maanpuolustus.net

Pari kertaa minua on tägätty viestissä (@YJT), mutta niistä ei ole tullut mitään ilmoituksia. Aikaisemmin niistä tuli samanlainen ilmoitus, joka tulee kun viestiäni esim lainataan (quote).

Onko mahdollista, että tägäys on editoitu viestiin lähettämisen jälkeen? Silloin siitä ei tule ilmoitusta.

Saatko ilmoituksen tästä? @YJT
 
Onko mahdollista, että tägäys on editoitu viestiin lähettämisen jälkeen? Silloin siitä ei tule ilmoitusta.

Saatko ilmoituksen tästä? @YJT
Tuli ilmoitus, että Huhta lainasi viestiäni, mutta ei siitä että Huhta mainitsi minut viestissä.
 
@YJT ehkä foorumi ilmoittaa maininnan vain jos ei ole lainausta?

Ja tosiaan editoinnin jälkeen lisätty lmaininta ei vissiin triggeröi ilmoitusta.
 
@YJT ehkä foorumi ilmoittaa maininnan vain jos ei ole lainausta?

Ja tosiaan editoinnin jälkeen lisätty lmaininta ei vissiin triggeröi ilmoitusta.
Tästä tuli joka tapauksessa ilmoitus. Täytyy tutkia asiaa.
 
Lähinnä meille nauretaan. Tuossa linkatussa ketjun sivussa samat iänikuiset tyhjänjauhajat länkyttää samoja juttuja keskenään ties kuinka monetta kertaa. Frisk ei ole mikään virheetön asiantuntija mutta sentään tuo jotain uutta maanpuolustuskeskusteluun, samaa voi yhä harvemmin sanoa tämän foorumin keskusteluista.

Olee hyvä ja keskustelee paremmin. Pitäisikö keskustelukin valmiiksi ojentaa valmiina jokaisen silmien eteen, eikö se oma panos tule mieleen koskaan? Jos keskustelut ovat huonoja niin sopii kai sitä heittää se oma kultainen punos vyyhteen mukaan? Tätä mainittua Friskiä en tunne, enkä käsittääkseni ole lukenut kuin vahingossa tuotantoaan, toivottavasti luukuttaa tännekin.

Anonyymilta keskustelulta ei kannata odottaa liikoja eritoten, kun aihealue on tällainen ja alan kulttuurina on salata suunnilleen kaikki Muken maitomukien rakenteesta liitopommeihin. :)

Keskustelu ei voi olla sähköinen kirja, joka saadaan ilmaiseksi silmien eteen. Siihen pitää osallistua ja kehittää sitä. Jos se tuntuu tunkkaiselta ja itseään toistavalta, kuten se tietysti myös onkin.

Nyt voisikin kysyä, että mitä Frisk on tuonut maanpuolustuskeskusteluun? Uutta ja raikasta.
 
@YJT ehkä foorumi ilmoittaa maininnan vain jos ei ole lainausta?

Ja tosiaan editoinnin jälkeen lisätty lmaininta ei vissiin triggeröi ilmoitusta.
Juuri näin, yhdestä viestistä tulee vain yksi ilmoitus ja editoiden lisätty maininta ei triggeröi ilmoitusta.

Edit: @YJT - tästä ei pitäisi nyt tulla sinulle ilmoitusta.
 
Juuri näin, yhdestä viestistä tulee vain yksi ilmoitus ja editoiden lisätty maininta ei triggeröi ilmoitusta.

Edit: @YJT - tästä ei pitäisi nyt tulla sinulle ilmoitusta.
Jep, ei tullut. Muuten on kyllä tullut; muistaakseni eilen viimeksi jostain viestistä.

Arvoitus on siis ratkaistu.
 
Mulle taas markkinoidaan 50-metrisiä jahteja.
Tuo epäilemättä heijastelee mahdollisuuksiasi, joista en tietenkään koe kateutta. Mainostajan silmiin olet Varakas ja Viriili. Mikäli tuon onnesi kuitenkin haluat kätkeä, on se melko yksinkertaista.

1)Käytä luotettavaa VPN-palvelinta. Tässä ilmainen harvemmin taitaa olla ilmainen. Itse olen vuosia käyttänyt F-Securen VPN-palvelinta. Lyhyesti; kaikki liikenteesi kulkee tuon välityspalvelimen läpi. Riippuen luottamuksesta. Mitään tuota kautta liikkuvaa dataa, ei voida sinuun yksilöidä. Voit osin säädellä datan siirtoa.

2)Käytä - selaimesta osin riippuvaa sovellusta. Esim. Ublock, Privacy Badger hoitavat periaatteessa kaiken mainos-sisällön pois näkyvistä. Näissä myös mahdollista mukauttaa sisältöä. Näet minkä haluat. Toimivia ja käytössä.

Nro1 ei välttämättä ole vastaus mainosongelmiin. Mutta identiteetin tuo riittävän tehokkaasti hävittää.

TOR-verkko on yksi mahdollisuus, Hitaanpuoleinen. Erittäin vahva identiteetin salaus, mikäli ymmärtää reuna-ehdot.

Duunissa kun välillä tätä sivustoa käytän, on tämä liki käyttökelvoton. Vilkkuvia, pomppivia mainoksia. Himassa, ei mitään.
 
Eli jos lähiaikoina @YliKoo kirjoittelee puutaheinää niin ei pidä uskoa?
Edit Eli jos esiinnyt kohta suvaitsevaisuuden multihuipentumana ja taposen-ohisalon-linjan takuumiehenä ja äänitorvena täällä niin tilisi on kaapattu?

Pakkohan se on uskoa todeksi, jos tämän päälle vielä katuu aktiivisesti ja vaihtaa avattareksi palavan Afrikan tähti - pelin.
 
Ei meikäläisestä tiedä, saatan muuttaa mieleni päivän mittaan kahteen ja kolmeenkin kertaan :rolleyes:
 
Olen tonkinut koko päivän tätä salasana juttua, todnäk kyseessä on väärä hälytys mutta 100% varmahan ei koskaan voi olla.

Jos jollain muillakin ilmenee samaa, ilmoittakaa heti tänne tai YV:llä minulle.
 
Back
Top