Äänestys Oletko kokeillut tummaa teemaa?

Oletko kokeillut tummaa teemaa?


  • Äänestäjiä yhteensä
    50

TomTom

Ylipäällikkö
Mod
Tämä on osittain testi, mutta vastaa silti äänestykseen :)

Vinkki:
Tumman teeman saa käyttöön tuolta vasemmasta alalaidasta tai omista asetuksista.
 
Tämä on osittain testi, mutta vastaa silti äänestykseen :)

Vinkki:
Tumman teeman saa käyttöön tuolta vasemmasta alalaidasta tai omista asetuksista.

Tumma esto bueno! Tämä nyt on makuasia, mutta omaan silmään tämä sopii hyvin. Voisi kuvitella, että luonnonvalossa toimii paremmin kuin valkopohjainen.


Eli minulta +1 tälle taustalle.
 
Itse taas kokeilin tummaa taustaa ja en kyllä tykkää yhtään. Pitää ehkä koittaa uudelleen.. Nimim Muutosvastarinta
 
Päiväsaikaan en halua käyttää tummaa mutta illalla (kun asunnossa ei ole kaikki valaistus päällä) tumma teema on minun silmille armollisempi.
 
Arvasin, baikalilla on vaan mustat sutturat mielessä! Vaikka näin natsi, persu, barbaria -foorumilla ollaankin, niin suosittelen kokeilemaan.
Tässä pitää lainata normannien koiraa Asterixista: HÅ-HÅ-HÅ-HÅ

Oikeasti tämä tumma teema toimii hyvin !
 
En edes tiedä mistä puhutte? Tarkoitatteko, että olenko fyysisesti kontaktoinut tummaihoisen naaraan kanssa?
Mietin itse ihan samaa... onko tässä nyt galluppi käynnissä kenellä on ns. "mustat siivet" rinnuksessa muiden "yön kunniamerkkien" lisäksi? What is this?
 
Itselläni on jonkin verran ajan patinoimat "ruskeat siivet", mustia siipiä ei löydy. Jos nyt ymmärsin osallistua oikeaan keskusteluun?
 
@TomTom

Laitoin tumman teeman päälle aiemmin tänään ja nyt tuli tällainen jännä bugi... Missä sitä tummaa lihaa olikaan tarjolla? :sneaky:
 

Liitteet

  • later today at x.jpg
    later today at x.jpg
    159.2 KB · Luettu: 34
Pikkusen kirkkaammat saisi olla uusien viestin värit. Aika lähelle on lukematon ja luettu. Vai saako noita itse säädettyä jostain?
 
Me gusta. Musta ja vihreä on kiva väriyhdistelmä ja silmät tykkää näin illalla. (y)
 
Back
Top