Mikä vituttaa tänään?

Venäjä. Niin paljon että tässä makkara-rösti-hapankaali perjantai-illallisen päälle en viitsi Ukraina-ketjua edes katsoa. Tulisi banaania Pekan päälle kahdessa minuutissa.

Tietänette tunteen?
 
Paas @Ikarus kertoen joku hyvä eräjuttu. Ihan vaan hengen nostattamiseksi. Sekin ehkä vitutti viikolla että opeta siinä sitten kun von Döbeln ratsasti, aukkoja katsellen. 10/24 ruodussa.
 
Töissä on liian kiire. Kahdelle asiakkaalle tehty kahta eri projektia kun yhdessäkin olis riittävästi. Joka päivä tullut + tunteja. Kotio kun pääsee niin adhd lapsi vaatii kaiken huomion. Lepoa kaipaisin.
 
Paas @Ikarus kertoen joku hyvä eräjuttu. Ihan vaan hengen nostattamiseksi. Sekin ehkä vitutti viikolla että opeta siinä sitten kun von Döbeln ratsasti, aukkoja katsellen. 10/24 ruodussa.
Tästä lienee noin aikaa noin 15 vuotta. Hirvijahdin aloitus. Vettä tuli kaatamalla, vitutti sateessa ja tuntui, että nyt tästä ei tullut lasta eikä paskaa..

Koiramies päästi lukin auki. Viitisen minuuttia ja koira antoi jo ääntä. Samalla pamahti kivääri ja sarvipää nurin:). Hirvi töytäsi päin koiramiestä ja laakista nutulleen.

Kiväärit tyhjäksi ja autoon, vetonarut ja pitkät pullot esille. Meillä oli siellä telttamajoitus, eikä metsästystä ollut tarkoitus enää (kun kerran kaato tuli) siltä päivältä jatkaa, joten peijaisten pitoon heti aamusta. Vetästiin hirvi autolle, yksi miehistä oli menossa takaisin maalikylille, vei hirven mennessään roikkumaan.

Iltapäivästä sitten olekaan sen tarkempia muistikuvia. Aika(ko) se haalistaa muistot:).
Vaikka en tarkemmin muista, hauskaa oli varmuudella.
 
Töissä on liian kiire. Kahdelle asiakkaalle tehty kahta eri projektia kun yhdessäkin olis riittävästi. Joka päivä tullut + tunteja. Kotio kun pääsee niin adhd lapsi vaatii kaiken huomion. Lepoa kaipaisin.
Mulla sama homma. Aivan liian saakelin kiirettä töissä ja saikut päälle.
 
Tästä lienee noin aikaa noin 15 vuotta. Hirvijahdin aloitus. Vettä tuli kaatamalla, vitutti sateessa ja tuntui, että nyt tästä ei tullut lasta eikä paskaa..

Koiramies päästi lukin auki. Viitisen minuuttia ja koira antoi jo ääntä. Samalla pamahti kivääri ja sarvipää nurin:). Hirvi töytäsi päin koiramiestä ja laakista nutulleen.

Kiväärit tyhjäksi ja autoon, vetonarut ja pitkät pullot esille. Meillä oli siellä telttamajoitus, eikä metsästystä ollut tarkoitus enää (kun kerran kaato tuli) siltä päivältä jatkaa, joten peijaisten pitoon heti aamusta. Vetästiin hirvi autolle, yksi miehistä oli menossa takaisin maalikylille, vei hirven mennessään roikkumaan.

Iltapäivästä sitten olekaan sen tarkempia muistikuvia. Aika(ko) se haalistaa muistot:).
Vaikka en tarkemmin muista, hauskaa oli varmuudella.
Näin. Slava Hirviprikaati.
 
Vitutuksen aihetta aina ollut viime aikana. Olen yrittänyt uusia resepti lääkeistä, joka on elintärkeä minulle ja sairaanhoitaja rupesi pelottelemaan että 7 päivä menee. Sitten alkanut jauhaa ettei näy koko reseptia, puhui että apot takkuillut jo pari päivä. Sanoin että lääke on uusittava heti nyt. Ei asiakkaan pitää maksaa hengellä teidät ikuisesti takkuilevasta apotista.
Kuka tämä perkelen apotin keksinyt?!:mad::poop: Mikä on ääliön nimi?
 
Vitutuksen aihetta aina ollut viime aikana. Olen yrittänyt uusia resepti lääkeistä, joka on elintärkeä minulle ja sairaanhoitaja rupesi pelottelemaan että 7 päivä menee. Sitten alkanut jauhaa ettei näy koko reseptia, puhui että apot takkuillut jo pari päivä. Sanoin että lääke on uusittava heti nyt. Ei asiakkaan pitää maksaa hengellä teidät ikuisesti takkuilevasta apotista.
Kuka tämä perkelen apotin keksinyt?!:mad::poop: Mikä on ääliön nimi?
Nimi on jäänyt hämärän peittoon, mutta Apotti on tuonut rakenteellisen kirjaamisen hoitoalalle. Tämä on niin hieno juttu, että potilaiden hoitaminenkin saa jäädä toiselle sijalle.
Mutta mä olen tunnetusti hidas tajuamaan näitä asioita ja siksi pakettiautossa.
 
Liekkö samaa tavaraa kuin haribon sokerittomat nallekarkit?
En tiedä.
Olen karkkien suurkuluttaja mutta tällaista en ole ennen kokenut. Täytyy oikein selvittää mitä pitävät sisällään.
 
Käsi rikki. Se on sitten 2 kuukautta ennenkuin ollaan lähellä lähtötilannetta...
 
No se hieman nyppii kun media kirjoittaa että Johnny Deppin keikalla mukana soittaa Jeff Beck. Minulle tuo on kitaramessias Beckin keikka Suomessa ja jollain ihmeen konstilla siihen on tuppaantunut tunnettu näyttelijä mukaan.

En ole missään havainnut deppiltä loistavaa kitaransoittoa. Tyyppi lähinnä jammailee mukana.
Heittäkää joku virtuoosilinkki jos joku on toista mieltä.
.
 
Kesken kotimatkan töistä puhkesi pyörän takarengas eilen. Onni onnettomuudessa nyt on vapaapäiviä, muuten olisi pitänyt tänään kävellä 6km työpaikalle.
 
Back
Top