maanpuolustus.net

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TomTom
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Tämä se tuli itsellänikin mieleen.

Perin harmillista, sillä eilen tuli uutta sisältöä. Ja pian tulee lisää. Se jäänee nyt sitten tämän palstan käyttäjiltä näkemättä.
Eikö tuo ollut aivan selkeä kehotus, vs. mieleen sinulla tuleva? Näkemättä blogisi jää kaikilta alustoilta, missä tuon mainostamista ei ole sallittu ja mihin sitten lukeminen osiltaan pohjautuu. Se, mitä olen tuota blogia lukenut. Hyvinkin sopii tämän sivuston olemukseen. Mutta tietenkin tämän sivuston ylläpitäjän kautta sovittuun esilläolevasta. Oletko tästä keskustelua ylläpitäjän kanssa käynyt?

Voisiko palstalla olla osio, jossa voisi olla ketjut omatuotannolle?

Sinänsä monella muulla keskustelupalstalla on myös kaikenlainen mainostaminen kiellettyä, ymmärettävästi, mutta mm. iotechbbs-palstalla käyttäjien omat projektit yms. ovat sallittuja ja olennainen osa palstaa.

Tuollaista en ole havainnut kenenkään esittäneen. Ja vaikka näin olisikin, vapaata riistaa tässä itsekunkin kirjoitukset ovat kritiikille? Ota ylläpitäjään yhteyttä, pelisääntöjen sopimiseen.

Jep, eikä tainnut olla kilpaileva sivusto tämän kanssa. Palvelee puolin ja toisin.

Onko rybyt ottaneet taas mp.netin kohteekseen kun kovin on hidasta välillä, vai onko kyse vain meikäläisen tietokoneesta?

Onkos muilla ollut tällaisia bugeja mp.net:n kanssa

mpnet.webp

Kun latasi sivun uudestaan niin näytti hetken että 4 minutes ago mutta vaihtui lähes samantien tuohon in 14 minutes.
Korjaantuu hetkeksi kun käynnistää selaimen uudestaan mutta sueraavana päivänä saattaa olla jo 7 minuttia.
Eihän tuo ole iso ongelma. Uudet viestit kuitenkin tulevat
Niin selaimena Firefox 115.17.0esr

Näkeekö suoraan nimimerkille osoitetut kysymykset/palautteet jostakin? Itse täällä kyläilen epäsäännöllisesti ja lähinnä sattumalta, olen itselleni suunnattua tekstiä havainnut. Jos suoraan itselleni esitettyä olen huomannut, olen näihin myös pyrkinyt vastaamaan.

Näkeekö suoraan nimimerkille osoitetut kysymykset/palautteet jostakin? Itse täällä kyläilen epäsäännöllisesti ja lähinnä sattumalta, olen itselleni suunnattua tekstiä havainnut. Jos suoraan itselleni esitettyä olen huomannut, olen näihin myös pyrkinyt vastaamaan.
Asetuksista saat päälle sähköposti-ilmoitukset

Back