Leaderwolf
Respected Leader
Chemigate oyn tehdas. Jotain tekemistä perunoiden kanssa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Komeita ja erilaisia maisemia kuin kotona. Savolaiset, jotka ovat tottuneet näkemään horisonttiin 100-150 m, (jo on mäentöppyrä vastassa) tulisi tuolla joko merisairaiksi tai hulluiksiKyllä se on Lapuan tornista kuvattu Hämää suuresti etäisyydet, sillä laitan tähän kuvan tuolta samalta aukealta joka tuolla näkyy.
Tie Lakeuden halki
Katso liite: 23004
Lakeuden keskeltä Härmää kohti
Katso liite: 22999
Minusta taas Haminassa oli niin eksoottista kun oli isojakin mäkiä.
Ok, olen käynyt kyseisellä laitoksella..ei näyttänyt tutulta..Chemigate oyn tehdas. Jotain tekemistä perunoiden kanssa
Hmm Kyllä se mielestäni se siellä näkyy, mutta en nyt sitten enään varmaksi sanoOk, olen käynyt kyseisellä laitoksella..ei näyttänyt tutulta..
Hmm Kyllä se mielestäni se siellä näkyy, mutta en nyt sitten enään varmaksi sano
Älkääpä.nyt marisko, onnekkaat... tunnelimarssilla Kaartissa tulin siihen tulokseen ettei ole ylä- tai alamäkeä, kun en edes erottanut lattiaa katosta. Noh en ainakaan märkyydestä, ensimmäiset tunnit kyllä lähinnä hajusta . Sitten meni onneksi nenä homeesta tukkoon, heti kun otettiin nasset päästä.Älä muistuta niistä. Vieläki alkaa nivusia aristaan kun muistelen RUK:n aikaisia pyöräretkiä
Itsekin syntynyt Turussa vuonna 79. Siitä kannattaa olla ylpeä. Tosin nykyään kannattaa asua ympäryskunnissa.syntymäpaikka Turku, mutta minkäs ihminen sille itse mitään voi..
Lapin poika?Napapiiri, vielä joskus palaan takaisin
JepLapin poika?