maanpuolustus.net

@TomTom

Olisiko mahdollista saada foorumille laajempi valikoima hymiöitä? Etenkin kaipaan paukkumaissia syövää hymiötä, koska nykyisellään sellaisen joutuu kaivamaan jostakin muualta verkosta ja liittämään viestiin kuvana.

popcorn.gif~c200
 
Tuo olis hyva; Tapelkaa pojat, saatte tupakkaa! on jo vaikeampi:D
 
Nyt muutaman paivan taalla tsompailleena taytyy sanoa, etta paivitysten seuraaminen on aika tyolasta, ehdotus seuraa:

Jos kursorin/ hiiren vieminen saikeen otsikon paalle nayttaisikin aloitustekstin (briefin) alkuosan sijasta viimeisimmasta kommentista vastaavan maaran tekstia niin helpottaisi kummasti
- en tieda, voi olla tietysti henk. koht. ajattelutapakin
- toisaalta, miksi painottaa jotain, mika ei muutu, sen sijaan etta fokuksessa (=helposti nahtavana) olisi liikkeellepaneva voima, eli tuoreimmat kommentithan niita uusia kirvoittavat
 
Ääkkösten käyttäminen helpottaisi myös foorumin seuraamista. En tiedä, minusta foorumin seuraamista vaikeuttaa eniten erilaisissa kuplissaan elävien ihmisten keskinäiset väärinymmärrykset. Toisaalta eihän niitä väärinymmärryksiä voi ikinä ratkoa jos ei edes keskustele eri mieltä olevien ja eri tavoin ajattelevien ihmisten kanssa.
 
Toisaalta eihän niitä väärinymmärryksiä voi ikinä ratkoa jos ei edes keskustele eri mieltä olevien ja eri tavoin ajattelevien ihmisten kanssa.

Miten ja mitä hyötyä keskustelusta on?
Kun pitää olla kuitenkin asioista samaa mieltä.



Tätä tilannetta/ilmapiiriä kuvaa hyvin nuo tykkäykset kun joku saa”mustanvyön”.
Heillä on halu savustaa ne, joiden mielipiteet ovat jossain vaiheessa mennet ristiin omien kanssa.
Ulos foorumilta oman edun nimissä.

Itse näen jokaisen ”mustanvyön” ikävänä asiana foorumin kannalta.
Eikä se aiheuta mitään riemun kiljahduksia vaikka saajana olisi kuka tahansa.
Koska se on kuitenkin aina menetys (isompi tai pienempi) foorumin keskusteluja ajatellen.
 
savustaa ne, joiden mielipiteet ovat jossain vaiheessa mennet ristiin omien kanssa.
Ei kai nyt sentaan? - viihteellisyyshan vaatii pienta ristiaallokkoa (ilman mitaan hlokohtaisuuksia tms).
 
Miten ja mitä hyötyä keskustelusta on?
Kun pitää olla kuitenkin asioista samaa mieltä.



Tätä tilannetta/ilmapiiriä kuvaa hyvin nuo tykkäykset kun joku saa”mustanvyön”.
Heillä on halu savustaa ne, joiden mielipiteet ovat jossain vaiheessa mennet ristiin omien kanssa.
Ulos foorumilta oman edun nimissä.

Itse näen jokaisen ”mustanvyön” ikävänä asiana foorumin kannalta.
Eikä se aiheuta mitään riemun kiljahduksia vaikka saajana olisi kuka tahansa.
Koska se on kuitenkin aina menetys (isompi tai pienempi) foorumin keskusteluja ajatellen.

En näe jokaista "mustaavyötä" negatiivisena, koska varmaankin määrällisesti eniten vöitä on keränneet "idän ihmeet". Heille suon pikaisen selätyksen.

Kyllä täällä melkoisen erimieltä saa olla ja ei vöitä anna. Hyvä niin.

Muuten olen samaa mieltä siitä, että pidot ei aina parane väen vähetessä.

Tosin jokin "virtuaalinen karttakeppi" olisi välillä hyvästä...(henkilöt jotka on koulussa vielä silloin kuin opettajalla oli auktoriteetti tietävät...)
 
Viimeksi muokattu:
Miten ja mitä hyötyä keskustelusta on?
Kun pitää olla kuitenkin asioista samaa mieltä.



Tätä tilannetta/ilmapiiriä kuvaa hyvin nuo tykkäykset kun joku saa”mustanvyön”.
Heillä on halu savustaa ne, joiden mielipiteet ovat jossain vaiheessa mennet ristiin omien kanssa.
Ulos foorumilta oman edun nimissä.

Itse näen jokaisen ”mustanvyön” ikävänä asiana foorumin kannalta.
Eikä se aiheuta mitään riemun kiljahduksia vaikka saajana olisi kuka tahansa.
Koska se on kuitenkin aina menetys (isompi tai pienempi) foorumin keskusteluja ajatellen.

Suurin osa banneista tulee aiheesta ja käsittääkseni varoituksen jälkeen.
Se että ollaan "iloisia" niiden bannaamisesta jotka eivät noudata sääntöjä on normaalia, koska me suomalaiset haluamme noin yleisesti sääntöjä noudatettavan.
Säännöt on tehnyt talon herran Tom Tom, hänellä on siihen täysi oikeus, koska on sivuston ylläpitäjä ja omistaja.
Parasta olisi tietenkin, että banneja ei tarvitsisi jakaa, mutta maailma ja me ihmiset emme ole täydellisä, joten tiettyä lainvalvontaa tarvitaan.

Sitten tämä näkemyksesi, että tällä forumilla tulisi olla samaa mieltä, väitän rohkeasti, että ei pidä paikkaansa. Olen eri mieltä kanssasi. Väitän myös, ettei tästä "erimielisyydestä" seuraa bannia meistä kummallekkaan.
Tietysti jos sorrun arvostelemaan henkilöäsi, enkä lopettasi saatuani asiasta varoituksen moderaattoreilta, asian on toinen. Silloin seuraisi ansaittu banni.
Todisteena tästä vapaudesta olla erimieltä, käytän lukuisia kirjoituksia, joissa olen ollut eri kirjoittajien kanssa eri mieltä. Tilini on myös puhdas, toistaiseksi:p
 
Se että ollaan "iloisia" niiden bannaamisesta jotka eivät noudata sääntöjä on normaalia, koska me suomalaiset haluamme noin yleisesti sääntöjä noudatettavan.

Niin se meidät/ minut erottaakin ”oikeamielisistä keskustelijoista”.

Minä en riemuitse kenenkään ( en ystävien en vihollisten) baneista.



Te koette olevanne tämän sivuton

portletResources
 
Jälleen kerran pitää näköjään toistaa vanha virsi: helpompaa olisi jos kaikki ottaisivat nämä nettifoorumit (jopa mp.netin) enemmän viihteenä. Keskustelukin voi olla sellaista parhaimmillaan.
 
Käyttäjäkunta vähemmän huru-ukkopitoista...
En kylla ymmartanyt paljoakaan tuolta forumilta; taytynee pysya taalla (jossa ongelma on onneksi toisinpain:))
- toisaalta niistakin tulee joskus huru-ukkoja... ja sit ne tulee tanne:eek:
 
Back
Top