Samovarius
Ylipäällikkö
Tämä se tuli itsellänikin mieleen.Vai liittyikö tähän viestiin?
Perin harmillista, sillä eilen tuli uutta sisältöä. Ja pian tulee lisää. Se jäänee nyt sitten tämän palstan käyttäjiltä näkemättä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tämä se tuli itsellänikin mieleen.Vai liittyikö tähän viestiin?
Eikö tuo ollut aivan selkeä kehotus, vs. mieleen sinulla tuleva? Näkemättä blogisi jää kaikilta alustoilta, missä tuon mainostamista ei ole sallittu ja mihin sitten lukeminen osiltaan pohjautuu. Se, mitä olen tuota blogia lukenut. Hyvinkin sopii tämän sivuston olemukseen. Mutta tietenkin tämän sivuston ylläpitäjän kautta sovittuun esilläolevasta. Oletko tästä keskustelua ylläpitäjän kanssa käynyt?Tämä se tuli itsellänikin mieleen.
Perin harmillista, sillä eilen tuli uutta sisältöä. Ja pian tulee lisää. Se jäänee nyt sitten tämän palstan käyttäjiltä näkemättä.
Näyttää siltä, että vanhoissakin ketjuissa (vuodelta 2020) on poistettu viitteitä blogiisi sanoilla "Riittää mainostus" kun äsken yritin hakea.Onkos Kömyn valtakunta- ketjuni poistettu, sillä en löydä sitä edes haulla?
Tuollaista en ole havainnut kenenkään esittäneen. Ja vaikka näin olisikin, vapaata riistaa tässä itsekunkin kirjoitukset ovat kritiikille? Ota ylläpitäjään yhteyttä, pelisääntöjen sopimiseen.
Tuollaista en ole havainnut kenenkään esittäneen. Ja vaikka näin olisikin, vapaata riistaa tässä itsekunkin kirjoitukset ovat kritiikille? Ota ylläpitäjään yhteyttä, pelisääntöjen sopimiseen.
Asetuksista saat päälle sähköposti-ilmoituksetNäkeekö suoraan nimimerkille osoitetut kysymykset/palautteet jostakin? Itse täällä kyläilen epäsäännöllisesti ja lähinnä sattumalta, olen itselleni suunnattua tekstiä havainnut. Jos suoraan itselleni esitettyä olen huomannut, olen näihin myös pyrkinyt vastaamaan.
Kiitoksia, täytyy tuo päälle laittaa. Epäkohteliasta jättää reagoimatta.Asetuksista saat päälle sähköposti-ilmoitukset
Vielä varmistus; tässä siis täpät päälle kohdassa "Asetukset" --> "Sisällön asetukset" --> täpät?Asetuksista saat päälle sähköposti-ilmoitukset
Kiitoksia. Eiköhän tämä nyt lähde toimimaan.Katso liite: 108764
Receiwe email täppä päälle. Kun joku laittaa sinulle yv:n, ilmoitus siitä tulee sähköpostiisi.