Tämä on osittain testi, mutta vastaa silti äänestykseen 
Vinkki:
Tumman teeman saa käyttöön tuolta vasemmasta alalaidasta tai omista asetuksista.

Vinkki:
Tumman teeman saa käyttöön tuolta vasemmasta alalaidasta tai omista asetuksista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tämä on osittain testi, mutta vastaa silti äänestykseen
Vinkki:
Täh, etkö ole saanut lähetystä? Foorumi tarjoaa tummaa kotiin koronaeristyksen lieventämiseksi.En edes tiedä mistä puhutte? Tarkoitatteko, että olenko fyysisesti kontaktoinut tummaihoisen naaraan kanssa?
Arvasin, baikalilla on vaan mustat sutturat mielessä! Vaikka näin natsi, persu, barbaria -foorumilla ollaankin, niin suosittelen kokeilemaan.En edes tiedä mistä puhutte? Tarkoitatteko, että olenko fyysisesti kontaktoinut tummaihoisen naaraan kanssa?
Tässä pitää lainata normannien koiraa Asterixista: HÅ-HÅ-HÅ-HÅArvasin, baikalilla on vaan mustat sutturat mielessä! Vaikka näin natsi, persu, barbaria -foorumilla ollaankin, niin suosittelen kokeilemaan.
Arvasin, baikalilla on vaan mustat sutturat mielessä! Vaikka näin natsi, persu, barbaria -foorumilla ollaankin, niin suosittelen kokeilemaan.
Mietin itse ihan samaa... onko tässä nyt galluppi käynnissä kenellä on ns. "mustat siivet" rinnuksessa muiden "yön kunniamerkkien" lisäksi? What is this?En edes tiedä mistä puhutte? Tarkoitatteko, että olenko fyysisesti kontaktoinut tummaihoisen naaraan kanssa?
Mäkin ajattelin ensin että otsikossa on joku sananmuunnos....En edes tiedä mistä puhutte? Tarkoitatteko, että olenko fyysisesti kontaktoinut tummaihoisen naaraan kanssa?
Olen samaa mieltä, nyt on säädetty kirkkaammaksi uudet viestit.Pikkusen kirkkaammat saisi olla uusien viestin värit. Aika lähelle on lukematon ja luettu. Vai saako noita itse säädettyä jostain?
@TomTom
Laitoin tumman teeman päälle aiemmin tänään ja nyt tuli tällainen jännä bugi... Missä sitä tummaa lihaa olikaan tarjolla?![]()
Olen samaa mieltä, nyt on säädetty kirkkaammaksi uudet viestit.
Parempi?
Saakohan mihinkään alylaitteeseen tuota PipBoy:n väriyhdistelmää?Me gusta. Musta ja vihreä on kiva väriyhdistelmä ja silmät tykkää näin illalla.![]()