Mitä pukinkonttiin?

Merten sheriffi

Supreme Leader
BAN
Vastamelukuulokkeet ovat ilmeisesti aika suosittuja joululahjoja tänä vuonna. Olen ostamassa Bosen kuulokkeet. Onko jäsenillä kokemuksia?
 
Ihan hirveä stressi lahjoista. Pää on tyhjä. Minä voin tyytyä iskiaslääkkeeseen. 18-vuotiaalle pojalle ajattelin jotain vähän parempaa puukkoa. On alkanut eräillä hänkin nyt omin päin. Isänsä kanssa kulki lapsena paljon, nyt menee niiden harvojen kavereiden kanssa, jotka vielä osaavat metsässä ja merellä kulkea.
 
Oikeasti minulla on iskias eikä minulla ole läheskään niin kivaa kuin junkkerilla. Hänellä taitaa olla paremmat lääkkeet.
 
Kotimaisia Hackmanin Savonia-sarjan veitsiä, haarukoita ja lusikoita.
Näitä on ollut ennestäänkin, mutta osa hukkunut.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan hirveä stressi lahjoista. Pää on tyhjä. Minä voin tyytyä iskiaslääkkeeseen. 18-vuotiaalle pojalle ajattelin jotain vähän parempaa puukkoa. On alkanut eräillä hänkin nyt omin päin. Isänsä kanssa kulki lapsena paljon, nyt menee niiden harvojen kavereiden kanssa, jotka vielä osaavat metsässä ja merellä kulkea.

Isänä, metsissä kulkeneena. Suosittelen kuuntelemaan tämän, minusta erittäin hyvä tarina:


https://areena.yle.fi/1-4091342
 
Mä oon ihan tuskissani kun tilin saldo ei oo ikinä linjassa lahjatoiveiden kanssa. Olis lahjottavana omat tenavat ja melkonen liuta kummilapsia. Omien kanssa pääsee kyllä ihan kohtuudella, 2v, 6v ja 14v. Ne ei oo tottuneet mihinkään järjettömiin lahjavuoriin. Onneks. Mutta nuo kummilapset.. Ei se muutaman kympin legopaketti ole sillai paha, mutta sitten kun niitä alkaa kinostumaan niin kyllä se alkaa kassalla jo tuntumaan.

Mä toivoisin muutaman tunnin lapsivapaata. Niin että joku kiikuttaisi noi pikkulapset vaikka leikkipuistoon tai hoploppiin ja mä voisin käydä ratsastamassa päivänvalossa, saisin siivottua satulahuoneen, nukkuisin päiväunet ja kävisin koirien kanssa mettässä.
 
Vastamelukuulokkeet ovat ilmeisesti aika suosittuja joululahjoja tänä vuonna. Olen ostamassa Bosen kuulokkeet. Onko jäsenillä kokemuksia?

Minä ostin mustan perjantain tarjouksesta Sonyn wh-ch700n hintaan 99€ ja hyviltä vaikuttaa. Ei varmaankaan bosen tasoa, mutta hintaansa nähden ok ja mukavat päähän.
Joululahjoja ei onneksi tarvitse paljoa ostaa. Pojalle kiikari ilmakivääriin ja jotakin airsoft krääsää, kaks kummilikkaa niille kirjat, pojan kummisedille konjakkipullot.
 
Itselläni 5 vuotias poika. Hänen lahjatoiveensa on radio-ohjattava sekä kaikenlaiset muut autot ja Legot. Tyttäreni on vasta alta kahden ja varmaankin jotain nättiä tulee ostettua hänelle. Puolisolle ostin uuden lompakon jo Black fridayna Zalandosta. Kummipoika löytyy mutta hänelle riittää pelkkä joulun toivotus. Vanhemmille kenties vihreät kuulat.
 
Back
Top