Mitä luet juuri nyt?

Sardaukar

Greatest Leader
BAN
Itsellä menossa:

Alexandre Dumas: Count of Monte Cristo (englanniksi).
 
IMGF_3874.JPG


Koko setti maksoi vain 2 euroa. Ajattelin, että siinä on kirjaimen kilohinta kohdallaan ja otin mukaan. 400-500 sivua tekstiä per kirja. Aikalaisten kertomuksia ja kokemuksia.
 
En voi suositella riittävästi... olen lukenut Stephen Baxteria jo yli 15 vuotta, kovan scifin ystäville tässä on ihmiskunnan aikajana 5 miljoonaa vuotta tulevaisuuteen. Baxter on astrofyysikko joka feilasi vikat testit Nasan sukkulaohjelmassa ja totesi, fuck it, kirjoitan itseni paljon kauemmas kuin kämäselle matalalle kiertoradalle.
Mulla on koko tuotanto, todella kannattaa tsekata jos kosmos ja isot asiat kiinnostavat.

51hehlpvSEL._SX312_BO1,204,203,200_.jpg



https://www.amazon.com/Vacuum-Diagr...rd_wg=ewEBX&psc=1&refRID=P8APJZEJ6H1S6WF848KP
 
IMGF_3874.JPG


Koko setti maksoi vain 2 euroa. Ajattelin, että siinä on kirjaimen kilohinta kohdallaan ja otin mukaan. 400-500 sivua tekstiä per kirja. Aikalaisten kertomuksia ja kokemuksia.

Helposti nieltävä yleisesitys toisesta maailmansodasta. Löytyy minultakin.
 
Koska Kiinan tapahtumat kiinnostaa niin kaivelin vähän internettiä.
Asias-New-Battlefield.jpg

51genXVDy8L._SX329_BO1,204,203,200_.jpg

51CEpbv8E9L.jpg


Kindlella pystyisi heti lukemaan mutta minä tykkään kirjasta ihan perinteisenä paperisena kirjana. Pitää odottaa kunnes saapuvat.

Noita odotellessa aloitin lukemaan tätä ties monenko kerran. Helvetin hyvä kirjasarja: :solthum:
Morgan%20Kane%2060%20060.jpg
 
Luen Kustaan sodasta. ( en kopteri kustaan..:)) Valistunutta sodankäyntiä
 
Viimeksi muokattu:
Koska Kiinan tapahtumat kiinnostaa niin kaivelin vähän internettiä.
Asias-New-Battlefield.jpg

51genXVDy8L._SX329_BO1,204,203,200_.jpg

51CEpbv8E9L.jpg


Kindlella pystyisi heti lukemaan mutta minä tykkään kirjasta ihan perinteisenä paperisena kirjana. Pitää odottaa kunnes saapuvat.

Noita odotellessa aloitin lukemaan tätä ties monenko kerran. Helvetin hyvä kirjasarja: :solthum:
Morgan%20Kane%2060%20060.jpg

No mutta! "Markan Kone". Omistin aikoinaan kaikki nuo. Hyvää settiä!
 
Suomen sotilaskartoitus 400v. Kartat on aina mielenkiintoisia.
 
Minulla on aina monta kirjaa kesken.

Frederick the Great: A Military History
by Dennis Showalter

Rakennukset tseremisseillä, mordvalaisilla, virolaisilla ja suomalaisilla
A. O. Heikel

The Rise and Fall of the Great Powers: Economic Change and Military Conflict from 1500 to 2000,
by Paul Kennedy

The meditations of Marcus Aurelius Antoninus
A New Translation, with an Introduction, by Gregory Hays

Valloittaja - Nuolten herra
Conn Iggulden
 
Viimeksi muokattu:
Koska Kiinan tapahtumat kiinnostaa niin kaivelin vähän internettiä.
Asias-New-Battlefield.jpg

51genXVDy8L._SX329_BO1,204,203,200_.jpg

51CEpbv8E9L.jpg


Kindlella pystyisi heti lukemaan mutta minä tykkään kirjasta ihan perinteisenä paperisena kirjana. Pitää odottaa kunnes saapuvat.

Noita odotellessa aloitin lukemaan tätä ties monenko kerran. Helvetin hyvä kirjasarja: :solthum:
Morgan%20Kane%2060%20060.jpg

Mielenkiintoinen aihe tuo Tyynenmeren tulevaisuus.
 
The 13th Valley, John M. Del Vecchio.

That Devil Forrest, Life of Lieutenant-General Nathan Bedford Forrest, John A. Wyeth

Panzer Leader, Heinz Guderian

The War Of The Spanish Succession, James Falkner
.
 
Tammettu virta, Kalle Päätalo.
 
Tammettu virta, Kalle Päätalo.
Meinaatko lukea koko sarjan? Seuraava osa, 'Kunnan jauhot' on mielestäni koko Iijoki-pötkön paras. Päätalo kuvaa isänsä hulluuskautta melko mieleenjäävästi.

Kustantaja antoi muuten Päätalolle lahjaksi (olisiko ollut 70-vuotis) koko siihen asti kirjoittamansa Iijoki-sarjan yksissä kansissa, jota 'Mestarin eväät' -kuvakirjassa kuvataan maailman suurimmaksi kirjaksi.
 
7.-luokkalaisten historiankokeita.
 
Meinaatko lukea koko sarjan? Seuraava osa, 'Kunnan jauhot' on mielestäni koko Iijoki-pötkön paras. Päätalo kuvaa isänsä hulluuskautta melko mieleenjäävästi.

Kustantaja antoi muuten Päätalolle lahjaksi (olisiko ollut 70-vuotis) koko siihen asti kirjoittamansa Iijoki-sarjan yksissä kansissa, jota 'Mestarin eväät' -kuvakirjassa kuvataan maailman suurimmaksi kirjaksi.

Kyllä on tarkoitus lukea koko Iijoki -sarja. Martti Kainulaisen suoritus elokuvissa antaa mukavasti kasvot Herkolle vaikka vanha mies onkin. :)
 
Back
Top