Mikä vituttaa tänään?

Minua vittuttaa: 1. että näkökyky on oudosti huonontunut tämän sairauden jakson aikana. 2.Gaza/Hamas sokeus ja se Goebbelsin (tästä ei ole varmuutta) , mutta sen perjaatten sanonta EI opettanut ihmiskunta yhtään mihinkään: "Mitä järkyttävämpi valhe, siihen helpommin siihen uskotaan".Näin hänen väitetään sanoneen.

Periaate "suuri valhe" on pikemminkin menetelmä kuin hänen sanojensa tarkka siteeraus. Tämä periaate perustui siihen, että keksittyjä väitteitä levitetään niin laajasti ja usein, että ihmiset lopulta alkavat uskoa niihin totuutena. Tämä pätee Gaza kaistaletta ja free-palestinaa 100%.

3.ihmisten tyhmyys, luottaminen tahoon, joka haisee kaukaa
4. Se etten ehti enää lukemaan monta mielenkiintoiseksi kokemani teosta

Koko v*tun jalkapohjakin voi olla.
Mulla oli n 20 v sitten kantapäässä. Yksi vanhempi mies käski hankkimaan kuunon pohjallinen jota voi uhrauta. Leikata siihen reikä se eniten kipeimmän särkevän kohdalla ja käyttää pohjallista kävellessä, ja koko ajan. Se rauhoitui viikossa. Minulla viilsi kuun puukolla kantapäässä.
Kokeille sormilla löytää missä on se kipein kohta. Ja järjestää sille painottomuuden tila.

Nykyvarusmiehet, jotka nukkuvat sikeästi ja vartioivat huonostl ja alkavat inistä ja niitä pitää viedä sairaalaan kuulotutkimuksiin, kun harjoituksessa joku pääsee teltoille ja ampuu lähellä räkäpäitä, kun nämä unijussit (vai mitä uniliisoja ne ovat) eivät ole ehtineet suojata kuuloaan. No ei kai kun uni maistuu eikä kukaan vahdi.

Ei tuollaisella porukalla tee yhtään mitään. Ei mitään. Olen pahoillani, mutta minä tiedän.

Ja minua vituttaakin paljon. Kaikki uutiset. Jos ei jumaliste koko maassa kaivata kuin armoa ja hellyyttä, oikeat miehet tulevat tänne muualta. Se on sitten yhteiskunnan valinta.

Pistän radion kiinni nyt. Ei huvita enää kailottaa. Se on turhaa. Ihan saakelin turhaa.

Lomille lomps.

Tilasin polttomoottorikäyttöisen tilhin hakkurin kun kun olin saannut puhuttua sille käyttäjän, no tilatessa perjantaina saldo näytti vihreää valoa, ja tänään kilahti viesti että meni jälkitoimitukseen n.10 pv. Pahaa pelkään että minun jo sovitun hakkurin käyttäjän into ehtii ankarasti laimentua ja saan tökkiä oksat tilhiin ihan itse pää märkänä. No kamoissa 30 pv. palautusoikeus, tiedän että se olisi kaamea kosto yrittäjälle.

Back