Maavoimien uusi edustusasu

Takki ja päähine näyttää hyvältä. Vyötäröltä alaspäin näyttää vähän samalta kuin maalaisisännän kumppareihinsa tunkemat verkkarit. Pitäisi siis näyttää mieluummin tämän tyyliseltä:

Huomatkaa kengät! Perkele! Kunniakomppanian kenkien pitää kiiltää, eikä näyttää miltään saatanan peräkammarin pojan runkkusaappailta. Meidän kunniakomppania edustaa lähinnä ryysyläisarmeijaa, eikä mitään koulutettua armeijaa. Luulisi nyt kapiaisiakin hävettävän kun tuollaisessa porukassa ovat pakotettuja liikkumaan.
 
Se on ainoa joka on kondiksessa. 2. rivin seuraava nuokkuu ja kolmas nayttaa olevan tukkihumalassa.

Äläs nyt.. Kansanarmeija on kansa pienoiskoossa, eikä tuollaiseen hieromiseen taida vapaaehtoisia olla riittävästi tarjolla. Sitten edustetaan niin edustavasti kuin arvon varusmiehiä sattuu nappaamaan.

Särmempiä kavereita tietysti jurppii, mutta puolustusvoimien vaatimustason tuntien se on niitä voi voi -luokan asioita.
 
Viimeksi muokattu:
Ties monesko kopio. Ei toimi Klotenin lentoaseman ilmainen verkko, ei toimi..
 
Viimeksi muokattu:
Jep, selvahan tuo. Mutta Kaartin JK:n pitaa ennen kaikkea nayttaa yhtenaiselta, se oli mun pointti tossa lahinna. Silmalasit, huonoryhtisyys, muskelit... keskelle aikoinaan. Silloin kun olin itse siella niin yhtena valintaparusteena oli ottelu/ lajitausta, joka oli ehka 40%:lla (kun kokelaana kysyin omalta joukkueelta kuinka moni on ollut virkamiehen mielivallan uhrina eli rekisteriin jarjestetty jotain kiusaa, vastaus oli about sama 40% - ihan hyva spol-joukkueelle :))
En todellakaan tarkoittanut nissuttaa jostain pigmentoinnista, se on mulle ihan yksi lysti. Kunhan mieli ja aseet osoittaa samaan suuntaan niin mukaan vaan! Pahoittelut jos se ei tullut selvaksi, tama ei ole mikaan hommafoorumi, onneksi.
 
En todellakaan tarkoittanut nissuttaa jostain pigmentoinnista, se on mulle ihan yksi lysti. Kunhan mieli ja aseet osoittaa samaan suuntaan niin mukaan vaan! Pahoittelut jos se ei tullut selvaksi, tama ei ole mikaan hommafoorumi, onneksi.

Nostiko joku esiin ihonvärin? En minä ainakaan sellaista huomannut.

Muu varustus sitten onkin ehtaa suomi-kamaa eli kengätkin näyttää siltä, että osa miehistä on tullut suoraan lantaa luomasta.
 
Takki ja päähine ovat sarjaa 'ok', vyötäröstä alaspäin ei kyllä näytä hääviltä. Rynkynkin sopivuus edustustehtäviin on vähän niin ja näin, kaipaisi vähintään lyhyttä lipasta, perinteistä tukkia ja puukkopistimenkin voisi poistaa tai vaihtaa isompaan edustuspistimeen.

Jos maihareita on pakko käyttää, niin voisivat edes vanhasta kopioida säärystimet peittämään varren.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top