maanpuolustus.net

Ne ajat ovat mennet, jolloin foorumista olisi ollut mahdollisuus tehdä jokin ”kansalaisfoorumi”. :cry:
Nyt se on harvojen leikkikenttää (jollaiseksi se on ilmeisesti myös haluttu).
Jossa muutama ”Supreme Leader” määrittää sen mitä muut saavat sanoa :facepalm:

Varmaan, on ihmisiä joille voit näyttää valtaas

Ottoville, en pelkästään vapauta huomionappia, vaan tarjoan sinulle paikkani. Pistä hommat jiiriin, ja luo paljon mielekästä sisältöä.

@TomTom

Häivyn nyt.
 
Puhuin aiemmin mahdollisuudesta. Joskus jotakin jää lunastamatta. Oli minulla olevinaan jotain asiaa, kun täällä niin paljon olin, mutta olen myös realisti. Tämä on Internet. Joskus sitä vain on Leningradin uloimman puolustuslinjan edessä eikä ole enää paukkuja.

Joskus oma kehitys ei vastaa sitä, mitä sen pitäisi olla. Jokainen vastaa itse tekemisistään ja tietenkin myös tekemättä jättämisistään

Tuttu tunne jo pitkän aikaa. Tosin on niinkin, että somessa tuo Leningradin uloin puolustuskehä on oikeasti -uloin puolustuskehä-. Sen edessä voiman menettäminen ei tarkoita mitään. Real-elämässä tuo puolustuskehä on täysin olematon ja sen yli voi kävellä paljain jaloin, eikä tunnu missään. :cool: Vaan elähän mittään, ehkä sinulle tulee joskus vielä sellainen fiilis että:

1601093512564.png
 
Joskus kannattaa myös vetää syvään henkeä, ja yrittää lukea mitä viesteissä oikeasti lukee, eikä mitä niissä haluaa nähdä kirjoitetun. Useammalla keskustelijalla on kärkkäitä tai provokatiivisia keskustelutyylejä joita he käyttävät myös silloin, kun eivät perustele juuri omaa kantaansa.

Se on sitä erilaisuuden ja moninaisuuden sietoa. Itse en nähnyt aiemmin lainatussa yllytystä kansanmurhaan, vaan vertauskuvan tilanteen vaikeudesta.

Tämä on ongelman ydin.

Nämä ”vanhat papat” eivät voi sietää että jollakin muulla olisi ajatuksia/mielipiteitä.
Jotka poikkeavat heidän omistaan.

Yksi väärä sana tekstissä ja olet ryssän kätyri
Jos sinua ottaa niin päähän, että aiemmat sukupolvet teikäläisiä saivat vasten nenää Ihantalassa, koita kestää.

En ole koskaan iloinnut yhdenkään kirjoittajan ”baneista”.
(painanut tykkään nappia tai muutenkaan)
Oli tämä ystävä tai vihollinen.
Minusta se on aina menetys foorumille.


Jos kaveri on koulukiusaaja, niin se ei ole minun ongelma.
En vain keskustele hänen kansaa.

Ps
Pistä hommat jiiriin, ja luo paljon mielekästä sisältöä.


Ei pysty.
Se edellyttäisi oikeutta vapaaseen sanaan muuallakin kuin ”Iltavapaat” ketjussa.

Esim.
Teknologia, varusteet, kalusto ja huolto,Taktiikka, historia ja politiikka.

