maanpuolustus.net

Toki niinkin, mutta olikos tuo alkuperäinenkään teksti noilla sanavalinnoilla loistavaa mainosta saitille.
01ffb56d-6845-5a4e-887b-05d268ac3345
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Toki niinkin, mutta olikos tuo alkuperäinenkään teksti noilla sanavalinnoilla loistavaa mainosta saitille.
Olisiko kuitenkin tuolle twitter-tilille ? Eikä saitille.
Esim. minulla ei ole mitään tietoa, ketkä tuonne twitteriin kirjoittelevat ja mitä yhteistä sillä on tämän saitin kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Olisiko kuitenkin tuolle twitter-tilille ? Eikä saitille.
Esim. minulla ei ole mitään tietoa, ketkä tuonne twitteriin kirjoittelevat ja mitä yhteistä sillä on tämän saitin kanssa.
Asiasta olen kyllä samaa mieltä, ilmaisutapa vähän tökki.
Tuossa lukee "maanpuolustus.net", joten "mainos" päätyy tänne.
 
Tuossa lukee "maanpuolustus.net", joten "mainos" päätyy tänne.

Olet oikeassa, minä olen löytänyt tämän saman nimimerkkini internetistä paikasta, joka herätti vähän ihmetystä ja hymyäkin.
(kyseessä oli k-18 saitti)
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Olisiko kuitenkin tuolle twitter-tilille ? Eikä saitille.
Esim. minulla ei ole mitään tietoa, ketkä tuonne twitteriin kirjoittelevat ja mitä yhteistä sillä on tämän saitin kanssa.
Voisiko siitä päätellä jotain, että tämä kommentti on TomTomin allekirjoituksena?
Vai onko ihan puhdas sattuma?:unsure:
 
Twittermyrsky vesimukissa. Rumapuhe on tuomittava.

Rumapuhetta tilanteessa, jossa turkkilaisten kuulustelukopit täyttyvät taas kerran hakattavista ja raiskattavista kurdeista. Kun turkkilaiset -ampuvat melkein mitä tahansa liikkuvaa- on twitterkirjoitusten säilyttävä kylmän viileen asiallisina.

Toinen vaade näyttää olevan Usan rooli mahdollistajana häiventäminen, se nyt vaan ei sovi sellaisenaan maailmankuvaan ja romuttaa tiettyä haave-toive-kuvitelma-hallusinaatiota....eli pannaan Usan ja Trumpin tilalle väkisin Idän Taikakäsiässä putilohvi...ookei, nyt näyttää kivemmalta ja voi edelleen roikkua hellityssä elämänasenteessaan....turvallinen ja hyvä mieli....kunhan kukaan ei vaan sotke alustaa kirjoittamalla Tosia, mutta rumasti. Hellanlettas.

Voi sitä päivää, kun kolkko itätuuli taas kerran tulee puhaltamaan tämän kansan ohtaan, on vaikerrusta ja itkua. Pahimmillaan Suomenlinnan portinpieltä tutkitaan silmät kyyneltä valuen ja kurkusta kuuluu vain katkonaista äkinää. Kun pitää herranjestas taas iha ite ryhtyä loimimaan hyökkääjää dunkkuun.
 
Ei haukku haavaa tee, mutta typerällä kielenkäytöllä vesitetään itse viesti täysin, ja lisäksi kirjoittaja viiteryhmineen leimautuu asiattomaksi.

Mikä hyöty?

Hyöty? Jos minulta kysyt, niin -hyötyä- ei ole millään puheella tai kirjoituksella mitä tulee suurvaltastrategisiin kysymyksiin. Edes valtioilla ei ole niissä äänioikeutta, puheoikeus on toki, mutta mitään se ei hyövää, ei takuulla. Voimmehan me tässä toisiamme lämmitellä puhumalla mitä tahansa, kenties sillä on merkitystä meille itsellemme, mutta mitään muuta ei.
 
@Geronimo jäsen ei ole hetkeen vieraillut. Toivottavasti kaikki kunnossa hänellä. Kaivattaisiin hänen mielipiteitään nykyiseen noitavainoon.
 
Back
Top