Se iilimatojengi pysyy tasan niin kauan kuin Sanna on pääministeri. Kun Sanna on tavallinen kansanedustaja ei hän ole enää kiinnostava tälle pintaliitojengille.Sanna ei todellakaan tarvitse vihamiehiä kun on tällaisia ystäviä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Se iilimatojengi pysyy tasan niin kauan kuin Sanna on pääministeri. Kun Sanna on tavallinen kansanedustaja ei hän ole enää kiinnostava tälle pintaliitojengille.Sanna ei todellakaan tarvitse vihamiehiä kun on tällaisia ystäviä.
Sitä klikkausta ne odottaa.Slaavilaisia naisia tarjoillaan aina vaan. Vaikka klikkaa,ettei kiinnosta niin uutta mainosta pukkaa aina vaan
Useita, vaikea hakea kun haku ei tue kolmikirjaimisia hakusanoja.Onko täällä omaa ketjua SRA ammunnalle? En jostain syystä löydä
On. Pyydät heitä ignoraamaan sinutOnko täällä mahdollista estää tiettyjä foorumilaisia näkemästä viestejäni?
Minulla toimii moitteetta.Mikähän rikkoi palstan toimimisen iOS Safarilla? Ei voi kirjoittaa mitään jne. Olisiko viimeisin iOS-päivitys syynä. Chromella toimii kyllä mutta selain on vaan melko peffasta Safariin verrattuna omasta mielestäni.
Onko järjestelmäversio 16.5.1?Minulla toimii moitteetta.
Juurikin tämä. Eilen päivitin.Onko järjestelmäversio 16.5.1?
Mulla ei auta edes uudelleenkäynnistys.
Onko sulla tollain toi valikko mihin pitäis tekstiä suoltaa?Onko järjestelmäversio 16.5.1?
Mulla ei auta edes uudelleenkäynnistys.
Näyttäisi että olet siinä esikatselumoodissa, koita näpäyttää sitä työkaluriviä vasemmalla.Onko sulla tollain toi valikko mihin pitäis tekstiä suoltaa?