No. Mutta minne hävisivät punk-tyttöset ja heidän edustamansa uusi aalto? Olivatko nämäkin itseasiassa "hallinnon" asialla? Ehkeivät kaikki, mutta vetikö naruja joku toisia viisaampi, jolla oli visio......
Punk-tyttösten edustamansa uusi aalto on vankiloissa. Loput pelkkä. 18 vuotias Vlad, löytyi kuolettava määrä lääkeitä elimistössä. Ihmisiä kuolee epäselvissä olosuhteissa, hyvin moni yksinkertaisesti lähtee pois kauas, jos vain pysty. Mutta sitten on niitä patologisia tapauksia, jotka loisivat Suomessa/ Euroopassa ja ovat niin sokeita venäjän propagandasta että tosissaan kaipaavat tännekin miehitystä.
Jos joku ei tietä miltä tuntuu olla tälläisten vatnikeiden seurassa Suomessa, voin kertoa. Joskus, harvemmin, koska tietoisesti yritän välttää törmäyskursille heidän kanssa,joudun tekemisiin silloin tällöin.
Kaksikin hiukan promilleissa oleva vatnikkia saa jo sellaista hullua joukkohysteriaa, jos hiukankin kyseenalaistat heidän fyhreria, että vitsit ovat kaukana. Jossain paikassa, jossa kukaan ei näe, voivat jopa hakata. Mutta kun näkee heidän silmät, ja sitä sairasta agressiota, niin voi ymmärttää miksi moni kaartelee heitä kun ruttoa. Heidän katsomansa kremlin propaganda tekee heistä ihan ääliöitä, mutta AGRESSIVISIA ääliöitä.
Kun näin vihasta sokeutuneet silmät ja kuulen mielipuolinen raivoaminen "kyllä olen putinisti, ja toivon uutta stalinia teille kaikille" , niin minua harmittaa vain yksi asia, miksi minulla ei ole nauhuria, ilomielin soittaisi tätä skeida Suomessa vaikka missä, ja mielelleni kertoisin mitkä hujarit tälläistä suoltaa. Ensin he kehuu kilpaan, miten ja kelle tehtyy fiktiiviavioliittoja ja missä järjestyksessä, "ai että oli hauskoja aikoja, eikäs ole..tamara oli valuuttabaarissa töissä, hänelle järjestettiin lumeavioliitto, sitten tamara toi Suomeen sergein menemällä hänen kanssa naimisiin", ryöhkeyttä ja rikollista nokkelutta ei pidetä häpeän asiana, sitä sovi kehua. Sitten ne haukku kaveripiiriinsä kuuluvat pahimmat sosiallietuisuuksien väärinkäyttäjät tietenkin, vaikka itse eivät eroa heistä paljon millään, haukkuvat heitä lähinnä vain sen takia, että heillä yhden asunnon rajan takana vuokralla kolme omistusasuntoa - ja se on vasta hävytöntä!
Harvoin heistä kukaan tehnyt työtäkään, tai hyvin-hyvin vähän, heidän mukana tuomia aikuiset lapset loisivat myös (satun vain tietämään). Mutta juuri pahimmat loisijat huutavat kovemmin miten paskaista elää täällä Suomessa ja luonnollisesti tämä joka vatnikin h-lause "Suomi on niin syvällä, EU on syvällä ja USAlla on sellainen valtiovelka, että USAlle on tullut loppu jo ajat sitten, siellä ne käy Putinin luona matelemassa, vain Putin on sankari, ja hänen takia ne ovat valmiit vaikka "repimään"". Mutta mainitsepa ristiriitaisuutta heidän puheissa ja sanoo "no mitä sinua estää menemästä siinne vanu-paratiisiin, muutta pois vain, eihän teitä väkisin kukaan tänne tuonut" niin saat vastauksen "ai miksi minun täytyy, minä asun Suomessa, ahahaha, toistaiseksi sitä kutsutaan näin".
Aivan. He asuvat Suomessa, ja voivat hyvin, he tulivat sieltä tänne köyhyttä ja rikollisuutta pakoon ym helpon elämän perässä, kaikista vähänkin auki olevista ikkunoista ja ovista sisään, heiltä on hoidettu täällä vaikka mitkä sairaudet, jopa syövätkin hoidettu pois, he ovat hyvinvoivia, he juoksevat säännöllisesti kaikissa verikokeissä ja tutkimuksissa ja jopa ruokajonoissakin kun ahneus on loputon, ja omistusasunnot Pietarissa tai Sotsissa pitää remontoida hienoksi tietenkin.
Ukrainassa syntyneissäkin niitä hujareita, mutta minulle ne ovatkin ennen kaikkia fasisti-putinisteja. Minä en koe heitä ukrainalaisiksi. Jokainen, joka katso Kremlin sairasta tv:ta elää juuri tälläistä moralitonta elämää ja kieroimmat ja sokeimmat heistä kaipavat uutta Stalinia Suomeenkin.