Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä suomalaisella pitää olla m05 kuosi.Asu täydennetään mätsäävällä krakalla. Lebron näyttää mallia:
Katso liite: 29352
Viikon ruokalista ei näy niin selvästi tuollaisesta krakastaAsu täydennetään mätsäävällä krakalla. Lebron näyttää mallia:
Katso liite: 29352
Mitä tuntsan kamaa omistelet, pöksyjä ollaan suunniteltu mutta sovittamatta ostaminen ei oikein ole kivaa, käyttäjäkokemuksiakin on huonosti olemassaKyllä. Ei ole mitään valittamista niistä mitä olen ostanut.
Mitä tuntsan kamaa omistelet,
Ressukangas hylkii sinappia jota roiskuu rintamuksille makkaraa nautiskellessaVarusmieskangas... Minkähänlaista sitten lienee kapiais- tai reserviläiskangas?
Jostain kun sais maastokuvioisen leukalapun.....Ressukangas hylkii sinappia jota roiskuu rintamuksille makkaraa nautiskellessa
Tänks, no en meinaa mennä sotimaan kun kalastukselle ja tuntureilla aina tuulee niin se voisi olla hyvä siihenVoi sitä kesällä käyttää taukotakkina. Ei se kesä ole aina niin lämmin. Varsinkaan yöt. Sissitakkihan on taukotakki, se päällä ei sodita.
Siinä on vuori sisällä.
Onku joku täältä ostannut näitä? menin sinne ostoksille mutta oli loppuSwat teamillä on nyt myytävänä legendarinen M/62 sorsalippis mutta vain koossa 60 ja 62
Katso liite: 38878Katso liite: 38879
Maastolakki m-62, päällystö
www.swat.fiMaastolakki m-62, miehistö
www.swat.fi
Tilanne Suomen lähialueella kiristyy. M05 kokonaisuuksia on aivan liian vähän joten luulen, että PV hakenut erän takaisin.Onku joku täältä ostannut näitä? menin sinne ostoksille mutta oli loppu
Sairaalahenkilökunnalle sorsia kumminkin riittää, ei hätääTilanne Suomen lähialueella kiristyy. M05 kokonaisuuksia on aivan liian vähän joten luulen, että PV hakenut erän takaisin.