Mikä vituttaa tänään?

Merten sheriffi

Supreme Leader
BAN
Avaan tämän ketjun, koska minua vituttaa nyt tuo vesisade/ räntäsade tuolla ulkona. Varsinaisesti mikään muu asia ei juuri nyt vituta.
 
Hermosärky leuassa, eilisen hampaanpoiston jälkeen. Kaksi yötä oli täydellistä helvettiä hampaan hermosäryn vuoksi,jonkajälkeen hammas päätettiin poistaa.
Hammas oli n.5vuotta sitten tehty ns.kruunuhammas, eli täysin sileä ja ehjä päältäpäin, eikä röntgen-kuvissa juurissakaan näkynyt mitään vikaa, mutta epäiltiin siellä olevan hiushalkeama, joten helvetillisen hermosäryn vuoksi se poistettiin eilen. Vieläkin leukaa jomottaa, eiköhän se tästä...
 
Nopeuus rajootukset.
 
Tuntematon täyskaheli hyökkäsi täysin yllättäen kadulla kimppuun. Onneksi ei tullu kummallekkaan vammoja, mutta alkoi olemaan jo aika lähellä. Poliisi sai jatkaa ilonpitoa hänen kanssa. Viimeksi tarvittiin viisi partiota, kuulin oman tilanteeni jälkeen… 😬
 
Tuntematon täyskaheli hyökkäsi täysin yllättäen kadulla kimppuun. Onneksi ei tullu kummallekkaan vammoja, mutta alkoi olemaan jo aika lähellä. Poliisi sai jatkaa ilonpitoa hänen kanssa. Viimeksi tarvittiin viisi partiota, kuulin oman tilanteeni jälkeen… 😬
Missä näin jännää?
Viime viikolla Hämeenkadulla tuli kanssa sen sortin seko iholle, että hetken mietin mitähän tästä seuraa. Hyvin pääsin eroon..
 
Naapurin biletykset. Kovaa puhetta ja siihen päälle kuulostaa vielä siltä, että sohvaa siirrellään edes takaisin joka minuutti. Ja sitten minä saan siitä alakerrasta valitusta.

Voisivat mennä pubiin bilettämään. Ei ainakaan mielestäni puoleen yöhön asti omilla kämpillä etkoilla.
 
Naapurin biletykset. Kovaa puhetta ja siihen päälle kuulostaa vielä siltä, että sohvaa siirrellään edes takaisin joka minuutti. Ja sitten minä saan siitä alakerrasta valitusta.

Voisivat mennä pubiin bilettämään. Ei ainakaan mielestäni puoleen yöhön asti omilla kämpillä etkoilla.
Olisi jo syytä soittaa miekkataksi paikalle, klo 22 jälkeen pitäisi olla yörauha.
 
Back
Top