Rauhantekijä
Greatest Leader
No enpä ole. Nimi on tuttu mutta en ole vilkaissut. Mulla on se lentosota "Red Baron" vielä kesken .....Scarlett Johanssonista tuli mieleen, että oletko nähnyt Lost in Translationin ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
No enpä ole. Nimi on tuttu mutta en ole vilkaissut. Mulla on se lentosota "Red Baron" vielä kesken .....Scarlett Johanssonista tuli mieleen, että oletko nähnyt Lost in Translationin ?
Olen nähnyt, se on hyvä elokuva.Scarlett Johanssonista tuli mieleen, että oletko nähnyt Lost in Translationin ?
Katso liite: 10792
Ai niin, se itse elokuva.
Jep, karvat nousi pystyyn ja odotin että lentokoneen KK alkaa papattamaan.Nyt on kova.
Nyt on kova. Batman ohjaaja Nolanin uusin. Sotaelokuva Dunkirk. Linkissä myös traileri.
http://www.businessinsider.com/christopher-nolans-dunkirk-teaser-2016-8?r=US&IR=T&IR=T
Se oli rankka. Muuten loistava elokuva.Hollantilaisen naisterroristin kohtalo kyllä oli minulle aika rankkaa katsottavaa, vaikka onkin vain elokuva.
Heh...heh... zombit ja niistä vielä leffat....! en ole koskaan tajunnut tuon aiheen viihteellisyyttä...ei edes naurata...
Koita nyt olla tikahtumatta nauruun! Zombiet ovat vain vertauskuva, eivätkä mikään vakavastiotettava realistinen uhka. Minulle zombiet edustavat kaikkia uhkia jotka voivat tuoda yhteiskunnan polvilleen, sekä itse ihmisen eläimellistä käytöstä epätoivon vallitessa. Joku kyynisempi voisi ajatella että zombieleffojen ja -pelien tarkoitus on vain turruttaa ihmiset tappamisen makuun käyttämällä mahdollisimman ihmismäistä kohdetta, mutta ei kuitenkaan tuntevaa ihmistä.Älä...älä...mä en kestä. Ei mene läpi mikään perustelu valitettavasti.
Suomalainen jättibudjetin suurteos. Ohjaajana Renny Harlin.
Tämä jokaisen pitää nähdä!