maanpuolustus.net

Voihan helfata. Tälle asialle pitää tehdä jotain.

edith: ja on tehtykin. Tuo vastaa tai on vastannut totuutta sotilasarvosta ja sen pitää kelvata. Tuo Kenraali oli jo liikaa, olisitte vittuilleet kuitenkin.
 
Täytyy sen verta hattuilla heti, kun tästä lähtien nimimerkkisi kirjoitetaan, muuttukoot se automaattisesti "Herra Kenraali":ksi :D
 
TomTom kirjoitti:
Täytyy sen verta hattuilla heti, kun tästä lähtien nimimerkkisi kirjoitetaan, muuttukoot se "Herra Kenraali":ksi :D

No nyt Tomtom myrkyn lykkäsi :a-grin:
 
Itse en facebookissa ole, mutta monet vannovat sen nimeen.
Youtubessahan maanpuolustus.net tili jo onkin, joten en äkkiseltään näkisi tuota facebookiakaan välttämättä huonona ideana. Ehkä se toisi lisää kirjoittajia tänne ja nuorekkampia näkemyksiä.
 
iov nemitim...oho ?

Oho miten voi ?

Teksti on kääntynyt takaperoiseksi !
 
Palindromiharjoituksiin?
 
SaippuakauppiaS
 
.neliäpe nähäv mikänim ätiS
 
Aprilliä, juokaa silliä ja syökää kuravettä.

Ohessa kuva tapahtuneesta jos joku ihmettelee mitä täällä on tapahtunut.
[attachment=495]
 

Liitteet

  • aprillia.png
    aprillia.png
    355 KB · Luettu: 38
Mulla on yks positiivinen palaute

Se on yks merkki mikä on uus nytten mikä voi valita eli tämä :doh: ........:D
 
Ainakin minulta on Tilannehuone RSS feed hävinnyt tuosta etusivun yläosasta. Onko se oikeasti poistettu vai olenko se vaan minä ?
 
Yläosa "rss" meni pois ja tilannehuone löytyy sieltä mistä aina ennenkin http://maanpuolustus.net/tilannehuone/
 
Mitas jos perustetaan erillinen "Vierailijoille" tarkoitettu Etulinjan alue tjs?. Ajatus on, jotta tuonne kerattaisiin infoa rekisteroitymisen eduista jne. Tarkoitus tietysti on, etta vierailijat saataisiin rekisteroitymaan ja osallistumaan foorumille.

TomTom ja Moderaattorit eritoten ottakaahan kantaan. Muidenkin mielipide toivottavaa...
 
Back
Top