Mikä mättää puolustusministerimme toiminassa?

Perde

Luutnantti
Eipä ole uusi PS- ministeri kovin suosittu ammattisotilaiden keskuudessa vaikka hyvinkin järkeviä ajatuksia on tuonut noin muuten esiin. Jäin pohtimaan tämäniltaisen A- Studion katsottuani, että jotain on jäänyt todellakin hoitamatta kun kesken haastattelun takapuoli pitää nostaa ministerin tuolista...mitä mieltä foorumilla tästä ollaan?
 
Niinistö käytti valtaansa ja nimitti kansliapäälliköksi tahon, joka on hänestä pätevin. Sehän joitain kiukututti, kun näkemys oli eri kuin heillä, ja tämän takia Niinistö ei varmaan ole kovin suosittu heidän parissa. Mies käyttää valtaansa! Mutta joskus työelämässä ja maanpuolustuksessa on totuttava käskyihin joista ei itse pidä. Internetissä ja lehdissä kitisemällä ei sitä päätöstä muuteta.

Onko A-studio jo tullut nettiin? En ole nähnyt sitä vielä.
 
Se, ettei Niinistö ole sotilaiden piirissä erityisen suosittu johtuu ihan muista asioista ja paljon pidemmältä ajalta kuin kansliapäällikön nimitysepisodi.
Se ei johdu myöskään siitä, että Niinistö osoittaa päivä päivältä olevansa enemmän ja enemmän pihalla maanpuolustuksen nykyhetken, lähitulevaisuuden ja pidemmän tähtäimen tarpeista. Se tosin ei ainakaan lisää sitä suosiota.
Syy konkretisoituu oikeastaan tuohon tämäniltaiseen temppuiluun.
 
Itse en oikein tajua miksi Puolustusministeri haluaa lisää lämmitettäviä seiniä.

Ja en tajua miksi puolustusministeri hölisee Ahvenanmaan puolustuksesta.

Kolmantena ne miinat.

Eli ei oikein järkeä touhussa. Edellinen oli parempi
 
Se ei johdu myöskään siitä, että Niinistö osoittaa päivä päivältä olevansa enemmän ja enemmän pihalla maanpuolustuksen nykyhetken, lähitulevaisuuden ja pidemmän tähtäimen tarpeista. Se tosin ei ainakaan lisää sitä suosiota.
Sitten varmaan pitäisi antaa Niinistölle tietoa tarpeista. Mutta jos kiukutellaan kun Niinistö tekee omat ratkaisunsa, niin eihän se paranna asiaa mitenkään.
 
Sitten varmaan pitäisi antaa Niinistölle tietoa tarpeista. Mutta jos kiukutellaan kun Niinistö tekee omat ratkaisunsa, niin eihän se paranna asiaa mitenkään.

Vähän sellainen olo että mun kaltanen trolli on saanut valtaa.

Ei halua kuunnella kettään eikä mittään
 
Sitten varmaan pitäisi antaa Niinistölle tietoa tarpeista. Mutta jos kiukutellaan kun Niinistö tekee omat ratkaisunsa, niin eihän se paranna asiaa mitenkään.
Kyllä Jussi Niinistöllä tietoa on. Toimi viime vaalikauden puolustusvaliokunnan puheenjohtajana.

Mutta uskon asiat sekoittavat aina maallisia toimintoja. Tässä tapauksessa miina- ja varuskuntausko.
 
Liittyisikö "varuskuntausko" hallituskumppani Keskustan miellyttämiseen? Siinä täytetään aluepoliittisia tarpeita.
 
Itse en oikein tajua miksi Puolustusministeri haluaa lisää lämmitettäviä seiniä.

Ja en tajua miksi puolustusministeri hölisee Ahvenanmaan puolustuksesta.

Kolmantena ne miinat.

Eli ei oikein järkeä touhussa. Edellinen oli parempi

Pönden varuskunnat turhia maanpuolustuksen kannalta?

Eikö Ahvenenmaata pidä puolustaa?

Väitätkö, että maamiinat tehottomia ja kalliita puolustuksessa?
 
Vähän sellainen olo että mun kaltanen trolli on saanut valtaa.

Ei halua kuunnella kettään eikä mittään
Ja kuvittele että ottasit itseäsi vielä 2x äkkivääremmän jäbän erityisavustajaksi, eli kundiksi jonka pitäis hoitaa ministeriön sisäisiä ja ulkoisia asioita joita et ehdi hoitaa, kuten Niinistö otti Leinon.
 
Eiköhän sitä tietoa ole annettu yllinkyllin.
Jos johtamismetodi on "koska mä voin", niin tätä siitä tulee!
Se koskee tässä armeijassa jokaista pomoa alikersantista vänrikin, majurin ja kenraalin ja kaikkien siltä väliltä kautta puolustusministeriin. "Koska mä voin ja kyllä herra kyllä herra" ei tässä armeijassa vaan toimi.
 
Olisiko kyse vaan eräänlaisesta "ammattiyhdyistystoiminnasta"? Kansliapäälliköksi siviili sotilaan sijaan, niin sotilaiden ammattikunta kokee itsensä uhatuksi?
 
Se, ettei Niinistö ole sotilaiden piirissä erityisen suosittu johtuu ihan muista asioista ja paljon pidemmältä ajalta kuin kansliapäällikön nimitysepisodi.
Se ei johdu myöskään siitä, että Niinistö osoittaa päivä päivältä olevansa enemmän ja enemmän pihalla maanpuolustuksen nykyhetken, lähitulevaisuuden ja pidemmän tähtäimen tarpeista. Se tosin ei ainakaan lisää sitä suosiota.
Syy konkretisoituu oikeastaan tuohon tämäniltaiseen temppuiluun.

Mitä ne tarpeet on?
 
Back
Top