Leaderwolf
Respected Leader
Vastenmielinen suorastaan. Kiitokset vain @TomTom lle tästä huomattavasti paremmasta foorumista.Epämiellyttävä ulkonäkö sillä Lautafoorumilla, en tykkää. Tulee mieleen joku netin muinaisjäänne 90-luvulta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vastenmielinen suorastaan. Kiitokset vain @TomTom lle tästä huomattavasti paremmasta foorumista.Epämiellyttävä ulkonäkö sillä Lautafoorumilla, en tykkää. Tulee mieleen joku netin muinaisjäänne 90-luvulta.
Eikohan valtiollinen toimija saa palkollisilleen IP-poolin aikaiseksi... tai monta, eri maissa olevilta servereilta.Blokkaatteko te vain käyttäjätunnuksen ettekä samalla koko ip-osoitetta? Ei ihme, jos tänne palataan trollaamaan kerta toisensa jälkeen...
Luoja tietää kumpi tulee ensin, tässä pieni täky tulevasta.Nyt sen huomaa viimeistään, saitti alkaa olla itsestäänselvyys. 8-vuotispäiväkin meni ilman suurempia juhlallisuuksia.
TomTom jo jossain langassa vihjaili 10-vuotispäivänkin olevan mahdollinen, toivomme varmasti kaikki sitä.
Kumpi sitten tulee ensin ? 10 vuotta vai miljoona viestiä (jolloin on kuulemma minkkifoorumikin perusteilla...)
Pohjanmaalaiset turkisfarmarit jo ihan töpinöissään....
https://maanpuolustus.net/members/korpisoturi.12/Onko perinnefoorumin perustaja Korpisoturi vielä MP.netin jäsenistöä?
Kappas. No on siitä aikaa. Susinetin aikana tuli vängättyä hänen kanssaan myös Turun kapakoissa samoja aiheita.
Se olisi muuten aika hauskaa, veikkaan että meillä menisi (siis maavoimien osalta) noin 90% väärään laitaan. Ensinnäkin luulen että @Vonka on nuorempi kuin kuvittelemme, @Ikarus on itse asiassa urbaanimpi kuin kuvittelemme, @tulikomento on vähemmän urbaanimpi kuin luulemme, @Talvela on kaksivitonen stadilainen ja @hansai on itse asiassa vapaampia ase- ja media -lakeja ajava joukkuetason ryhmä-kollektiivi, kuten olen aina epäillytkin!Noita merivoimien juhlapäiviä ja ilmavoimien kokoontumisia ja muita kissanristiäisiä ajatellen voisi olla hauskaa kun olisi mahdollisuus pukeutua mp.net paitaan, lippikseen, tai vaikka sukelluspukuun. Saisi sitten kohdatessa alkaa arvuuttelemaan henkilöllisyyttä puheiden perusteella
Noita merivoimien juhlapäiviä ja ilmavoimien kokoontumisia ja muita kissanristiäisiä ajatellen voisi olla hauskaa kun olisi mahdollisuus pukeutua mp.net paitaan, lippikseen, tai vaikka sukelluspukuun. Saisi sitten kohdatessa alkaa arvuuttelemaan henkilöllisyyttä puheiden perusteella
Yrittäjän mainoskasvot..pitäähän sinun pohjustaa uutta "liiketoimintaasi"Itte oon jo postannu kuvia ittestäni, niin ei tässä konkurssissa anonymiteetti paljon valtiollisia toimijoita tai aktiivisia dataminereita estä.
Yrittäjän mainoskasvot..pitäähän sinun pohjustaa uutta "liiketoimintaasi"
Ip osoitteen blokkaaminen on siinä mielessä vähän huono, että niitä on x määrä ja suurimmalla osalla se vaihtuu aina kun käynnistää esim. reitittimen uudelleen.Eikohan valtiollinen toimija saa palkollisilleen IP-poolin aikaiseksi... tai monta, eri maissa olevilta servereilta.
Itte oon jo postannu kuvia ittestäni, niin ei tässä konkurssissa anonymiteetti paljon valtiollisia toimijoita tai aktiivisia dataminereita estä.
Äskeistä uutista versioiden: etkös sinä ole se sarjakuristaja. Näin totesi kuulemma Penttilän vika uhri.
Naaman kuluminen voi haitata harrastuksia XD
Reserviläisveli @baikal on historianopettaja, ikää nuorekkaat 45v ja asuinpaikka jossain pohjoisessa Savoossa.
Jep, noh olen jo pahoitellut koko viestiä ja tarpeettoman (joskin kiinnostavan) ketjun avaamista, laitan koko projektin Ranska-pelin kiivaiden jälkitunnelmien piikkiin.Napakymppi. Olen hyvin historiallinen reliikki, oikeesti, ja tunnen pohjoissavoa.