Maanpuolustustahto ja asevelvoliisuus romahtavat parin vuoden sisällä

täytyy vielä sanoa, että suomalaisilla löytyy vielä varmasti puolustustahtoa, mutta nyt on ratkaisun hetket. Jos nyt sössitään, meno on palautumaton. OHION:n mielestä ammattiarmeija olisi halpa. Jos he ovat väärässä ja ammattiarmeija on kallis, tietää se maallemme miljardiluokan uusia menoja maanpuolustustahdon romahtaessa.
 
Suomeen tullaan pakoon sotaa, osa tulee rahan perässä. Miehiä tulee satoja per päivä rajan yli. On kuulemma rikkautta. Suomalainen mies kuitenkin joutuisi vammautumaan sodassa puolustaessaan näitä omia sotiaan pakenevia miehiä. Vientiteollisuudessa oleva mies myös makaa veroillaan tämän lystin, kunta-alan naiset eivät veroja maksa, he saavat palkkansa näistä. Mikä järki miehellä on palvella asepalveluksella(tai verojen maksulla) tällaista yhteiskuntaa? Miksi kenenkään kannattaa enää käydä armeijaa? Maanpuolustustahto romahtaa ja asevelvollisuudesta kieltäytymisestä ei tule enää häpeää. Just wait and see. Mutta mikäpä hätä meillä mannersuomalaisilla olisi? Miksi meitä edes kiinnostaisi, vaikka Ahvenanmaa luovutettaisiin Venäjälle? Miksi edes puolustaisin sitä ainoaa kohdetta, jota Venäjä voisi haluta?

jo parituhatta vuotta vanhassa "art of warissa" kerrotaan, kuinka maan voi tuhota sisäisesti ilman taistelua ja viedä vastapuole motivaation sotia. Mitäpä muuta Sipilä tekee,kuin tuhoaa Suomea sisäisest? miljonääri ei uskonsa takaa tätä tunnista.

Trendi on tietysti koko Euroopan laajuinen. Miehet maksavat, naiset tuhoavat. Se on kuitenkin oman topikkinsa asia se.
Puolustusvoimien on pysyttävä osana sitä viimestä hätävaraa kaiken muunkin mennessä päin hanuria ja niin pitkällä ei olla vielä vähään aikaan kuten TVK ilmeisesti säästyi pahimmalta Halosen häröilyltä vaikka rahaa kupattiinkin. Ja mikä oli se taho joka ensimmäisenä ryhtyi virallisesti varoittamaan kenen tahansa maahanlaskemisesta?
Sittenpä vasta ongelmiin jouduttaisiinkin jos meidän johdolta voitaisiin kysyä; You and what army? Eikä Sipilä pysy lopullisesti vallassa.
 
älä huoli, kyllä minä suomalainen olen. En lue tekstejäni yleensä ennen lähtemmistä, joten typoja tule. Onhan sinullakin yksi typo viimeisessä kappaleessasi. Olen itse saanut pysyvän terveydellisen haitan asevelvollisuuden suorittamisen käynnistämästä prosessista. Siksi kyseenalaistan asevelvollisuusjärjestelmää jatkuvasti. Miksi ottaa armeijan haitat, jos valtio ei tunnu kunnioittavan kansaansa?

On jotenkin huvittavaa, että jokainen, joka ei ole vasemmistoliberaali, on Venäjä-trolli. Jos epäilee ihmisen olevan pohjimmiltaan hyvä, on trolli. Jos arvostelee väestönksvua, on trolli. Jos ei usko väestönsirtojen ratkaisevan väestökatastrofia, on trolli.

En ole Venäjä trolli. Enkä vasemmistoliberaalikaan.

Ehkä asevelisosialistin ja kunnon kainuulaisen korpikommunistin henkinen risteymä.

Eikä kukaan pidä minua täällä venäläisenä trollina.

Turvapaikka asia on vaikea ongelma.

Itse kannatan kaikkien alle 30-vuotiaiden turvapaikan saaneiden asevelvollisuutta. Kyllä kasarmeilta sen verran tilaa löytyy.

Mikään ei kotouta niin hyvin kuin käteen jäätynyt trangian kattila Rovajärvellä. Siinä kun pakkikaverin kanssa syö ja sulattelee kättänsä niin kotoutuminen käy kuin itsestään. Olipa aatteena Allah, ilmastonmuutos, EKP tai MitäVitttu.fi
 
älä huoli, kyllä minä suomalainen olen. En lue tekstejäni yleensä ennen lähtemmistä, joten typoja tule. Onhan sinullakin yksi typo viimeisessä kappaleessasi. Olen itse saanut pysyvän terveydellisen haitan asevelvollisuuden suorittamisen käynnistämästä prosessista. Siksi kyseenalaistan asevelvollisuusjärjestelmää jatkuvasti. Miksi ottaa armeijan haitat, jos valtio ei tunnu kunnioittavan kansaansa?

On jotenkin huvittavaa, että jokainen, joka ei ole vasemmistoliberaali, on Venäjä-trolli. Jos epäilee ihmisen olevan pohjimmiltaan hyvä, on trolli. Jos arvostelee väestönksvua, on trolli. Jos ei usko väestönsirtojen ratkaisevan väestökatastrofia, on trolli.

En ole Venäjä trolli. Enkä vasemmistoliberaalikaan.

Ehkä asevelisosialistin ja kunnon kainuulaisen korpikommunistin henkinen risteymä.

Eikä kukaan pidä minua täällä venäläisenä trollina.

Turvapaikka asia on vaikea ongelma.

Itse kannatan kaikkien alle 30-vuotiaiden turvapaikan saaneiden asevelvollisuutta. Kyllä kasarmeilta sen verran tilaa löytyy.

Mikään ei kotouta niin hyvin kuin käteen jäätynyt trangian kattila Rovajärvellä. Siinä kun pakkikaverin kanssa syö ja sulattelee kättänsä niin kotoutuminen käy kuin itsestään. Olipa aatteena Allah, ilmastonmuutos, EKP tai MitäVitttu.fi
 
Puolustusvoimien on pysyttävä osana sitä viimestä hätävaraa kaiken muunkin mennessä päin hanuria ja niin pitkällä ei olla vielä vähään aikaan kuten TVK ilmeisesti säästyi pahimmalta Halosen häröilyltä vaikka rahaa kupattiinkin. Ja mikä oli se taho joka ensimmäisenä ryhtyi virallisesti varoittamaan kenen tahansa maahanlaskemisesta?
Sittenpä vasta ongelmiin jouduttaisiinkin jos meidän johdolta voitaisiin kysyä; You and what army? Eikä Sipilä pysy lopullisesti vallassa.

Ja maanpuolustustahdon mureneminen alkaa tollasesta vauhkoamisesta että tilanne on jo menetetty.

Se tilanne ei ole vielä edes alkanut.

Kyllä sen paskan pittää osua reilummin tuulettimeen, ennen kuin herättää savotalle tällaisen isännän.
 
Ja maanpuolustustahdon mureneminen alkaa tollasesta vauhkoamisesta että tilanne on jo menetetty.

Se tilanne ei ole vielä edes alkanut.
Missä olen väittänyt jotain sellaista?
 
Back
Top