Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Se on korjautunut jo ja toimii taas Safarilla hyvin.Mulla iPhone ja huomasin että Ukraina-lanka rupesi tökkimään sekä chromella että safarilla. Vaihdoin Opera-selaimeen ja ongelmat ohi…
Niinpä näkyy. Pääsee taas käyttämään tuttua ja turvallista chromeaSe on korjautunut jo ja toimii taas Safarilla hyvin.
Millä tavoin? Missä kohdin ?Tämä lauta on mennyt ihan vtun öyhöksi, sääli.
Molellakin osin, selkeän masinoidun kampanjan kaiuttamista..Millä tavoin? Missä kohdin ?
Hansailla on nyt vaan menny tunteisiin kun Prinsessa Sannasta paljastuukin vähän ei niin puhtoinen kuva ja täällä ei olla Valkoisia Ritareita pelastamassa Sannaan turmiollisesta seurasta.Millä tavoin? Missä kohdin ?
Ei mulle ole prinsessoja, eikä tämä mene tunteisiin. Pitää olla vähän sokea, jos ei kykene näkemään prosessia.Hansailla on nyt vaan menny tunteisiin kun Prinsessa Sannasta paljastuukin vähän ei niin puhtoinen kuva ja täällä ei olla Valkoisia Ritareita pelastamassa Sannaan turmiollisesta seurasta.
Sanna ei todellakaan tarvitse vihamiehiä kun on tällaisia ystäviä.Ei mulle ole prinsessoja, eikä tämä mene tunteisiin. Pitää olla vähän sokea, jos ei kykene näkemään prosessia.
Marin ja "ystävät" antavat kyllä hyvin syöttöjä..
Tämä lauta on mennyt ihan vtun öyhöksi, sääli.
Ajoittain enemmänMennyt? Eikö se aina ole ollut?
Olen samaa mieltä, että joku aina täyttää öyhötys tyhjiön. Marinin toimintaa en näe kovinkaan vaarallisena, mutta ei asiallisena.Ainoa mitä olen itse huomioinut on se, että persuista ja Trumpista ei enää vouhoteta/peppukipuilla. Nyt kaikki focus Ukrainan sodassa. Mitä nyt Marinin sekoilut myös kiinnostaa ymmärrättävistä syistä.
@TomTom kiitos jälleen kerran hyvistä keskusteluista.