Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RPG83 kirjoitti:Hejsan, ei raamatussa tietääkseni puhuta WW3:sta, Harmageddonista, ja eikös senkin pitäisi lähteä Lähi-Idästä? Mikä on muuten uskontokuntasi, kun asioista niin paljon foorumilla olet keskustellut?
Hejsan kirjoitti:RPG83 kirjoitti:Hejsan, ei raamatussa tietääkseni puhuta WW3:sta, Harmageddonista, ja eikös senkin pitäisi lähteä Lähi-Idästä? Mikä on muuten uskontokuntasi, kun asioista niin paljon foorumilla olet keskustellut?
Minä olen kristitty, (kristen), en kuule johonkin seuraan...
Hejsan kirjoitti:Eikö Raamatussa lukee että se alkaa idästä?.....Kiina???
juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Eikö Raamatussa lukee että se alkaa idästä?.....Kiina???
Mitä muita satuja Hejsan lukee?
juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Eikö Raamatussa lukee että se alkaa idästä?.....Kiina???
Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Eikö Raamatussa lukee että se alkaa idästä?.....Kiina???
![]()
![]()
![]()
baikal kirjoitti:Miten salaliittoteoriafanitus ja kristinusko yhdistyvät samassa persoonassa? En ymmärrä.
noska kirjoitti:Hejsan kirjoitti:RPG83 kirjoitti:Hejsan, ei raamatussa tietääkseni puhuta WW3:sta, Harmageddonista, ja eikös senkin pitäisi lähteä Lähi-Idästä? Mikä on muuten uskontokuntasi, kun asioista niin paljon foorumilla olet keskustellut?
Minä olen kristitty, (kristen), en kuule johonkin seuraan...
Oletko katollinen vai katoton vai ehkä protesti-antti vai mitä kiristettyjen suuntaa edustat?
Kumpikin perustuu uskomuksiin ilman faktoja ja realisimia.baikal kirjoitti:Miten salaliittoteoriafanitus ja kristinusko yhdistyvät samassa persoonassa? En ymmärrä.
RPG83 kirjoitti:Hejsan, ei raamatussa tietääkseni puhuta WW3:sta, Harmageddonista, ja eikös senkin pitäisi lähteä Lähi-Idästä? Mikä on muuten uskontokuntasi, kun asioista niin paljon foorumilla olet keskustellut?
Hejsan kirjoitti:baikal kirjoitti:Miten salaliittoteoriafanitus ja kristinusko yhdistyvät samassa persoonassa? En ymmärrä.
:huh: Oliko tämä kysymys mulle? mitä sä sillä meinaat?