Näihin alueisiin ei ole uskaltanut osallistua sen jälkeen kun MR otti vallan ~2015
 
Viimeksi muokattu:
Huomasin täällä käytävän keskustelun ja tunnustankin nyt itse kirjoittaneeni ne liki legendaariset lauseet jotka Valtakunnan korkein turpo-keskustelija ja twiittaaja on nostanut koko twitteriä seuraavan kansan tietoisuuteen. Juurikin ne samat sanat joiden perusteella Hän on korkeasta norsunluutornistaan leimannut koko mp.netin kirjoittajat ja moderaattorit verenhimoisiksi uuninluukkujen kolistelijoiksi jotka ovat juuri ryhtymässä ties mihin etniseen puhdistukseen.
Jotenkin minua kyllä suunnattomasti häiritsee sekä hyvän palstan että sen kirjoittajien leimaaminen noin ja erityisesti tapa jolla tämä Suomen eturivin turpo-keskustelija tekee sen eli irroittamalla ne sanat täysin asiayhteydestään. Mutta ehkä sitä raflaavaa twitter-keskustelua ei muuten voi käydäkään kuin noin.. (Asiaa tuntemattomille kerron, että ne lainatut tekstit olivat toisessa Ruotsi-keskustelussa silloin kun siellä mellakat olivat pahimmillaan ja puoli Ruotsia oli tulessa ja säpäleina.)
 
Huomasin täällä käytävän keskustelun ja tunnustankin nyt itse kirjoittaneeni ne liki legendaariset lauseet jotka Valtakunnan korkein turpo-keskustelija ja twiittaaja on nostanut koko twitteriä seuraavan kansan tietoisuuteen. Juurikin ne samat sanat joiden perusteella Hän on korkeasta norsunluutornistaan leimannut koko mp.netin kirjoittajat ja moderaattorit verenhimoisiksi uuninluukkujen kolistelijoiksi jotka ovat juuri ryhtymässä ties mihin etniseen puhdistukseen.
Jotenkin minua kyllä suunnattomasti häiritsee sekä hyvän palstan että sen kirjoittajien leimaaminen noin ja erityisesti tapa jolla tämä Suomen eturivin turpo-keskustelija tekee sen eli irroittamalla ne sanat täysin asiayhteydestään. Mutta ehkä sitä raflaavaa twitter-keskustelua ei muuten voi käydäkään kuin noin.. (Asiaa tuntemattomille kerron, että ne lainatut tekstit olivat toisessa Ruotsi-keskustelussa silloin kun siellä mellakat olivat pahimmillaan ja puoli Ruotsia oli tulessa ja säpäleina.)
Ai tämän @Herman30 n viestin vai?
Palsta taas esillä Twitterissä. Tällä kertaa liittyen @Herman30 hassunhauskoihin kansanmurhajuttuihin.

Minusta tuota on aika vaikea sijoittaa mihinkään asiayhteyteen niin, että se ei ole uuninluukkujen kolistelua. Eikä kirjoittaja tässä ketjussa elokuussa hirveästi tuosta tulkinnasta poikkea. Näköjään alkuperäinen viesti on nyttemmin poistettu.
 
Ai tämän @Herman30 n viestin vai?

Minusta tuota on aika vaikea sijoittaa mihinkään asiayhteyteen niin, että se ei ole uuninluukkujen kolistelua. Eikä kirjoittaja tässä ketjussa elokuussa hirveästi tuosta tulkinnasta poikkea. Näköjään alkuperäinen viesti on nyttemmin poistettu.
Joo, tätä juuri tarkoitin jossa tuo twiitti oli linkitetty. Hyvä jos viesti poistettu jos tuo noin on tulkittu/tulkitaan.
Edit Itseasiassa ei ollutkaan tuo viesti johon viittasin, vaan itseni kirjoittama joka oli twiittiinkin nostettu, viime viikolla ollut. Koitan sen tähän etsiä.
 
Viimeksi muokattu:
Ai tämän @Herman30 n viestin vai?

Minusta tuota on aika vaikea sijoittaa mihinkään asiayhteyteen niin, että se ei ole uuninluukkujen kolistelua. Eikä kirjoittaja tässä ketjussa elokuussa hirveästi tuosta tulkinnasta poikkea. Näköjään alkuperäinen viesti on nyttemmin poistettu.
Sivulta 43 ,keskiviikolta löytyvä viesti . Bannattu jäsen Sheridan lainasi twitteriä oli se viesti jota tarkoitin.
 
