Vääräuskoiselta rahojen pois ottaminen ja vääräuskoiselle valehtelu ovat hyveitä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vääräuskoiselta rahojen pois ottaminen ja vääräuskoiselle valehtelu ovat hyveitä.
Tuumin, että aiholin porukka on nyt sivulauseessa tässä keississä. Kyse on haluaako kepu olla hallituksessa vai ei. Onko tiedossa kumminpäin asia on?Hallitushan lupaa maanantaina poliittista linjausta asiaan. Kepu ei enää voi perääntyä, eli vain lapsia autettaisiin. Se ei ole käytännössä mahdollista. Jos hallitus kaatuisi, uusi hallitus ei ainakaan toisi henkilöitä pois. Oliko tämän viikon suunniteltu lento ainut mahdollisuus, joka kaatui virkamiehen vuotoon ja julkisuuspaineeseen vai miten tästä eteenpäin?
Minä ottaisin sieltä vain orpolapset ja niistäkin vain ne kaikkein pienimmät...ne joita ei ole vielä aivopesty.
Ja sitten kun äiteet ja pikku kullannuput ovat tulleet on isukkien vuoro, ja serkkujen, ja setien, ja tätien, ja...Minä ottaisin sieltä vain orpolapset ja niistäkin vain ne kaikkein pienimmät...ne joita ei ole vielä aivopesty.
Siihenkin vielä jotenkin sopeutuisin jos sieltä tulisi kaikki lapset, mutta pahoin pelkään että sieltä tulevat vielä äiditkin.
Tulee mieleen se tämän viikkoinen hädänalaisten "lasten" ryhmälento kuva...Minä ottaisin sieltä vain orpolapset ja niistäkin vain ne kaikkein pienimmät...ne joita ei ole vielä aivopesty.
Siihenkin vielä jotenkin sopeutuisin jos sieltä tulisi kaikki lapset, mutta pahoin pelkään että sieltä tulevat vielä äiditkin.
Syyttääkö vai eikö syyttää, kas siinä pulma. Suomenmaassa jotain mätää.(päivitettyä hamlettia)Valtakunnan ylin syyttelijä syyttelee kyllä takautuvasti Päivi Räsästä siitä että hän lainasi raamattua mutta ei kykene syyttelemään takautuvasti terroristeja jotka ovat vähintäänkin olleet avustamassa tappamaan koraanin nimeen - osa todennäköisesti tappanut itse, myös kristittyjä.
Päläpälä perkeleen idealisti.Typerin esimerkki mitä voi esittää.
Siksi että vanhemmat saa lapsentekemää asioita, tekemään ihan tavallisessakin perheessä.
Lapset kun yleensä tottelevat vanhempia.
Evät ne tee sitä uskonnollisesta vakaumuksesta, poliittisesta syystä.
Vaan siksi että isä,äiti,pappa jne pyytä ja lapsi haluaa auttaa olla mieliksi.
Tässä kuva 7v terroristista.