Minkälaisia elokuvia te katotte?

Vaikuttaa hyvältä sarjalta - Longmire. Kevyttä katsottava, ei stressaa liika, murhia tehdään mutta roistot saadaan kiinni ja heti, sheriffi on hyvä ihminen ja komeakin, siis erinomainen sarja flunssa poteville.Aloitin katselun.

Hyvä sarja, olen nähnyt kaikki tuotantokaudet. Muuttuu monimutkaisemmaksi edetessään.
 
Deadpool ja Hitman's Bodyguard ovat ainakin meikästä hyviä. Molemmissa sama pääosan näyttelijä, sopii molemmissa osaansa tosi hyvin.
 
Tästä en ole ihan varma.. pitikö Tomb Raiderkin nyt tehdä uudestaan? Toi Alicia Vikander on kyllä grrrrr-luokiteltu kuuma kinkku, mutta kun ne rakkaat, kaivatut pullot puuttuu...o_O.
Lara Croftilla pitää olla vähintään ison C-luokan pullot. Mikään vähempi ei kuulu koko genreen.
 
Perhana tämä näyttää hyvältä, ja Metallicaa! Olen aina diggannut Punisherista, jotenkin aina vedonnut kompromissi-vapaaseen oikeustajuuni.
Tulossa syksyllä 'flixille...
 
Katson sarjan Ray Donavan. Aloitin 1:sta sesonkista.
 
Wanha Fremen se muistelee vanhoja hyviä aikoja. :)

Katso liite: 16661

Muistaako kukaan Nikke Knattertonin Mi-Tse Mayerin? ;)

5194b79f9a34af2abf4a109ded85c76d123fc7cdbc7670ec172369f333cb21110c175e29a7b73a6466ab311a966e87a6
 
Tuo verraton soturinaaras, Amazoni toimitti tämmöiset DVD:t (minä en ole vielä siirtynyt tähän suoratoistoaikakauteen kunnolla). Hinta yhteensä vähän alle 20€, suomenkieliset tekstitykset. Tuo ranskalainen kansi on aika ärtsy.

Eikös ole aika hyvä setti? Tuota Beast of Waria en ole edes nähnyt, sakaali sen sijaan on ikisuosikkejani. Luulisin että mikä tahansa sotaleffa missä pääosassa on T-55 ei voi olla huono.

20170927_171731.jpg
 
Tuo verraton soturinaaras, Amazoni toimitti tämmöiset DVD:t (minä en ole vielä siirtynyt tähän suoratoistoaikakauteen kunnolla). Hinta yhteensä vähän alle 20€, suomenkieliset tekstitykset. Tuo ranskalainen kansi on aika ärtsy.

Eikös ole aika hyvä setti? Tuota Beast of Waria en ole edes nähnyt, sakaali sen sijaan on ikisuosikkejani. Luulisin että mikä tahansa sotaleffa missä pääosassa on T-55 ei voi olla huono.

20170927_171731.jpg

Tuo Shakaali on tosiaan helvetin hyvä jännäri. Se on uskollinen Frederick Forsythen romaanille. Oikein kunnon vanhan ajan trilleri, jossa jännitystä rakennetaan pikkuhiljaa ja vaikka katsoja tietää, että de Gaulle tulee selviämään hengissä, ei tämä katseluelämystä haittaa.

Sodan peto on kanssa omassa lajissaan hyvä panssarielokuva. Se neukkutankkimiehistö on kuvattu hyvin ja hahmot ovat minusta ihan uskottavia.
 
Punatulkku... erittäin kiinnostavan näköinen leffa häirikkö-venakoista jonka aion katsoa:


Laita arvostelu tulemaan jahka saat katsottua. Tuo siis kertoo niistä Venäjän tiedustelun "hunaja-ansoista" ? Jostain kylmän sodan vakoilujännäristä muuten luin, että KGB:llä tosiaan oli joku kurtisaanikoulu, jonka oppilaita tosiaan kutsuttiin varpusiksi.
 
Laita arvostelu tulemaan jahka saat katsottua. Tuo siis kertoo niistä Venäjän tiedustelun "hunaja-ansoista" ? Jostain kylmän sodan vakoilujännäristä muuten luin, että KGB:llä tosiaan oli joku kurtisaanikoulu, jonka oppilaita tosiaan kutsuttiin varpusiksi.
Jep se tossa näyttää olevan ideana... toivottavasti toi yllättävän runsasrintainen Jennifer Lawrence antaa kaikkensa tässä roolissa!

EDIT: oikeassa olet, sparrow on tietenkin varpunen... mutta punatulkku vaan kuulosti sopivalta!
 
Alkaa muuten toi MARVELIN ja DC Comicsin jäsentenvälinen käymään mielenkiintoiseksi... Wonder Woman putosi Fremenille erittäin hyvin, tässäpä häntää lisää. Hyvä traileri itse asiassa.

 
אני מאוהב! IDF:n kersantti... tulee mieleen joku gege täältä pari päivää sitten joka sai foorumin vanhustenhuollon täydellisen hepulin valtaan :).
 
No perskules... tollasen a-lupin sporttiliivit ja Lara kun nyt eivät vaan toimi meikäläiselle, en pysty mihkään niiden kanssa.



MIHIN TÄMÄ MAAILMA ON MENOSSA SAATANA?!?! MIKSEI KAIKKI VOI OLLA NIINKUIN 90-LUVULLA???
Hyvät liivit. Minkä merkkiset?
 
Back
Top