Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Poliisi voisi vaikka pyytää anteeksi, jotta kansalaiselle tulisi hyvä mieli.
Kah siinähän on Paul Newman. Roy Beanista olen joitain värikkäitä juttuja lukenut, mutta elokuvasta en tiennytkään. Täytyypä yrittää löytää tuo.
"We shall never surrender..." en koskaan kuvitellut Gary Oldmania Churchillina, mutta on tässä trailerissa yllättävän hyvä ja vakuuttava. Metodinäyttelijä, vanhan liiton miehiä jne. Ei pitäis olla ylläri mutta tämä vakuutti. Menee katsontaan kun tulee ulos!
Meikäläisella oli Lontoossa pari tollasta pomoa, joiden kryptisempiäkään käskyjä ei pahemmin kannattanut ruveta kyselemällä avaamaan:Herran jestas, onko tuo Gary Oldman??? No onhan se. Itse en olisi osannut edes sanoa, tulee aina Gary Oldmanista mieleen huumepoliisi Norman Stansfield...noheva kaveri, olisi hauska kuulla tykkääkö Jari Aarnio leffasta.
Vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta leffalta, minä olen kai jonkinlainen kaappi-anglofiili (vaikka en ole koskaan maassa edes käynyt) ja tykkäsin paljon esim. elokuvasta "King's speech". Tämä olisi sitten vähän niinkuin kronologista jatkoa sille. Jokaisessa tosielämän ja fiktion tarinassa kiehtoo aina eniten se vaihe, milloin kaikki näyttää aivan totaalisen synkältä, ellei tuhoon tuomitulta.
Ei ollut muuten huono Churchill mielestäni tuo Timothy Spall tuossa Kuninkaan Puheen sivuosassa.
Katsoin jo "netissä", todella karu tarina. Ja todennäköisesti melko totuudenmukainen, britti-tuotantoa nähdäkseni ainakin näyttelijöistä päätellen.Juuri lähti pyörimään ihan uusi, Hollywoodin vastaus Putinille. Bitter Harvest. Kertoo Ukrainan kohtalosta bolsevikkien ja erityisesti Stalinin aikaan.
Bitter Harvest
http://imdb.com/rg/an_share/title/title/tt3182620/
Jos joku on menossa perjantaina katsomaan uuden Blade Runnerin niin pistäkää arvostelua tulemaan. Menen itse varmaan lauantaina, mutta jos elokuva on ihan täyttä kuraa, niin en sitten vaivaudu.
Tähän mennessä uusin Blade Runneri on ainakin maailmalla saanut selvän positiivisia arvosteluja. Rotten Tomatoesissa 94% "Certified Fresh" (erittäin hyvä näin isolle leffalle), 107/114 kriitikosta on tykännyt elokuvasta. Itse aion ehkä ensi viikon puolella mennä katsomaan.Jos joku on menossa perjantaina katsomaan uuden Blade Runnerin niin pistäkää arvostelua tulemaan. Menen itse varmaan lauantaina, mutta jos elokuva on ihan täyttä kuraa, niin en sitten vaivaudu.