maanpuolustus.net

Panssari Salama

Ylipäällikkö
Onko joku tapa saada ne punaleimatut vitjat näkymään joissa on mukana? Nyt ne vilahtavat jos vilahtavat etusivun fooruminäkymässä ko. alaforumin tuoreimpana postauksena sen pienen hetken, kunnes seuraava postaus johonkin normivitjaan.

En ole keksinyt muuta tapaa selata niitä, kuin etsimällä omasta postausnäkymistäni ko. vitjaan viimeksi kirjoittamani jutun.

Panssari Salama

Ylipäällikkö
Onko joku tapa saada ne punaleimatut vitjat näkymään joissa on mukana? Nyt ne vilahtavat jos vilahtavat etusivun fooruminäkymässä ko. alaforumin tuoreimpana postauksena sen pienen hetken, kunnes seuraava postaus johonkin normivitjaan.

En ole keksinyt muuta tapaa selata niitä, kuin etsimällä omasta postausnäkymistäni ko. vitjaan viimeksi kirjoittamani jutun.
Paitsi vitjat näkyvät, kun en ole kirjautunut sisään? Olen ilmeisesti itse säätänyt jotain asetuksieni kanssa.

Muoks: Vitjat seurantaan Watch-napilla, förstås. Nyt mikä tahansa päivitys näkyy alerttina.

Viimeksi muokattu:

Sardaukar

Ylipäällikkö
Lahjoittaja
Saan tänään kännykällä naisten mekkomainoksia..olenko menettänyt ns. "Man-cardini"?

inscout

Kenraali
Mulla on näkynyt vain ässän tupla bonus :unsure:
Minulle tulee yleensä rautanaula ja rynnäkköreppu. Sinänsä varsin miehekästä.

Ongelma syntyy kohtuullisen usein näkyvistä naisten latex/nahkaisista ratsastushousuista. Jos ne näkyvät vain visuaalisena efektinä, kaikki on hyvin. Mutta jos ne ovat kohdennettua mainontaa niin tilanne on huolestuttava:cry:.