Minkälaisia elokuvia te katotte?

Muut Rambot tuli nähtyä vatsa aikuisiällä eikä niitä jaksanut kunnolla katsoa edes ensimmäisellä kerralla.Ei ole kauan kun tuli 2 & 3 joltain kanavalta,täytyi vaihtaa kanavaa.First blood 1:n sen sijaan katsoo yhä uudelleenkin vaikka nähty jo muutaman kymmenen kertaa.On täytynyt olla vangitseva kirjana,monenako päivänä kävit lukemassa vai menikö yhteen putkeen?
Kirjana Helvetin Hyvä. Hyvin avaa sitä tyhjyyttä, johon Vietnamin veteraanit tippuivat, jos ei ollut tukiverkkoja (Rambolla ei ollut) ja 1960-70-lukujen amerikkalaisten pikkukaupunkien sisäänlämpiävyyttä. Mitään elokuvan nössöilyä ei kirjassa ollut, vaan Rambo pisti kylmäksi kaikki, jotka vastaan asettuivat.
 
Meni pätkissä; kävin lukioaikana ruokavälitunneilla lukemassa ehkä noin kymmenen sivua kerrallaan. Kerran minut heitettiin pihalle, mutta seuraavana päivänä uudestaan...
Oi ihania muistoja kainuulaisen pikkukaupungin kirjakaupassa ja sarjakuva-albumien ääressä. Mitättömistä tuloista säästettiin aina yhden albumin (Lassi&Leevi, Harhama, Judge Dredd yms.) hinta ja luettiin vähintään kolme muuta...
 
Tuli siskon ja lankomiehen kanssa katsottua X-Men: Days of Future Past.

Löytyykö MP-Netistä muita X-Men tai muita sarjakuvaleffoja katsovia tyyppejä?
Kolme ensimmäistä X-meniä on ihan jees. Logan on rautaa! Uudempaa Judge Dreddiä olen tässä säikeessä jo palvonutkin. Watchmen ja V-Verikosto ovat kovia elokuvia, vaikka Moore ei niistä tykkääkään, mutta se nyt ei enää tykkääkään muusta kuin psykedeeleistä ja noituudesta.
 
Kolme ensimmäistä X-meniä on ihan jees. Logan on rautaa! Uudempaa Judge Dreddiä olen tässä säikeessä jo palvonutkin. Watchmen ja V-Verikosto ovat kovia elokuvia, vaikka Moore ei niistä tykkääkään, mutta se nyt ei enää tykkääkään muusta kuin psykedeeleistä ja noituudesta.
Oletko noita uudempia, joissa Xavier ja Magneto ovat nuorempia, katsonut?
 
Toivottavasti minua ei tosiaan vangita; olen nähnyt jonkun elokuvan missä pikkukaupungin sheriffi laittoi jonkun ukon putkaan, tämä karkasi ja tappoi kaikki. Kirjassahan lopetus on erilainen.

En muuten enää muistanut sen lukioaikanani lukemani kirjan tapahtumia, joten ostin sen itselleni omaksi ja olen sittemmin lukenut sen uudestaan, omasta kappaleestani. Tapahtumat kirjakaupassa taas ovat (c) minä, joten jos valtakunnansyyttäjä yrittää niitä käyttää, niin haastan oikeuteen tekijänoikeusrikkomuksesta.
Noh nyt on kaikki nähty... sarkastinen poliisimies :) !

Mitähän ihmettä seuraavaksi, kun vielä on tätä elämän kuivahtanutta pitkää ruislimppuakin järsittäväksi asti, todennäköisesti kolmen vuosikymmenen verran.
Ehtisi vielä uuden koirankin hankkia, kouluttaa, leikittää, käyttää metällä, ja haudata: ehkä pariinkin kertaan .
 
  • Haha
Reactions: EK
Kolme ensimmäistä X-meniä on ihan jees. Logan on rautaa! Uudempaa Judge Dreddiä olen tässä säikeessä jo palvonutkin. Watchmen ja V-Verikosto ovat kovia elokuvia, vaikka Moore ei niistä tykkääkään, mutta se nyt ei enää tykkääkään muusta kuin psykedeeleistä ja noituudesta.
Karl Urban Dreddinä oli äärimmäinen, eikä riisunut kertaakaan kypäräänsä, mikä oli myös äärimmäisen asiallista. Tuli mieleen vanhat 2000 AD -korttelisodat siitä leffasta, olen katsonut sen nelisen kertaa.
Se on hyvä. Oli kuvattu Etelä-Afrikassa kuulema? Siellä on valmistettu/ kuvattu aika napakkaa tavaraa, alkaen Generation Kill -sarjasta.
 
Tätä leffaa on haukuttu ns. oikealta ja vasemmalta, itse pidin kyllä... kuuma kinkku toi mimmi todellakin.

Olen joskus postannut Caran samanaikaisesti minkki- ja pinkkiketjuihin tuota elokuvaa odoteltaessa. Päähahmoihin olisi ehkä elokuvan nähtyään kaivannut lisää syvyyttä.

