Minkälaisia elokuvia te katotte?

Mänkee tänne ja valkkailkaa. Itsellä ei oo ollut "matojen tai muitten kanssa ongelmia". Seurantamörköjä on Ghostery mukaan 4, joka on vähemmän kuin maanpuolustus.net:illä. Adblock ei ihmeemmin hälyttele.

Telkkukin on ollout virittämättä jo 2kk, operaattori ku vaihto taajuuksia, pitäis boxi viritellä uusiksi. Tossa koristaa olkkaria nättinä ja pölyisenä...

http://putlocker.is/
 
Mänkee tänne ja valkkailkaa. Itsellä ei oo ollut "matojen tai muitten kanssa ongelmia". Seurantamörköjä on Ghostery mukaan 4, joka on vähemmän kuin maanpuolustus.net:illä. Adblock ei ihmeemmin hälyttele.

Telkkukin on ollout virittämättä jo 2kk, operaattori ku vaihto taajuuksia, pitäis boxi viritellä uusiksi. Tossa koristaa olkkaria nättinä ja pölyisenä...

http://putlocker.is/

Tämähän vaatii visakorttia ?
 
Okei...hieman pätkii...äänitys huono ja samoin kuvanlaatu...mutta nyt toimii.

Leffasta riippuu millä resolla ovat tuonne tuottanee. Kaistaa palvelu ei kovin paljoa vaadi: nettiyhteysmotissa kun olen, kattelin toispäivän ja eilen "Dear John" leffan kännykän 3G yhteydeää 480 tarkuudella. Riitti hyvin. Mulla käpälän 3G liittymä 2/1, oikeasti 2,2/0.4 maks. Jos Fyryä kattelet, sen laatu on tosi surkea. Siksi varmaan jätetty tuonne, eikä tuontantoyhtiö ole poistanut...
 
Leffasta riippuu millä resolla ovat tuonne tuottanee. Kaistaa palvelu ei kovin paljoa vaadi: nettiyhteysmotissa kun olen, kattelin toispäivän ja eilen "Dear John" leffan kännykän 3G yhteydeää 480 tarkuudella. Riitti hyvin. Mulla käpälän 3G liittymä 2/1, oikeasti 2,2/0.4 maks. Jos Fyryä kattelet, sen laatu on tosi surkea. Siksi varmaan jätetty tuonne, eikä tuontantoyhtiö ole poistanut...


Se on jännä nuo uudemmat lentoelokuvat , Fortress, Red Tails, Dragon Fighters, Angels of the Skies, Deep Blue Sky jne...yhdessäkään ei enää esiinnyt oikeita lentokoneita.

Viimeinen taisi olla Memphis Belle...Deep Bluessa osa taisi olla olla oikeilla vielä. Sama juttu WW I elokuvissa. Tosin eihän Battle of Britain elokuvaankaan enää saatu "oikeita" Mersuja.

Onhan näissäkin isoja tasoeroja..kuinka hyvää CGI on ja näytteleminen storyline jne.

----

Fury, Maze Runner ja Non-Stop olivat jännittäviä.
 
Tulee katsottua liian vähän laadukasta draamaa mutta tässä äsöttäin tuli katsottua tällainen

The_Judge_2014_film_poster.jpg


Mukana myös Billy Bob Thornton. Varsinkin Duvall vetää kovaa settiä esittäessään jo rapistuvaa tuomaria.
 
Divergent oli hyvä, samoin Yuri Gagarin , First in space....oikeesti hyvä jos avaruus kiinnostaa..löytyy putlockerista molemmat.
 
No on tolla hetkensä, mutta aika kuraa.
Oikein hollywood ja itä-helsinki toimi
Toimii varmaan Rambo-puukon omistavalla gangstarappia kuuntelevalla teinillä
 
Кatson Golden Globen palkinnon voittaja uusi Zvjagintsevin leffa Leviafan.

 
Akira Kurosawan "Kagemusha - Varjokenraali". Kertoo puoliksi totta olevan tarinan legendaarisen japanilaisen sotapäällikön kuoleman ympäriltä. Hyvä elokuva, vaikkei varmaan sovi kaikkien makuun.
 
Back
Top