maanpuolustus.net

Safari bugaa tietokoneella että puhelimella Ukrainaketjua lukiessa. Lataa vain puoliksi sivun ja sitten lyö kaiken jumiin.
 
Safari/Mac:llä on tosiaan ongelmaa, johtuu joko twitteristä tai safari/mac -kombosta. Minä en voi vaikuttaa asiaan muuten kuin poistamalla käytöstä twitter upotukset ja se ei ole hyvä ratkaisu.

Odotetaan hetkonen josko saisivat korjattua tilanteen. SIllä välin, käyttäkää jotain muuta selainta, muuta en oikein osaa neuvoa.
 
Mulla iPhone ja huomasin että Ukraina-lanka rupesi tökkimään sekä chromella että safarilla. Vaihdoin Opera-selaimeen ja ongelmat ohi…
 
"Niinistö ei kuitenkaan tunnu olevan kovin huolisssaan suomalaisten jakautumista kahtia.

– Kannattaa muistaa että se, mitä me sosiaalisessa mediassa näemme, ei kuitenkaan vastaa suomalaisten enemmistön mielipidettä. "

Tämäkin on hyvä muistaa
 
Hansailla on nyt vaan menny tunteisiin kun Prinsessa Sannasta paljastuukin vähän ei niin puhtoinen kuva ja täällä ei olla Valkoisia Ritareita pelastamassa Sannaan turmiollisesta seurasta.
Ei mulle ole prinsessoja, eikä tämä mene tunteisiin. Pitää olla vähän sokea, jos ei kykene näkemään prosessia.

Marin ja "ystävät" antavat kyllä hyvin syöttöjä..
 
Ainoa mitä olen itse huomioinut on se, että persuista ja Trumpista ei enää vouhoteta/peppukipuilla. Nyt kaikki focus Ukrainan sodassa. Mitä nyt Marinin sekoilut myös kiinnostaa ymmärrättävistä syistä.
@TomTom kiitos jälleen kerran hyvistä keskusteluista.
 
Ainoa mitä olen itse huomioinut on se, että persuista ja Trumpista ei enää vouhoteta/peppukipuilla. Nyt kaikki focus Ukrainan sodassa. Mitä nyt Marinin sekoilut myös kiinnostaa ymmärrättävistä syistä.
@TomTom kiitos jälleen kerran hyvistä keskusteluista.
Olen samaa mieltä, että joku aina täyttää öyhötys tyhjiön. Marinin toimintaa en näe kovinkaan vaarallisena, mutta ei asiallisena.
90% keskustelu on ihan ok, sitä prosenttia voisi vielä nostaa. Itsekin olen syypää sen pienenemiseen ajoittain.
 
Back
Top