken kaiken: En kyllä usko että TomTom ja modet moista sallisivat...
 
veffeade kirjoitti:
ukkopekka kirjoitti:
veffeade kirjoitti:
TomTom kirjoitti:
Keppiä ja porkkanaa. Rekisteröityneet käyttäjät eivät näe mainoksia, jospa se innostaisi porukkaa rekisteröitymään ja kirjoittamaan :)

Tuotahan voisi kokeilla?.

Taitaa olla jo käytössä?

Kyllä mulle aina silloin tällöin tulee viestiä lukiessa mainoksia ennen seuraavaa postia. Minua nuo mainoslinkit eivät haittaa. Eri asia on sitten, jos sivustolla aletaan ajamaan "mainos flasheja" tai jos aletaan hypyttämään "mainosikkunoita" kesken kaiken: En kyllä usko että TomTom ja modet moista sallisivat...

elä elä, sehän riippuu vain hinnasta...:lanssi:
 
baikal kirjoitti:
veffeade kirjoitti:
ukkopekka kirjoitti:
veffeade kirjoitti:
TomTom kirjoitti:
Keppiä ja porkkanaa. Rekisteröityneet käyttäjät eivät näe mainoksia, jospa se innostaisi porukkaa rekisteröitymään ja kirjoittamaan :)

Tuotahan voisi kokeilla?.

Taitaa olla jo käytössä?

Kyllä mulle aina silloin tällöin tulee viestiä lukiessa mainoksia ennen seuraavaa postia. Minua nuo mainoslinkit eivät haittaa. Eri asia on sitten, jos sivustolla aletaan ajamaan "mainos flasheja" tai jos aletaan hypyttämään "mainosikkunoita" kesken kaiken: En kyllä usko että TomTom ja modet moista sallisivat...

elä elä, sehän riippuu vain hinnasta...:lanssi:

Ja tilinumerosta...
 
ukkopekka kirjoitti:
veffeade kirjoitti:
TomTom kirjoitti:
Keppiä ja porkkanaa. Rekisteröityneet käyttäjät eivät näe mainoksia, jospa se innostaisi porukkaa rekisteröitymään ja kirjoittamaan :)

Tuotahan voisi kokeilla?.

Taitaa olla jo käytössä?

Juuh, rekisteröinti poistaa nuokin. Tästä kannattaisi mainita UKK:ssa "Käyttäjärekisteröinti" kohdassa :a-cool:
 
En tiedä miten maanpuolustus.nettiä on markkinoitu, mutta Google antaa ainakin ihan ”mielenkiintoisia” tuloksia. :D
TomTom varmasti saa paljon enemmän iloa irti jos näkee, että minne on laitettu suoria linkkejä tai mistä kaikkialta vierailuja on suoritettu.

Helmikuinen MÖP- suomennus kelpasi jopa jonkin toimittajan Usari-blogiin ja sai kehuja. :blush:

Eräs erikoisimmista sivuista oli "Suomen Sotilaallinen Isänmaallinen Puolue". Melko suoria viittauksia tänne ja foorumi jopa mainittiin nimeltä.
 
http://kirsivirtanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/97155-m%C3%B6pit-saivat-hepulin-puolustusvoimas%C3%A4%C3%A4st%C3%B6ist%C3%A4
 
Mites monen inttimuistoissa päällimmäisinä ovat traumat alistamisesta ja nöyryyttämisestä?
sadomazo.gif

Miten mulle tulee tosta tekstistä sellanen mielikuva, että bloggaaja kirjoittaa rivien väliin jostain sellaisesta mitä Venäjän armeijassa on joskus ollut? Siis jotain suihkupanoja ja pahoinpitelyjä. Yksilö alistetaan järjestelmän orjaksi ja keritään kaljuksi, kuten juutalainen Dachaun leirillä ja sen jälkeen aloitetaan koulutus. Joo...

Harmi, ettei Kirsi Virtanen yksilöinyt missä noin tapahtuu ja onko itse nähnyt tai kokenut tuollaista omana palvelusaikanaan vai meneekö tarina samaan kastiin kuin legendat siitä, että alokkaiden perseitä tongittaisiin tulotarkastuksessa ja ryhmänjohtajat kokelaista ja skappareista puhumattakaan käyttävät nuorempaa ikäluokkaa seksuaalisesti hyväkseen.

Että alaisten on pakko totella johtajaa, muita vaihtoehtoja ei ole? Ja jos ei tottele mukisematta, joutuu yöksi putkaan?

Snif. :a-cry:
Positiivista kuitenkin on, että rauhan ajan armeijassa ei ammuta niskoittelijoita…
 
@pstsika

kirsi virtanen on pakinoinut radiossa aika lailla. tyylilajina on trollaus. paasasipa yhden kerran koko ohelman ajan tuolla armeijassa tapahtuvalla alistamisella ja muutamalla muulla täysin keksityllä teemalla, jotka nyt ainakin osoittivat hänen täydellisen ulkopuolisuutensa aiheesta.

mulla oli jopa hänen podcasti rss:nä puhelimessa siltä varalta että halusi korottaa verenpainetta.
 
pstsika kirjoitti:
En tiedä miten maanpuolustus.nettiä on markkinoitu, mutta Google antaa ainakin ihan ”mielenkiintoisia” tuloksia. :D
TomTom varmasti saa paljon enemmän iloa irti jos näkee, että minne on laitettu suoria linkkejä tai mistä kaikkialta vierailuja on suoritettu.

Helmikuinen MÖP- suomennus kelpasi jopa jonkin toimittajan Usari-blogiin ja sai kehuja. :blush:

Eräs erikoisimmista sivuista oli "Suomen Sotilaallinen Isänmaallinen Puolue". Melko suoria viittauksia tänne ja foorumi jopa mainittiin nimeltä.

Mielenkiintoisista paikoista tosiaan löytyy mainintoja, SSI -puoluekin on kuulemma saanut huomattavaa kannatusta tällä palstalla :)
 
pstsika kirjoitti:
Eräs erikoisimmista sivuista oli "Suomen Sotilaallinen Isänmaallinen Puolue".

No sehän on kristitty puolue :)

Meidän Herramme Jeesus on noussut kuolleista. Vaikka Sotilaallinen Isänmaallinen Puolue hyväksyy muut uskonnot, haluamme korostaa kristillisen uskon tärkeyttä osana Sotilaallista Isänmaallisuutta kunniakkaissa sodissamme
 
Back
Top