Marssintoisto.

Tosiaan jos tahdintoisto/marssit potkii takasin.... Mutta jotain yksilöllisyyttä eri joukko-osastot tarviis. Esim mitä Irkut, Fransmanni yms on esim Libanonissa.
USMC
Ja vaikka tuolta on melkein kopioitu kaikki ( jos musta/punanen aiheuttaa näppylöitä niin välttäkää)
Tosin Ranskalainen versio sodanjälkeen minne melkein suurin osa SS siirtyi.
 
Ainoa jonka enää muistan:

"Naisia, lapsia taivasalla, tottakai, napalmia vailla.
Vihollinen pyytää armoa itkien, tottakai, mä tapan sen."
 
Eikö kukaan enään laula "tuhannen mulkun Maijaa" iltalomalle mennessä??? Voi hemmetti. Me marssittiin Hiukkavaarasta AUK.n aikana hallituskadulle ja sieltä letkunpuistoon eräänä kuulaana syysiltana ja vedettiin 60 miehen voimin täysillä tuhannen mulkun maija... Oli muuten naamoja ikkunoissa ja mummot pidätteli henkeään jalkakäytävillä.. :D
Seuraavana aamuna päivystävä kävi mumisemassa jotain rivinedessä. Kuulemma viimeinen kerta, kun tuollaista joku tekee... :D
 
Muistaakseni sanat meni näin.. Siis ne sanat, jolla sitä on joku joskus esittänyt. Me tietenki "sovitettiin" siihen hieman uusia ja tuttuja henkilöitä sekä paikkoja, joissa piti ryynätä :D
Voi hyvää päivää, jos olisi joukkueenjohtaja kuullut sen menon, niin varmana juostaisiin vieläkin Valkeisjärven takana... :D


Maija, tyttö tuhannen mulkun

Merkkihenkilöistä, joista kerrotaan. unohtaa ei voida kelpo Maijaakaan. Tää on meidän Maija vaan, Maija kelpo tyttönen, Maija mulkun tuhannen, ompi tyttönen.

Maijan äiti oli kunnon kuppari ja isän ammattina oli viinatrokari, nuorin sisko lapsen sai kun veljet yöllä Maijaa nai, toinen veli ryöväri, sekä runkkari.
Maijan äiti kuoli, kun kyrpä kurkkuun jäi ja isän päähän reijän poras suuri täi, nyt veljet lusii linnassa kainin merkki rinnassa toinen veli ryöväri, sekä runkkari.

Nyt on Maija yksin ei yhtään ystävää, vaan ei Maija silti, osattomaks jää. Hän ottaa tuikun murheeseen ja painaa perseen turpeeseen ja huutaa ”jätkät tänne vaan, täällä nussitaan”.
Jos sä vielä piffaat Maijan tanssimaan niin puiston hämärässä suukon hältä saat, puristuksen ankaran sä tunnet kumman kutinan kun Amor nousee kaulukseen viet Maijan pensaaseen.

Anna Maija panna, anna vieläkin ja Maija antoi panna, antoi takaakin, Mä kyrvän sisään sysäsin ja vahutia mä lisäsin perse siinä pulputti ja kyrpä kohoili.
Yksitoista kertaa mä maljan pohjaan join ja sitten minä Maijalle pyyheliinan toin, mut Maija oli sekaisin hän työnsi pyyhkeen takaisin ja vatsallensa käännähti niin pilluns tyhjeni.




Säkeet menevät hieman "sekaisin" tässä näköjään, kun ei jaksotu oikein. :D
 
Meikäläinen ei pidä ollenkaan rumista marsseista. Tämä on parempi
Tahi
joka muuten kuulostaa suoran kylmän sodan ajalta eikä toisesta maailmansodasta.
Natsi-Saksasta tuli yksin enemmän hyviä marsseja kuin lännestä on sodan aikana ja jälkeen tullut yhteensä.
Yksi suosikeistani
Mutta mitään kansallislaulua ei lauleta upeammin kuin Neuvostoliiton

Valitettavasti monet tuomitsevat nuokin "rumiksi".
On se ihanaa kun Suomessa on vielä monta aivot omistavaa ihmistä, eikä vielä automaattisesti tuomita musiikkimaun perusteella.

Ärsyttävintä tässä on se että en tiedä pitäisikö nykypolitiikot tuomita ja sanoa että kyllä ennen se oli kaikki paremmin, vai onko nykyään asiat paremmin. Toki tiedostan että monet asiat ehdottomasti ovat paremmin nykyään, esimerkiksi turvallisuus urheilussa.
 
Viimeksi muokattu:
Tällasia oli ainakin Hyrylän IT-rykmentissä 80-luvun alussa:

"Vasen oikea, vasen oikea, täältä tulee alokaspoikia."
"Juoksen tai kävelen, niin perse soittaa sävelen"
"Omena on pyöreä, omena on soikea, omena on ruoka oikea"
 
Back
Top