Mitä tekisitte, jos voittaisitte Eurojackpotin?

@Leaderdog @Ikarus

Mikä siinä Alaskassa viehättää? Meikäläisen lapsuuden kesämökkimaisema ei mainittavasti poikennut kuvasta pari viestiä yläpuolella (pl. vesitaso). No myönnettäköön, että nimismies ei tulisi kyselemään takapihalta kuuluvan paukkeen perään... kun kukaan ei edes olisi sitä kuulemassa.
 
@Leaderdog @Ikarus

Mikä siinä Alaskassa viehättää? Meikäläisen lapsuuden kesämökkimaisema ei mainittavasti poikennut kuvasta pari viestiä yläpuolella (pl. vesitaso). No myönnettäköön, että nimismies ei tulisi kyselemään takapihalta kuuluvan paukkeen perään... kun kukaan ei edes olisi sitä kuulemassa.
k2-aviations-cessna-185-on-wheel-skis-flying-above-kahiltna-glacier-D77YAR.jpg

Puhdas ja koskematon luonto lisättynä uskomattomiin maisemiin, puhumattakaan maisemista lintuperspektiivistä.
 
Kai minä sitten olen ainoa joka ei tekisi mitään muutoksi, eläisin edelleen Suomessa mutta ei enää tarvitsisis kääntää joka pennin.

No ei se mun kahdet reisitaskuhousut ja yhdet kengät + uus tietsikka ikälopun tilalle nyt tässä ketjussa niin iso elämänmuutos oo että se laskettais! Vai?

Oikeesti mä kyllä tuhlaisin enemmän kuin tuolla edellä kerroin. Kävisin pari kertaa ravintolassa syömässä ja ainakin kerran kahvilassa sumpilla ja käntyllä. Ja parit paksut merinovillasukat välipäiväalennuksista.
 
...jonkun sijoitusneuvojan kanssa keskustelisin kuinka tämän rahan kanssa kannattaa toimia...

Sijoitusneuvoja sanoisi, että

"Kannattaa hajauttaa, hoitaa verosuunnittelu hyvin ja tutustua huolella niihin kohteisiin, joihin aikoo sijoittaa. Omaisuuden hoitaminen on raskasta ja vaivalloista työtä joka vie paljon aikaa. Jos haluat elää huolettomasti ja nauttia hyvistä pääomatuotoista, niin vaivannäkö kannattaa ulkoistaa - esimerkiksi minulle."

Ja ajan mittaan omaisuuden hoitamisen lisäksi myös omaisuus ulkoistuisi sijoitusneuvojalle.
 
Jos voittaisin Eurojackpotista sellaisen reilumman potin(ainakin luokkaa 30-40 miljoonaa) niin muuttaisiin Arizonaan ja perustaisin pienen artesaani panimon laatuoluille. Vapaa aikoina sitten kisailisin 2 gun action matchejä Ianin ja Karlin tyyliin, pystykorvalla tietty.

Tai ostaisin Lapista eli Pohjois-Pohjanmaalta niin paljon yhtenäistä maata kuin saisi ja sitten kalastelemaan, metsästelemään jne. Miksei Alaskakin kävisi vaikka en ole siellä ikinä käynytkään. Suomalaisessa erä/metsästys kulttuurissa nyt vaan sattuu olemaan kaikkea sellaista mistä itse pidän.

Tai ostaisin asunnon jostakin kunnon olut maasta minne sitten olisi aina mukava palailla maailmanmatkailu reissuilta katsastelemaan olisiko jonnekin joku uusi panimo taikka pubi perustettu.

Sijoitusneuvoja tai sijoitusneuvojia en kyllä yhtään tarvitsisi :D
 
Hind Mi24, mietin BF109 ostoa, mutta se on vähän liian vaativa. Joten Hind... sais pyyhkiä NH90 ohi ja kylvää pekoa punatähti kyljessä... :D
 
Jos parikymppiä saisi, niin pari vuotta elelisin hiljakseen sijoitusten päällä, sitten irrottaisin noin kympin, ja säätiöittäisin 1-2 miljoonan potteja tärkeisiin asioihin, kuten maakuntajoukkojen varustaminen, poikien pelastaminen, partio, omaishoitajat, jne. Efektiivisesti pitäisi 5% saada tuottoa pääomalle.
 
Pilvenpiirtäjistä kiinnostuneina ostaisin varmaan asunnon Redin Majakasta. Olisi ihan siistiä asua reilun sadan metrin korkeudella. :D
 
Back
Top