Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ei kelpa, mulla on itse M62 ja M91, eikö reservistit sitä käyttä ? siis MP10:ttäMinä olen testannut M62. Kelpaako tämä?
Reservistit käyttää tietääkseni M62 ja varustevyö M85Ei kelpa, mulla on itse M62 ja M91, eikö reservistit sitä käyttä ? siis MP10:ttä
Tuota onko joku teistä testannu Kenttä asu MP10 ?
Tuotteet | Erä- ja Armeijatavara | Vaeltajan Eräreppu
Täältä löydät Erärepun verkkokaupassa myytävät tuotteet. Valikoimaan kuuluu armeijaylijäämä, uusi armeijatavara mm. SA M05, laadukkaat kotimaiset merinovillasukat, varusteita ja muonaa erä- retki- ja armeijakäyttöön sekä paljon muuta.www.erareppu.fiTuotteet | Erä- ja Armeijatavara | Vaeltajan Eräreppu
Täältä löydät Erärepun verkkokaupassa myytävät tuotteet. Valikoimaan kuuluu armeijaylijäämä, uusi armeijatavara mm. SA M05, laadukkaat kotimaiset merinovillasukat, varusteita ja muonaa erä- retki- ja armeijakäyttöön sekä paljon muuta.www.erareppu.fi
Tuota mikä puku tää on?Takin leikkaus oli kiva, samoin housujen oli ainakin itselleni intin M91/M05 housuja parempi.
Oki, tuota luulet ko sä että se mene helposti rikki?Tuo kangas on sitten yllättävän ohutta.
https://www.erareppu.fi/tuotteet.html?id=67232/373799Tuota onko joku teistä testannu Kenttä asu MP10 ?
Tuotteet | Erä- ja Armeijatavara | Vaeltajan Eräreppu
Täältä löydät Erärepun verkkokaupassa myytävät tuotteet. Valikoimaan kuuluu armeijaylijäämä, uusi armeijatavara mm. SA M05, laadukkaat kotimaiset merinovillasukat, varusteita ja muonaa erä- retki- ja armeijakäyttöön sekä paljon muuta.www.erareppu.fiTuotteet | Erä- ja Armeijatavara | Vaeltajan Eräreppu
Täältä löydät Erärepun verkkokaupassa myytävät tuotteet. Valikoimaan kuuluu armeijaylijäämä, uusi armeijatavara mm. SA M05, laadukkaat kotimaiset merinovillasukat, varusteita ja muonaa erä- retki- ja armeijakäyttöön sekä paljon muuta.www.erareppu.fi
Noniin, olen updaitanut vähän, nyt mulla on M05 maastopuku
Ei mulla on se Alaska 1795 M05 puku, ja sitten on koko komero täynnä pukuja, m62, tavallinen m91 ja m91 missä on m62 maastokuvio!!! Boreus on sen tehnyVarustelekan version ostit ? Itselläni on vanha kunnon M62. En ole ainakaan vielä aikeissa ostaa nollavitosta. Jos sattuisin tarvitsemaan niin ehkä työpaikan puolesta saattaisi järjestyä.
Vanhaa "sorsaa" on joskus tullut pidettyä päässä. Ihan hyvä lakki, jos on sopiva, mutta säätövaraa ei ole (pelkkä kuminauha). Lippa on lyhyehkö ja sopii ampumiseen, samoin ei ole normilippiksen "nuppia" joka ottaisi kuulosuojaimiin.Onko joku täällä kokeilu nämä lakit?
Sa maastolakki 2
www.swat.fi
Sa maastolakki m/62
www.swat.fi
Sa maastolakki m/62 uusi
www.swat.fi
On. Itsellä nuo housut, sekä taistelupaita palosuojattuna ja suojaamattomana. Takista ei ole kokemusta. Housut mielestäni paljon mukavammat päällä kuin PVn jakamat, jotka "oikean kokoisina" eivät itelle sovi sitten yhtään johtuen lihaksikkaasta takamuksestani (perseeni näyttää kyllä syötävän hyvältä noissa PVn housuissa, mutta ei ne päällä pysty sotimaan). Noilla lekan pöksyillä onnistuu huomattavasti helpommin kaikenlainen jumppaaminen ja taiteilu.Onko täällä kokemuksia näistä (ja saman sarjan takista) housuista? https://www.varusteleka.fi/fi/product/sarma-tst-m05-res-reisitaskuhousut/51130