Onkohan Ryskyltä aiheet vähissä vai onko tippumassa kelkasta, kun ei tunnu muuta keksivän. :D
Rysky on ajautunut turpokärjestä hieman syrjään. Jutut tuntuu keskittyvän Qanon juttujen ihmettelyyn ym. eikä kova turpo ole enää issue. En tosin ole enää paljoa seurannut, kun twiiitit vaikuttavat olevan lähinnä sellaisia joilla haetaan jonkun kohderyhmän hyväksyntää.
 
Rysky on ajautunut turpokärjestä hieman syrjään. Jutut tuntuu keskittyvän Qanon juttujen ihmettelyyn ym. eikä kova turpo ole enää issue. En tosin ole enää paljoa seurannut, kun twiiitit vaikuttavat olevan lähinnä sellaisia joilla haetaan jonkun kohderyhmän hyväksyntää.
Rysky on samaa luokkaa kuin Jessica. Muutaman kerran osu oikeaan ja pääsi pinnalle, mutta ovat vaipumassa unohduksiin. Ja sit on kova työ päästä takasin pinnalle. Mutta ikävä kyllä aika on jo ajanut ohi.
 
Oli tämä ystävä tai vihollinen

Aika sakean tosissasi otat kyllä somekeskustelut. Jos sinulla on -vihollisia- tällä palstalla, niin sitten sinä ja minä käsitämme kyllä termin täysin eri tavoin. Vihollinen on mielestäni sentään vihollinen, eikä mikään keskusteluerimielisyys kyllä aiheuta minussa mitään vihatunteita.
 
Rysky on samaa luokkaa kuin Jessica. Muutaman kerran osu oikeaan ja pääsi pinnalle, mutta ovat vaipumassa unohduksiin. Ja sit on kova työ päästä takasin pinnalle. Mutta ikävä kyllä aika on jo ajanut ohi.

Ammensivat samasta browderilaisesta lähteestä, tuosta sameasta ja faktoja sivuuttavasta ammeesta. Tuo mainittu soikko on erikoinen -lähde-. Samaa laatua kuin jos mp-jengin eks-jäsen alkaisi vankilatuomiota lieventääkseen paljastaa tulokasjäseniä, peläten samalla vahingossakaan lörpöttelevänsä organisaation päällysmiehistä mitään....

En ole enää vuosiin tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa. Luin Jessikan viimeisimmän varsin hitaasti ja hartaasti ja vertasin sitä tuotetta browderilaiseen tuotantoon. Nojoo. Kukin tyylillään. Jos joku siitä haluaa löytää jotain tosiolevia aineita turpoon, mikspä ei. Mutta se on vähän sama kuin kaataisi piimäkannun Nakke Nakuttajan päälle.

Jessikka ei selvästi tajunnut koskaan mitä oli siinä reessä, jonka aisaan tarttui. Tai jos tajusi, niin mitäpä siitä voi sanoa. Helsinginsanomalaisessa silmänalassa nämä jutut olivat aikansa ihan jees, mutta ajat muuttuvat.
 
Aika sakean tosissasi otat kyllä somekeskustelut. Jos sinulla on -vihollisia- tällä palstalla, niin sitten sinä ja minä käsitämme kyllä termin täysin eri tavoin. Vihollinen on mielestäni sentään vihollinen, eikä mikään keskusteluerimielisyys kyllä aiheuta minussa mitään vihatunteita.

Tuo kielikuva ”ystäviä ja vihollisia” sopi/kuulosti paremmatta tekstissä kuin, on ”asiallisia keskustelijoita ja heitä joihin ei voi luottaa yhtään”.
Mutta voi siitä näemmä vääntää vihapuheenkin. :facepalm:
 
Pari prinsiippiä itselläni on mielessä kun liikkuu maanpuolustusaiheen foorumilla:
1. keskusteluahan tämä vaan on, ei niin vakavaa lopulta
2. paksunahkaisuus ja resilienssi kuvastavat enemmän taistelijan luonnetta kuin herkkähipiäisyys
.
 
Back
Top