Kinkkuaisassa lainaan itseäni aikain takaa:
Valerian -sarjakuvat vauhdittivat nuoren pojanklopin mielikuvitusta 70-luvulla. Aiheeseen liittyvä elokuva on parhaillaan tekeillä. Laurelinen näyttelijä lienee sekä pinkki että minkki, joten täsmälleen sama postaus sekä pinkkiin että minkkiin. Kysehän on eräällä tavalla peilikuvasta. Kumpi vai kampi, kas siinä vasta kysymys:

Katso liite: 13019

Mutta joo, Valerianin seikkailuista saisi kyllä aikaiseksi elokuvan poikineen.
 
Katson tänään tätä:
 
Tuli katsottua se vuonna '99 tehty Bravo Two Zero jossa pääosassa McNabbina Sean Bean.

Luin tuon kirjana joskus lukiossa, eli nykyiset muistikuvat aika hatarat. Toisaalta kyllä tämäkin elokuvaversio oli aika hatara monin paikoin realismin osalta, mutta toki oli siinä varmasti jotain hiukan realistisempiakin osioita kuten tuo vankeusaika.. ehkä.

Leffaa katsoessa tulin miettineeksi kaikenlaista tyyppien aseistuksesta ja vaatetuksesta lähtien tehtävän soveltuvuutta ajatellen. Toisaalta eipä tuosta koko hommasta mitään hirveän selkeää kuvaa saa kun näemmä kaikilla ryhmän jäsenillä on ollut niin eriäviä mielipiteitä koko homman kulusta.

Täytyy kaivaa se toinen elokuva joka tuota käsittelee eli "the one that got away", mutta katsotaan onko se samanlainen kuin tämä tekele sitten..
 
Karl Urban Dreddinä oli äärimmäinen, eikä riisunut kertaakaan kypäräänsä, mikä oli myös äärimmäisen asiallista. Tuli mieleen vanhat 2000 AD -korttelisodat siitä leffasta, olen katsonut sen nelisen kertaa.
Se on hyvä. Oli kuvattu Etelä-Afrikassa kuulema? Siellä on valmistettu/ kuvattu aika napakkaa tavaraa, alkaen Generation Kill -sarjasta.
Tästä keskusteltiin jo aiemmin, mutta siinä aiemmassa DREDD-elokuvassa kaikkein järkyttävinä oli se, että Dredd otti kypärän päästään. OIKEA DREDD EI OTTANUT KYPÄRÄÄ PÄÄSTÄÄN EDES SILLOIN, KUN HÄNEN IHMISSUSIEN PUHKOMAT SILMÄNSÄ KORVATTIIN SILMÄLEIKKAUKSESSA UUSILLA SILMILLÄ!

Ja pahinta vielä on, että Stallone olisi suostunut pitämään kypärän päässään koko elokuvan ajan, koska "Dredd ei ota kypäräänsä koskaan pois." Silkkaa studiopomojen rahanahneutta...:cry:
 
Tästä keskusteltiin jo aiemmin, mutta siinä aiemmassa DREDD-elokuvassa kaikkein järkyttävinä oli se, että Dredd otti kypärän päästään. OIKEA DREDD EI OTTANUT KYPÄRÄÄ PÄÄSTÄÄN EDES SILLOIN, KUN HÄNEN IHMISSUSIEN PUHKOMAT SILMÄNSÄ KORVATTIIN SILMÄLEIKKAUKSESSA UUSILLA SILMILLÄ!

Ja pahinta vielä on, että Stallone olisi suostunut pitämään kypärän päässään koko elokuvan ajan, koska "Dredd ei ota kypäräänsä koskaan pois." Silkkaa studiopomojen rahanahneutta...:cry:
Tuossa olette hiivatin oikeassa... asia on raivostuttanut meikäläistä ysäriltä saakka. Mut jep, Karl Urban ja Timothy Olyphant ovat mieleisiäni mies näyttelijöitä, eivät mitään ykköskaartia, mutta vahvaa settiä tulee molemmilta kun tilaisuus tarjoutuu.
Justified oli yksi lempisarjoistani, jonka olen nähnyt kahdesti. Pidin myös Hitman-elokuvasta, koska siinä oli Olga Kurylenko... nam ja maisk.

 
Tuossa olette hiivatin oikeassa... asia on raivostuttanut meikäläistä ysäriltä saakka. Mut jep, Karl Urban ja Timothy Olyphant ovat mieleisiäni mies näyttelijöitä, eivät mitään ykköskaartia, mutta vahvaa settiä tulee molemmilta kun tilaisuus tarjoutuu.
Justified oli yksi lempisarjoistani, jonka olen nähnyt kahdesti. Pidin myös Hitman-elokuvasta, koska siinä oli Olga Kurylenko... nam ja maisk.

EIVÄT MITÄÄN YKKÖSKAARTIA?!?

Nyt on jäänyt Deadwood jollakulla katsomatta! ;)
 
EIVÄT MITÄÄN YKKÖSKAARTIA?!?

Nyt on jäänyt Deadwood jollakulla katsomatta! ;)
Tuo pitää muuten sanomisistanne tässä ketjussa poikkeuksellisesti paikkansa! Eikös siinä ollut se brittiläisen Lovejoy-sarjan papparainen, kuka noista nuoremmista siinä sitten muka oli?
 
  • Tykkää
Reactions: EK
Back
Top