Muistaakseni sanat meni näin.. Siis ne sanat, jolla sitä on joku joskus esittänyt. Me tietenki "sovitettiin" siihen hieman uusia ja tuttuja henkilöitä sekä paikkoja, joissa piti ryynätä
Voi hyvää päivää, jos olisi joukkueenjohtaja kuullut sen menon, niin varmana juostaisiin vieläkin Valkeisjärven takana...
Maija, tyttö tuhannen mulkun
Merkkihenkilöistä, joista kerrotaan. unohtaa ei voida kelpo Maijaakaan. Tää on meidän Maija vaan, Maija kelpo tyttönen, Maija mulkun tuhannen, ompi tyttönen.
Maijan äiti oli kunnon kuppari ja isän ammattina oli viinatrokari, nuorin sisko lapsen sai kun veljet yöllä Maijaa nai, toinen veli ryöväri, sekä runkkari.
Maijan äiti kuoli, kun kyrpä kurkkuun jäi ja isän päähän reijän poras suuri täi, nyt veljet lusii linnassa kainin merkki rinnassa toinen veli ryöväri, sekä runkkari.
Nyt on Maija yksin ei yhtään ystävää, vaan ei Maija silti, osattomaks jää. Hän ottaa tuikun murheeseen ja painaa perseen turpeeseen ja huutaa ”jätkät tänne vaan, täällä nussitaan”.
Jos sä vielä piffaat Maijan tanssimaan niin puiston hämärässä suukon hältä saat, puristuksen ankaran sä tunnet kumman kutinan kun Amor nousee kaulukseen viet Maijan pensaaseen.
Anna Maija panna, anna vieläkin ja Maija antoi panna, antoi takaakin, Mä kyrvän sisään sysäsin ja vahutia mä lisäsin perse siinä pulputti ja kyrpä kohoili.
Yksitoista kertaa mä maljan pohjaan join ja sitten minä Maijalle pyyheliinan toin, mut Maija oli sekaisin hän työnsi pyyhkeen takaisin ja vatsallensa käännähti niin pilluns tyhjeni.
Säkeet menevät hieman "sekaisin" tässä näköjään, kun ei jaksotu oikein.