Siellä oli jokaisella oikeus puhua, asiasta kuin asiasta tai olla vain hiljaa.
Mistä asioista täällä on kielletty keskustelemasta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Siellä oli jokaisella oikeus puhua, asiasta kuin asiasta tai olla vain hiljaa.
Täällä niitä traumatisoivia, ikuiset arvet jättäneitä kokemuksia on viimeksi puitu läpi:Mistä asioista täällä on kielletty keskustelemasta?
IkiliikkujastaMistä asioista täällä on kielletty keskustelemasta?
Vastenmielinen tyyppi tuo Riiheläinen.
Toki niinkin, mutta olikos tuo alkuperäinenkään teksti noilla sanavalinnoilla loistavaa mainosta saitille.Vastenmielinen tyyppi tuo Riiheläinen.
Toki niinkin, mutta olikos tuo alkuperäinenkään teksti noilla sanavalinnoilla loistavaa mainosta saitille.
Olisiko kuitenkin tuolle twitter-tilille ? Eikä saitille.Toki niinkin, mutta olikos tuo alkuperäinenkään teksti noilla sanavalinnoilla loistavaa mainosta saitille.
Asiasta olen kyllä samaa mieltä, ilmaisutapa vähän tökki.Olisiko kuitenkin tuolle twitter-tilille ? Eikä saitille.
Esim. minulla ei ole mitään tietoa, ketkä tuonne twitteriin kirjoittelevat ja mitä yhteistä sillä on tämän saitin kanssa.
Tuossa lukee "maanpuolustus.net", joten "mainos" päätyy tänne.
Riiheläinen tuskin olisi muutenkaan meidän kaveri että mulle ihan sama.Toki niinkin, mutta olikos tuo alkuperäinenkään teksti noilla sanavalinnoilla loistavaa mainosta saitille.
Kyllä google tietääOlet oikeassa, minä olen löytänyt tämän saman nimimerkkini internetistä paikasta, joka herätti vähän ihmetystä ja hymyäkin.
(kyseessä oli k-18 saitti)
Voisiko siitä päätellä jotain, että tämä kommentti on TomTomin allekirjoituksena?Olisiko kuitenkin tuolle twitter-tilille ? Eikä saitille.
Esim. minulla ei ole mitään tietoa, ketkä tuonne twitteriin kirjoittelevat ja mitä yhteistä sillä on tämän saitin kanssa.
Ei haukku haavaa tee, mutta typerällä kielenkäytöllä vesitetään itse viesti täysin, ja lisäksi kirjoittaja viiteryhmineen leimautuu asiattomaksi.
Mikä hyöty?