Mihin muuttaisit?

Tosin ensin täytyy keikata Suomen pankki... :D

Älä ainakaan sitä "THE" Suomen Pankkia...ei siellä nykyisin mitään rahaa ole, ainoastaan jumalattoman kallispalkkaisia virkamiehiä joilla ei kuitenkaan ole juuri järjellistä tekemistä, joten työpaikkakiusaavat toisiaan aikansa kuluksi :rolleyes:

(luonnehdinta taitaa olla Pauli Vahteran...)
 
Ruotsista Gotlanti olisi mielenkiintoinen,paikka pursuaa historiaa,maisemia,kalavesiä,muslimit ei ole vallanneet,aurikoisia päiviä eniten pohjolassa,talvikin olisi lyhyehkö...
 
Baijeriin. Suht edullinen hintataso, vuoret lähellä jos sattuu kiinnostamaan, lyhyet talvet, hyvät tiet, harvaan asuttua maaseutua lähellä, ei suuria kieliongelmia, melko särmää meininkiä - kulttuuri ei eroa liikaa totutusta. Lyhyehkö matka piipahtaa Sveitsiin, Itävaltaan, Tsekkeihin ja Ranskaan. Olutta, viiniä, makkaraa...
 
Suomen ulkopuolelle jos pitäisi muuttaa niin Kanadan erämaat ovat paikka johon sieluni tuntee suurta vetovoimaa. Puhdasta erämaata, jokia joissa kalastaa ja hyvin samankaltainen ilmasto kuin kotimaassa.

Olen jopa joskus ehdottanut vaimolle että muutettaisiin kanukkilandiaan, mutta jostain kumman syystä nuo Kanadan syrjäseudut eivät kiinnosta siinä määrin vaimoa kuin minua :D

jasper_park.jpg.size.custom.crop.813x650.jpg
large_canadian_wilderness_110500415__web_.jpg
clayoquot_wildreness_retreat_08.jpg
Canadian%20Rockies%20Evergreen%20Tours.jpg
 
Millaisia kiinteistöjä Virossa on tarjolla, onko kuplaa hinnoissa ja millaisia kunnoltaan? Mietin kesämökiksi sopivia kohteita.
 
Millaisia kiinteistöjä Virossa on tarjolla, onko kuplaa hinnoissa ja millaisia kunnoltaan? Mietin kesämökiksi sopivia kohteita.
Pitääpä itsekin selvittää, mut just kun kävelin autokaupan pihan ohi täällä Pärnussa niin oli 2006 Audi A4 avant farmari, ajettu 211t... hintapyyntö oli 5890 euroa. Tolla ajaa 150 tonnia lisää ihan kevyesti, ja siitä saa silti vielä jotain myydessä... noi on meinaan halpoja kilometrejä. Siisti oli sakemanni, mietin vaan että voi vittu ollaan suomalaiset typerien johtajien maahan synnytty. Yhtään muslimia en ole nähnyt Tallinnan laivan jälkeen, ruoka on hyvää... tämä on paratiisi aina kerran vuodessa. Hiekka kilometrien pituisen biitsillä on tosin niin hienojakoista että siinä tarpomisessa menee hermot, mieluummin tarvon lumessa kuin tälläsessä pölyävässsä puuterihiekassa. Siinäpä ne valituksen aiheet sitten tais olla, kesälounaaksi borsts-keittoa, leipää ja voita ravintolassa, 3 euroa. Tuoppi A-olutta samalla terassilla 2,50 eur. Steffanin pitsoista en edes aloita, jonot kadulle asti ja ne on legendaarisia... nyt kaksi syötyäni olen sitä mieltä että se johtuu juustosta, jossa on mahdollisesti Gruyereä mukana?
 
Suomen ulkopuolelle jos pitäisi muuttaa niin Kanadan erämaat ovat paikka johon sieluni tuntee suurta vetovoimaa. Puhdasta erämaata, jokia joissa kalastaa ja hyvin samankaltainen ilmasto kuin kotimaassa.

Olen jopa joskus ehdottanut vaimolle että muutettaisiin kanukkilandiaan, mutta jostain kumman syystä nuo Kanadan syrjäseudut eivät kiinnosta siinä määrin vaimoa kuin minua :D

jasper_park.jpg.size.custom.crop.813x650.jpg
large_canadian_wilderness_110500415__web_.jpg
clayoquot_wildreness_retreat_08.jpg
Canadian%20Rockies%20Evergreen%20Tours.jpg
Kumma juttu, meilläkään ei ole herättänyt vaimossa vastakaikua yhtään ;)
 
Henk koht minäkin voisin Kanadaa ajatella, en ehkä ihan erämaahan, mutta muuten.
Olisikohan vaimot enemmän mukana, jos ehdolla olisi tämä ainakin alkuvuodesta myynnissä ollut pikku mökkeröinen tuolla LAn suunnalla ?

https://www.workandmoney.com/s/the-...0mansion-d532ddd80df39a99&utm_term=sputnik-en
http://beta.latimes.com/business/re...a-fi-hp-250-million-house-20170118-story.html

Erästä suurta ajattelijaa lainaten "kallista vain köyhille" :cool:
ja muinaista kirjoittajaa mukaillen "hän asui Bel Airissa aina silloin kuin laskeutui taivaasta"
 
Back
Top