samovaari
Kapteeni
No hyvä, laitappa yv tulemaan.Minä voin laittaa kaikille halukkaille tilinumeron yv:llä, kun siihen sijoittaa merkittävän summan saa hirmuisen logon ja muutakin glooriaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
No hyvä, laitappa yv tulemaan.Minä voin laittaa kaikille halukkaille tilinumeron yv:llä, kun siihen sijoittaa merkittävän summan saa hirmuisen logon ja muutakin glooriaa.
Toisaalta eihän niitä väärinymmärryksiä voi ikinä ratkoa jos ei edes keskustele eri mieltä olevien ja eri tavoin ajattelevien ihmisten kanssa.
Ei kai nyt sentaan? - viihteellisyyshan vaatii pienta ristiaallokkoa (ilman mitaan hlokohtaisuuksia tms).savustaa ne, joiden mielipiteet ovat jossain vaiheessa mennet ristiin omien kanssa.
Miten ja mitä hyötyä keskustelusta on?
Kun pitää olla kuitenkin asioista samaa mieltä.
Tätä tilannetta/ilmapiiriä kuvaa hyvin nuo tykkäykset kun joku saa”mustanvyön”.
Heillä on halu savustaa ne, joiden mielipiteet ovat jossain vaiheessa mennet ristiin omien kanssa.
Ulos foorumilta oman edun nimissä.
Itse näen jokaisen ”mustanvyön” ikävänä asiana foorumin kannalta.
Eikä se aiheuta mitään riemun kiljahduksia vaikka saajana olisi kuka tahansa.
Koska se on kuitenkin aina menetys (isompi tai pienempi) foorumin keskusteluja ajatellen.
Miten ja mitä hyötyä keskustelusta on?
Kun pitää olla kuitenkin asioista samaa mieltä.
Tätä tilannetta/ilmapiiriä kuvaa hyvin nuo tykkäykset kun joku saa”mustanvyön”.
Heillä on halu savustaa ne, joiden mielipiteet ovat jossain vaiheessa mennet ristiin omien kanssa.
Ulos foorumilta oman edun nimissä.
Itse näen jokaisen ”mustanvyön” ikävänä asiana foorumin kannalta.
Eikä se aiheuta mitään riemun kiljahduksia vaikka saajana olisi kuka tahansa.
Koska se on kuitenkin aina menetys (isompi tai pienempi) foorumin keskusteluja ajatellen.
Se että ollaan "iloisia" niiden bannaamisesta jotka eivät noudata sääntöjä on normaalia, koska me suomalaiset haluamme noin yleisesti sääntöjä noudatettavan.
Henkilökohtaisesti pidän tätä keskustelufoorumina, en ristiretkenäNiin se meidät/ minut erottaakin ”oikeamielisistä keskustelijoista”.
Minä en riemuitse kenenkään ( en ystävien en vihollisten) baneista.
Te koette olevanne tämän sivuton
Öööh, tuohan on itsestäänselvyys, mitä tämä sitten ellei viihdettä?helpompaa olisi jos kaikki ottaisivat nämä nettifoorumit (jopa mp.netin) enemmän viihteenä.
Et kai ottanut itseesi?Hajosin. Käyttäjäkunta vähemmän huru-ukkopitoista...
En kylla ymmartanyt paljoakaan tuolta forumilta; taytynee pysya taalla (jossa ongelma on onneksi toisinpain)Käyttäjäkunta vähemmän huru-ukkopitoista...
Moro. Nyt huomaan, että olen koko ajan ollut oikella saitilla. Tuolla ylilauta-foorumissa olisi ollut vielä vaikeampaa vääntää villan/sarkan paremmuudesta.Hajosin. Käyttäjäkunta vähemmän huru-ukkopitoista...